مهدوی‌کیا در گفتگویی :

مشکلات زیادی در فوتبال پایه داریم / ایران می‌تواند فینالیست آسیا شود

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و برترین بازیکن آسیا در سال 2003 گفت : ایران در بخش فوتبال پایه مشکلات زیادی دارد. همچنین در بخش سخت افزاری با مشکلاتی از جمله نداشتن زمین‌های چمن مناسب روبروست.
سه‌شنبه، 14 مرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مشکلات زیادی در فوتبال پایه داریم / ایران می‌تواند فینالیست آسیا شود

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و برترین بازیکن آسیا در سال 2003 گفت : ایران در بخش فوتبال پایه مشکلات زیادی دارد. همچنین در بخش سخت افزاری با مشکلاتی از جمله نداشتن زمین‌های چمن مناسب روبروست.
 
به گزارش راسخون، مهدی مهدوی‌کیا در گفتگو با مهر، با بیان اینکه برای برگزاری مسابقات فوتبال زیر 14 سال آسیا و رقابتهای فوتبال معلولان کشور به همدان سفر کرده، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ایران در بخش سخت افزاری با مشکلاتی از جمله نداشتن زمین‌های چمن مناسب روبروست.
 
وی با بیان اینکه بازی تیم ایران با تیمور شرقی در مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 14 آسیا را از نزدیک دیده، افزود: بازی خیلی خوبی بود و در ابتدا تیم ایران کمی استرس داشت که این امر طبیعی بود ولی هرچقدر روند بازی به جلو رفت، شرایط بهتر شد و ایران توانست بازی را ببرد.
 
مدیرفنی تیم فوتبال جوانان ایران اضافه کرد: خوشحالم بازی تیم فوتبال زیر 14 سال ایران را از نزدیک تماشا کردم. در بازی با تیمور شرقی، کارهای تاکتیکی و تکنیکی خوبی از نفرات ایران دیدم و اطمینان دارم در آینده نمایش بهتری از این تیم شاهد خواهیم بود. باید بگویم  تک تک این بازیکنان پتانسیل بالایی دارند و منتظر حضورشان در فینال هستم.
وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که میزبانی مسابقات توسط ایران چه امتیازاتی دارد، خاطرنشان کرد: میربانی رقابتهای در این رده کمک می‌کند تا میزبانی سایر مسابقات راحت‌تر گرفته شود. البته گرفتن میزبانی مسابقات به روند رشد فوتبال پایه کشور و فوتبال کمک می‌کند.
 
مهدوی‌کیا در ادامه تاکید کرد: اگر می‌شد بازیکنان  آکادمی‌ها و مدرسه‌های فوتبال به همدان می‌آمدند و بازی‌ها را از نزدیک می‌دیدند، شاید شرایط خیلی بهتر بود و بیشتر با بازی‌ها آشنا می‌شدند.
 
وی در ادامه با اشاره به آکادمی‌های فوتبال در ایران ابراز داشت: در بخش پایه مشکلات زیادی داریم و نیز در بخش سخت افزاری مشکلاتی از جمله نداشتن زمین‌های چمن مناسب مشکل ساز شده است.
 
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و برترین بازیکن آسیا در سال 2003 با بیان اینکه در ایران متاسفانه به فوتبال رده‌های پایه، مانند رده‌های فوتبال بزرگسالان اهمیت نمی‌دهند و این نیز یکی از مشکلات است، یادآور شد: باید بازیکنان رده پایه و مربیان آنها دیده و به آنها اهمیت داده شود و این باعث می‌شود تا شرایط در ایران نیز بهتر شود.
 
وی با اشاره به اینکه برای نخستین‌ مرتبه است به همدان آمده، اظهار کرد: دوست داشتم به همدان بیایم که امروز این اتفاق افتاد و از این مساله خوشحال هستم.
 
مهدوی‌کیا در پاسخ به این پرسش که زیر ساخت‌های فوتبال همدان را چگونه دیده‌اید؟، گفت: هنوز بازدیدی از زیر ساخت‌های فوتبال همدان نداشتم اما امید دارم همدان باز هم در لیگ برتر تیم داشته باشد زیرا بهتر می‌توان مانور خبری در این راستا داد و باید دید که چه اتفاقی می‌افتد.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.