نصیرزاده در گفت‌وگویی :

بازیکنان محروم تا مشخص شدن وضعیت کارت‌های معافیت می‌توانند بازی کنند

کارشناس مسائل حقوقی فوتبال گفت : تا زمانی که وضعیت کارت‌های معافیت بازیکنان مشخص شود، مانعی برای بازی کردن آنها وجود ندارد.
سه‌شنبه، 14 مرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بازیکنان محروم تا مشخص شدن وضعیت کارت‌های معافیت می‌توانند بازی کنند

کارشناس مسائل حقوقی فوتبال گفت : تا زمانی که وضعیت کارت‌های معافیت بازیکنان مشخص شود، مانعی برای بازی کردن آنها وجود ندارد.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص ابهام در وضعیت خدمت سربازی برخی از بازیکنان فوتبال اطلاعیه‌ای صادر کرد که در این اطلاعیه عنوان شده جعلی بودن کارت معافیت دو فوتبالیست اثبات شد و تا زمان به نتیجه رسیدن بررسی‌های این سازمان، اعتبار کارت‌های معافیت دیگر بازیکنان به قوت خود باقی است.
 
با این شرایط به نظر می‌رسد بازیکنانی که نتوانستند در هفته اول لیگ برای تیم‌های‌شان به میدان بروند برای هفته دوم مشکلی نداشته باشند و تیم‌های خود را در بازی‌های این هفته همراهی کنند. هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به این موضوع عنوان کرد: در کشور ایران خدمت نظام وظیفه به مانند بیشتر کشورهای جهان اجباری است و آنهایی که این دوره را نگذرانند نمی‌توانند در ادارات دولتی استخدام شوند.
 
وی ادامه داد: از آنجایی که اعتبارات مالی باشگاه‌ها از ردیف بودجه دولتی تأمین می‌شود و عقد قرارداد بازیکنان با باشگاه‌ها به منزله استخدام تلقی می‌شود، بازی کردن آنها بدون داشتن کارت پایان خدمت با قانون مغایرت دارد.
 
کارشناس مسائل حقوقی فوتبال با بیان اینکه کارت معافیت و پایان خدمت 37 بازیکن مشکوک به جعلی بودن است، اظهار داشت: مرجع صادرکننده کارت‌های معافی و پایان خدمت اکنون اسناد خود را که بیشتر مربوط به سال 86 است زیر سؤال برده و به همین دلیل از بازی کردن این بازیکنان در هفته اول جلوگیری شد.
 
نصیرزاده در پاسخ به این سؤال که با توجه به اطلاعیه نظام وظیفه به نظر می‌رسد جلوگیری از بازی کردن این بازیکنان در هفته اول غیر قانونی بوده است، گفت: بازی نکردن بازیکنانی که کارت‌های آنها ابهام داشت طبق نامه‌ای بود که از نظام وظیفه به سازمان لیگ رسید و طی آن دستور داده شد این بازیکنان تا اطلاع ثانوی تیم‌های خود را همراهی نکنند. اکنون نیز به نظر می‌رسد مشکلی برای بازی کردن آنها وجود ندارد و تا زمانی که بررسی‌ها نهایی نشود بازیکنان محروم هفته اول می‌توانند تیم‌شان را همراهی کنند.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.