انتخابات

شنبه، 16 خرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
. بی شک انتخابات آزمونی بزرگ و الهی است  که خداوند منان ملت را به آن می آزماید و تقدیر را بر آن نهاده است که ایرانیان سرنوشت خود را رقم بزنند. سرنوشت 4 ساله کشور تا چند روز دیگر رقم خواهد خورد و از بین  نامزدهای موجود یکی، بنا بر انتخاب مردم بر مسند ریاست جمهوری خواهد نشست.و سکان هدایت اجرائی  مملکت را برای دوره ای کوتاه ولی حساس  در دست خواهد گرفت.
در این میان برنده و بازنده معنا ندارد چرا که، پیروز، ملت است. تا زمانی که  این ملت دل در کف ولی دارند و تا رهبرشان هدایتگر امت است و از رهنمودهایش استفاده میکنند مملکت دچار هیچ گزندی نخواهد شد
مقام معظم رهبری  (مد ظله العالی) از ماهها پیش تذکراتی ارزشمند پیرامون انتخابات دهم ریاست جمهوری ارائه دادند.که هر فرد منصفی با دل دادن به این بیانات ارزشمند میتواند اصلح را انتخاب کند.
ابتدا بهترین را مشخص نمودند:
«مردم سعى كنند صالح‏ترين را انتخاب كنند. آن كسانى كه نامزد رياست جمهورى ميشوند و در شوراى نگهبان صلاحيت آنها زير ذره بين قرار ميگيرد و شوراى نگهبان صلاحيت آنها را اعلام ميكند، اينها همه‏شان صالحند. اما مهم اين است كه شما در بين اين افراد صالح، بگرديد و صالح‏ترين را پيدا كنيد. اين جا جائى نيست كه من و شما بتوانيم به حداقل اكتفاء كنيم؛ دنبال حداكثر باشيد؛ بهترين را انتخاب كنيد.»
ولی ایشان از کسی نام نبردند:
«بهترين كيست؟ من نسبت به شخص، هيچ‏گونه نظرى ابراز نميكنم؛ اما شاخصهائى وجود دارد. بهترين، آن كسى است كه درد كشور را بفهمد، درد مردم را بداند، با مردم يگانه و صميمى باشد، از فساد دور باشد، دنبال اشرافيگرى خودش نباشد. آفت بزرگ ما اشرافيگرى و تجمل‏پرستى است؛ فلان مسئول اگر اهل تجمل و اشرافيگرى باشد، مردم را به سمت اشرافيگرى و به سمت اسراف سوق خواهد داد.»(در جمع مردم کردستان- اردیبهشت 1388)
و دوباره بر ایستادگی تاکید نمودند:
كساني را روي كار بياوريد كه ايستادگي در مقابل زورگويان را ارزش بدانند
ولی تنها مردم نباید گوش دهند زیرا رهنمودها برای همه است و نامزدها را نیز خطاب قرار دادند:
«بنده كه از همه‏ى اين آقايان اوضاع كشور را بيشتر ميدانم و بهتر خبر دارم، ميدانم كه بسيارى از اين مطالبى كه بعنوان انتقاد درباره‏ى وضع كشور و وضع اقتصاد و اينها ميگويند، خلاف واقع است؛ اشتباه ميكنند. ان‏شاءاللَّه اشتباه است. اميدواريم كه خداوند متعال براى اين ملت خير و صلاح و آبادانى كامل را مقدر فرموده باشد.» (در جمع مردم کردستان- اردیبهشت 1388)
مسیر  روشن است و راه پر رهرو. ولی این راه پر رهرو خطراتی نیز دارد.
آن قدرتمندان مستكبرى كه توانسته‏اند اغلب كشورها و دولتهاى دنيا را زير نفوذ سياستهاى خودشان قرار بدهند، تا امروز نتوانسته‏اند نظام جمهورى اسلامى را - كه متكى به اين مردم شجاع و مؤمن است - تسليم خودشان بكنند و در مقابل خودشان به زانو دربياورند؛ عصبانى‏اند. روشها را عوض ميكنند، اما هدفها همان هدفهاى پليدى است كه داشته‏اند؛ جوانها هوشيار باشند، خانواده‏ها هشيار باشند، مسئولين هشيار باشند. ما از موجوديت و تماميت كشورمان دفاع ميكنيم؛ ما با همه‏ى توان از اسلام عزيز دفاع ميكنيم؛ ما تا امروز در مقابل رعد و برق توخالى استكبار نترسيديم و عقب‏نشينى نكرده‏ايم، بعد از اين هم نخواهيم ترسيد و عقب‏نشينى نخواهيم كرد.
جادارد ما که داعیه دار پیروی  از ولایت را داریم باید با گوش دل بشنویم ندای رهبری را و عمل کنیم از سر اخلاص. زیرا ایشان حجت را تمام نموده اند و شر کت درانتخابات را واجب عقلی و شرعی دانسته اند . پس حال که ایشان حجت را تمام نموده اند  اگر به ندای ایشان به درستی پاسخ ندهیم  در آخرت باید پاسخگو باشیم
وباز مقتدایمان حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای در جایی فرموده اند:
بی گمان، پیروز و برنده این انتخابات ملت بزرگ و با اراده ایران است


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.