چهارمین سالگرد تأسیس سایت راسخون

چهارشنبه، 23 فروردين 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چهارمین سالگرد تأسیس سایت راسخون
                           بسم الله الرحمن الرحیم
يکبار ديگر بهار نمايان گشت و تمام زيبايهايش را جلوه گر نمود. راسخون در طي زمان ايجاد، چهار بهار را ديده است اما خود هميشه بهاري مانده است. طراوت، تازگي و نشاط ويژگي بهار است و سايت راسخون چهار سال است که بهاري بوده و قصد دارد براي هميشه به یاری خداوند و حمایت شما کاربران بهاري بماند. راسخون را همه مي‌شناسند پير و جوان، زن و مرد حتي کودکان خردسال چون حيات راسخون به دل هاي زيبايي است که تشنه معرفت و حقيقت هستند و اين معرفت در سايه ديني است که خداوند بر رسولش نازل کرد تا وجود انسان‌ها را لبريز از معرفت و پاکي نمايد.
هدف راسخون تبلیغ معارف است، روشنگري و بيان آنچه یک فرد ديني باید بداند. چنین بيان و تبليغی کار آساني نيست آن هم در دوراني که فتنه‌ها و انحراف‌ها گوي سبقت را از يکديگر مي‌ربايند تا هویت انسانی ما را زائل کنند اما کلام نوراني خداوند متعال که فرمود: ألا انّ حزبَ الله هُمُ الغالِبون توان مضاعفي را به جهادگران اين عرصه مي‌دهد. ما روزانه شاهد استقبال گروه‌هاي انساني از سراسر جهان هستيم و بسيار خرسنديم که مشتاقان راستی و حقيقت انساني هر روز با اشتياق بيشتر به سوي معارف والا گرايش پيدا مي کنند لذا در اين چهار سال که سپري شد تشکر ويژه ما از کاربران بزرگواري است که سايت ما را مورد توجه قرار دادند و با پيشنهادات و انتقادهاي خود به ما کمک کردند. هم اکنون پايگاه راسخون بيش از20 قسمت در خود جاي داده است که اصلي ترين قسمتهاي آن شامل:مقالات با بیش از 103000 مقاله، بانک صوت و فيلم با بیش از 107000 فايل، نرم افزار با بیش از 7000 نرم افزار، گالري تصاوير و کارت پستال با بیش از 72000 تصوير، مشاهير با بیش از 23000 عنوان ، و بانک احادیث ، بانک پرسش و پاسخ ، بانک پیامک ، خبررسانی ، موبایل و .......
در پايان از تمامي کساني که همراه راسخون بودند و هستند تشکر و قدرداني مي‌کنم و اميدوارم که هر روز گامي موفق تر و سازنده تر در اين مسير برداريم.
سید احمد سجادی
 چهارمین سالگرد تأسیس سایت راسخون


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.