حليم يك صبحانه كامل

تقريبا يك پياله حليم 150 كالري انرژي دارد كه اگر با يك قاشق شكر، يك كف دست نان و روغن مصرف شود، 350 تا 300 كالري انرژي دارد. دكتر كيمياگر، متخصص تغذيه و رژيم درماني به باشگاه خبرنگاران گفت: حليم يك غذاي سالم و بسيار مقوي است اما بايد توجه داشت مقدار شكر و روغني كه با آن استفاده مي‌شود در حد نياز هر فرد باشد.
سه‌شنبه، 28 خرداد 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حليم يك صبحانه كامل
حليم يك صبحانه كامل
حليم يك صبحانه كامل

تقريبا يك پياله حليم 150 كالري انرژي دارد كه اگر با يك قاشق شكر، يك كف دست نان و روغن مصرف شود، 350 تا 300 كالري انرژي دارد.
دكتر كيمياگر، متخصص تغذيه و رژيم درماني به باشگاه خبرنگاران گفت: حليم يك غذاي سالم و بسيار مقوي است اما بايد توجه داشت مقدار شكر و روغني كه با آن استفاده مي‌شود در حد نياز هر فرد باشد.
وي افزود: وعده صبحانه مي‌تواند از 15 درصد نياز بدن در 24 ساعت به انرژي، 40 تا 50 درصد آن را تامين كند، در ضمن نكته مهمي كه وجود دارد اين است كه اگر حليم چند ساعت يا چند روز بماند مواد نشاسته‌اي آن غير قابل هضم مي‌شود و نشاسته آن به نشاسته مقاوم تبديل مي‌شود و ناراحتي‌هاي گوارشي ايجاد مي‌كند.
اين متخصص تغذيه و رژيم درماني خاطر نشان كرد: حليم يك صبحانه بسيار خوب است، فقط وقتي حليم را مصرف مي‌كنيم بايد وعده‌هاي ناهار و شام را سبك انتخاب كنيم.




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.