جوان و ورزش

ورزش از جمله مواردی است که اسلام بر روی آن تأکيد فراوان نموده است و از برنامه های مفيد برای پرکردن اوقات فراقت مخصوصاً در تابستان می باشد . در اينجا به مواعظ گهربار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره ی ارتباط جوان و ورزش اشاره می نماييم : ■ برای جوانان ورزش کردن يک سرمايه اندوزی است . من اعتقاد دارم ورزش برای همه يک فريضه ی عمومی است .( 1 ) ■ من ورزش را برای جوانان لازم می دانم , ... چون آنها اگر به ورزش روی بياورند , سلامت , نشاط , شادابی و زيبايی خواهند داشت . ( 2 )
چهارشنبه، 5 تير 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جوان و ورزش
جوان و ورزش
جوان و ورزش

ورزش از جمله مواردی است که اسلام بر روی آن تأکيد فراوان نموده است و از برنامه های مفيد برای پرکردن اوقات فراقت مخصوصاً در تابستان می باشد . در اينجا به مواعظ گهربار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره ی ارتباط جوان و ورزش اشاره می نماييم :
■ برای جوانان ورزش کردن يک سرمايه اندوزی است . من اعتقاد دارم ورزش برای همه يک فريضه ی عمومی است .( 1 )
■ من ورزش را برای جوانان لازم می دانم , ... چون آنها اگر به ورزش روی بياورند , سلامت , نشاط , شادابی و زيبايی خواهند داشت . ( 2 )
■ پيام من به جوانان اين است که با علاقه به ورزش , ورزش را يک تکليف اسلامی بشمارند , چرا که با اين احساس و اعتقاد , ورزش آنها رنگ سلامتری به خود می گيرد . ( 3 )
■ محيط ورزش در کشور ما بايد محيطی معنوی و آکنده از جوانمردی , پهلوانی , تقوا و پاکدامنی , پارسايي و درخشندگی های اخلاقی و روحی باشد و انعکاس نورانيت خود را برای همه ی قشرهای کشور بتاباند . ( 4 )
منبع: بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامی




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.