منتظران حقيقی

بزرگترين وظيفه ی منتظران امام زمان (عليه السلام) اين است که از لحاظ معنوی و اخلاقی و عملی و پيوندهای دينی و اعتقادی و عاطفی با مومنين و همچنين برای پنجه در افکندن با زورگويان , خود را آماده کنند . کسانی که در دوران دفاع مقدّس , سر از پا نشناخته در صفوف دفاع مقدّس شرکت می کردند , منتظران حقيقی بودند . کسی که وقتی کشور اسلامی مورد تهديد دشمن است , آماده ی دفاع از ارزشها وميهن اسلامی و پرچم بر افراشته اسلام است , او می تواند ادعا کند که اگر امام زمان (عليه السلام) بيايد , پشت سر
پنجشنبه، 6 تير 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
منتظران حقيقی
منتظران حقيقی
منتظران حقيقی

بزرگترين وظيفه ی منتظران امام زمان (عليه السلام) اين است که از لحاظ معنوی و اخلاقی و عملی و پيوندهای دينی و اعتقادی و عاطفی با مومنين و همچنين برای پنجه در افکندن با زورگويان , خود را آماده کنند .
کسانی که در دوران دفاع مقدّس , سر از پا نشناخته در صفوف دفاع مقدّس شرکت می کردند , منتظران حقيقی بودند .
کسی که وقتی کشور اسلامی مورد تهديد دشمن است , آماده ی دفاع از ارزشها وميهن اسلامی و پرچم بر افراشته اسلام است , او می تواند ادعا کند که اگر امام زمان (عليه السلام) بيايد , پشت سر آن حضرت در ميدان های خطر قدم خواهد گذاشت . اما کسانی که در مقابل خطر , انحراف و چرب و شيرين دنيا خود را می بازند و زانوانشان سُست می شود , کسانی که برای مطامع شخصی خود حاضر نيستند هيچ حرکتی را که مطامع آنها را به خطر می اندازد , انجام دهند ؛ اينها چطور می توانند منتظر امام زمان (عليه السلام) به حساب بيايند ؟
کسی که در انتظار آن مصلح بزرگ است , بايد درخود زمينه های صلاح را آماده کند و کاری کند که بتواند برای تحقق صلاح بايستد .
منبع:بيانات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) , به مناسبت نيمه ی شعبان المعظم , 30/7/81




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.