سلول های بنیادین طول عمر را افزایش می دهند.

نوعی به خصوصی سلول موسوم به بنیادین می تواند شانس افراد را برای افزایش طول عمر بیشتر کند. هموطن آنلاین_دانشمندان روسی بر پایه بررسی های اخیر خود دریافته اند، آزمایش روی سلول های بنیادین می تواند موجبات لازم برای طول عمر افراد را فراهم کند. نتایج به دست آمده از بررسی های اخیر نشان داده است، در داخل بدن هر فرد به طور میانگین 50 ميليارد سلول كه در 250 مدل ساختاري گوناگون تقسيم‌بندي شده اند وجود دارد.
چهارشنبه، 2 مرداد 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سلول های بنیادین طول عمر را افزایش می دهند.
سلول های بنیادین طول عمر را افزایش می دهند
سلول های بنیادین طول عمر را افزایش می دهند.

نوعی به خصوصی سلول موسوم به بنیادین می تواند شانس افراد را برای افزایش طول عمر بیشتر کند.
هموطن آنلاین_دانشمندان روسی بر پایه بررسی های اخیر خود دریافته اند، آزمایش روی سلول های بنیادین می تواند موجبات لازم برای طول عمر افراد را فراهم کند.
نتایج به دست آمده از بررسی های اخیر نشان داده است، در داخل بدن هر فرد به طور میانگین 50 ميليارد سلول كه در 250 مدل ساختاري گوناگون تقسيم‌بندي شده اند وجود دارد.
در حالی که تمامي اين سلول ها از تقسيمات يك هسته سلول ایجاد می شوند، نوعی به خصوصی سلول موسوم به بنیادین می تواند شانس افراد را برای افزایش طول عمر بیشتر کند.
به گفته پزشکان، سلول هاي بنيادين بیشتر در مغز استخوان وجود دارند كه البته منابع آن ها در بدن كم بوده و با بالارفتن سن قابليت تكثير آن ها كاهش مي‌يابد.
محققان روسی بر این باورند، تزريق سلول هاي بنیادین به بدنه اصلی سلول های فرسوده موجب می شود این سلول ها احيا شده و و ظرف مدتی کوتاه دوباره به فعالیت خود ادامه دهند.
اين سلول‌ها موادی نظیر فاكتورهاي رشد و سيتومين ها را از خود ترشح کرده و باعث می شوند سوخت و ساز در بدن در جهت بازسازي سلول ها و ارگان های آسيب ديده به کارگرفته شوند.




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.