اتحادیه اروپا رهبر جهانی فناوری نانو

آمارها نشان می دهند اتحادیه اروپا پیشروترین جامعه جهانی در عرصه توسعه فناوری نانو است.آمارها نشان می دهند اتحادیه اروپا پیشروترین جامعه جهانی در عرصه توسعه فناوری نانو است. بر اساس تازه ترین آمارهای ثبت شده، اتحادیه اروپا بالغ بر ۴/۱ میلیارد یورو به ۵۵۰ پروژه مربوط به فناوری نانو اختصاص داده است. به گفته کمیسر علوم و تحقیقات اتحادیه اروپا، فناوری نانو عرصه ای است که در آن اروپا به عنوان یک رهبر جهانی شناخته شده است.
يکشنبه، 12 آبان 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اتحادیه اروپا رهبر جهانی فناوری نانو
اتحادیه اروپا رهبر جهانی فناوری نانو
اتحادیه اروپا رهبر جهانی فناوری نانو

آمارها نشان می دهند اتحادیه اروپا پیشروترین جامعه جهانی در عرصه توسعه فناوری نانو است.
آمارها نشان می دهند اتحادیه اروپا پیشروترین جامعه جهانی در عرصه توسعه فناوری نانو است. بر اساس تازه ترین آمارهای ثبت شده، اتحادیه اروپا بالغ بر ۴/۱ میلیارد یورو به ۵۵۰ پروژه مربوط به فناوری نانو اختصاص داده است.
به گفته کمیسر علوم و تحقیقات اتحادیه اروپا، فناوری نانو عرصه ای است که در آن اروپا به عنوان یک رهبر جهانی شناخته شده است.
بر اساس newelectronics ، بودجه هنگفت ۴/۱ میلیارد یورویی یاد شده به پروژه های فناوری نانو اروپا به عنوان بخشی از ششمین برنامه چهارچوب تحقیقاتی اتحادیه اروپا اختصاص یافته است.
پیش بینی شده است که بر اساس هفتمین برنامه چهارچوب تحقیقاتی اتحادیه اروپا، این سرمایه گذاری افزایش هنگفتی یافته و حتی دو برابر شود.
منبع: خبرگزارى مهر

معرفي سايت مرتبط با اين مقاله


تصاوير زيبا و مرتبط با اين مقاله




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.