ایده‌های پول‌سازی آسان برای نوجوانان

امروزه نوجوانان در اوقات فراغت‌شان به کارهایی فراتر از سرگرمی تنها می‌‌پردازند. در اینجا به ایده‌هایی پول‌ساز آسان ومفید همراه با توصیه‌ها و پیشنهادهایی برای نوجوانان می‌پردازیم.
سه‌شنبه، 18 آبان 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
ایده‌های پول‌سازی آسان برای نوجوانان
  ایده‌های پول‌سازی آسان برای نوجوانان

 

مترجم: آناهیتا خاقانی
منبع:راسخون
 

امروزه نوجوانان در اوقات فراغت‌شان به کارهایی فراتر از سرگرمی تنها می‌‌پردازند. در اینجا به ایده‌هایی پول‌ساز آسان ومفید همراه با توصیه‌ها و پیشنهادهایی برای نوجوانان می‌پردازیم.
پول‌سازی برای هر نوجوانی همیشه آسان به نظر نمی‌رسد. اما این بدان معنا نیست که نیاز باشد فرد نسبت به این کار احساس ناامیدی داشته باشد. سال‌های نوجوانی سال‌هایی هستند که افراد با سنی کم دوست دارند زندگی پرانرژی و بدون دغدغه داشته‌ باشند. اما این مرحله همچنین مرحله‌ای است که نوجوانان به اهمیت و ارزش پول نیز پی می‌برند. بسیاری از والدین باور دارند که نوجوانان مهارت‌های انجام یک حرفه را با شروع کار در سنین پایین‌تر می‌آموزند. نوجوانان می‌توانند در فصل تعطیلات با پرداختن به کاری خاص، پول‌سازی کنند. به ایده‌های پول‌سازی آسان که در زیر اشاره می‌شوند، نگاهی بیندازید. به هرحال به خاطر داشته باشید که هر چیزی آسان نیست و نیازمند کار سخت است!

4 راه پول‌سازی

پرستاری کودک و چیدن علف‌ها ممکن است همیشه پاداشی را که امید به دریافت آن دارید، برای شما فراهم نیاورد. برای یافتن شغلی که به شما پول خوبی بپردازند، در گام اول نیازمند انجام تحقیق است. گام دوم رفتن به سراغ ایده‌های آسان پول‌سازی است که ما در زیر ارائه داده‌ایم.

حراج وسایل غیر لازم منزل

اگر مادرتان شما را صدا می کند که پارکینگ یا اتاق‌تان را تمیز کنید، می‌توانید دنبال نکته‌ای مثبت در این موقعیت باشید. همه چیزهایی را که واقعا دیگر نیازی به آن‌ها ندارید اما نمی‌توانید آن‌ها را دور بیاندازید، جمع کنید. ترتیب فروش لوازم غیر لازمتان را دهید و چیزهایی مانند عروسک‌ها، وسایل قدیمی، کتاب‌ها یا لباس‌هایتان را بفروشید.

تدریس خصوصی

آیا درس‌تان خوب است؟ همواره تقاضا برای معلم سرخانه زیاد است و این امر باعث می‌شود بر پایه پرداخت ساعتی مقدار مناسبی پول به دست آورید. نکته مثبت دیگر این است که باعث می‌شود با موضوعات درسی در ارتباط بمانید و از تدریس لذت ببرید.

کارهای هنری و صنایع دستی

یک نوجوان خلاق می‌تواند به راه های ساده زیادی برای پول‌سازی دست یابد. هنر و صنایع دستی راه‌های بسیاری برای این هدف فراهم می آورند. زیبایی هنر این است که هر چیز به خودی خودش منحصر به فرد است. کارهای هنری زیادی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ها پول‌سازی کرد و به غریزه هنر دوستی پاسخ گفت. یک نوجوان با استعداد که نقاشی بلد است، می تواند نقاشی بکشد و آن‌ها را به نمایش بگذارد! کسی که دوست دارد جواهر یا لباس دست‌ساز طراحی کند، می‌تواند این کار را با خرت و پرت‌های موجود در خانه انجام دهد! دوستان و خانواده‌تان عاشق این وسایل خواهند شد و به زودی سفارش های زیادی دریافت می‌کنید!

آشپزی

آشپزی راه خوبی برای سرکوب استرس است و نوجوانانی که علاقه به تهیه غذا خوب دارند، می‌توانند برخی اقلام غذایی را بفروشند. می‌توانید کلوچه بپزید یا برخی دستورپخت‌های غذایی مادرتان را امتحان کنید. شما می‌توانید با یک دوست همراه شوید و ترتیبی مناسب برای فروش این اقلام غذایی در جایی مناسب دهید. افرادی که برای دیدن اشیا مختلفی که به نمایش گذاشته اید می آیند، علاقه خواهند داشت تا چیزهایی خوشمزه بخورند یا مثلا لیموناد خنکی را سر بکشند.
نهایت مهارت‌تان را به خرج دهید. آیا شما قابلیت خوب آموزش شنا را دارید یا آیا خوب پیانو می‌نوازید؟ به سرگرمی‌هایتان فکر کنید. این کار باعث می‌شود به ایده‌های خوبی برای پول‌سازی دست پیدا کنید.
این ایده‌ها ممکن است به شما کمک کند تا پول خوبی به دست آورید، اما یک دقیقه صبر کنید! حالا باید تصمیم سختی بگیرید. پول‌تان را جمع کنید و خرج نکنید. ایده خوب دیگر این است که بخشی از پول‌تان را به والدین‌تان بدهید و بقیه را برای خرید چیزهایی که واقعا نیاز دارید، صرف کنید. این کار به شما کمک می‌کند رویکردی متعادل نسبت به زندگی در آینده داشته باشید! آرزو می‌کنیم لذت ببرید!

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.