اسپری نمکی ساده، اما در عین حال مفید خانگی مناسب برای مو

اسپری‌های نمک دریایی در میان مدل‌ها، مدل موهای مردانه، و مردم عادی که از موهایشان لذت می‌برند، استفاده می‌شود.
شنبه، 4 آذر 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
اسپری نمکی ساده، اما در عین حال مفید خانگی مناسب برای مو
اسپری نمکی ساده، اما در عین حال مفید خانگی مناسب برای مو

مترجم: مهناز مزارعی
منبع:راسخون
 

اسپری‌های نمک دریایی در میان مدل‌ها، مدل موهای مردانه، و مردم عادی که از موهایشان لذت می‌برند، استفاده می‌شود.
بلیک لویلی. کیت هادسون. مگان فاکس. جنیفر انیستون این زنان فقط بعضی از مشهورترین افرادی هستند که از نمک ساحلی استفاده می‌کنند. این مدل موها جز مدل موهای پرطرفدار است.
مخلوط کردن نمک دریا با مو باعث می‌شود که موها بی نظیر به نظر برسد اما برای کسانی که می‌خواهند فقط به اندازه کریستال‌های دوست داشتنی که در امواج ملایم قرار دارند و نرم به نظر می‌رسند، در اینجا روش این که چگونه میتوانید از اسپری نمک دریایی به راحتی در خانه خود استفاده کنید بیان می‌شود.

دستورالعمل استفاده از نمک دریایی برای موها

موادی که شما نیاز دارید شامل:
برای تهیه این مخلوط 8 لیوان آب نیاز دارید. مقدار آب مورد استفاده شما بستگی به میزان اسپری نمکی دریایی که می‌خواهید تهیه کنید دارد. بهتر است اسپری به اندازه کافی برای مدت 3 هفته در صورت استفاده منظم استفاده شود. اطمینان حاصل کنید که آب تمیز است، ترجیحا بطری آب باید تمیز باشد. نبای هیچ ناخالصی به مخلوطی که احتمالا به هر موی سر شما آسیب
برساند وارد شود. استفاده از آب شیرین در این ترکیب مانعی ندارد.
شما به دو قاشق چای خوری روغن نارگیل نیاز دارید که باید از نوع نوشیدنی و ترجیحا آلی (خالص) داشته باشید. شما می‌توانید از ایانگ ایانگ استفاده کنید که یک اسانس عالی برای پوست حساس است. روغن ماکادمیا یکی دیگر از جایگزین‌های عالی است. روغن رزماری باعث تقویت رنگ مو می‌شود، در حالی که روغن بابونه مو را روشن می‌کند. شما همچنین می‌توانید با استفاده از روغن زیتون آزمایش کنید، زیرا باعث نرم شدن مو می‌شود. روغن نارگیل را با هر یک از گزینه‌های فوق می‌توانید جایگزین کنید، اما از این گزینه‌ها بیش از یک ماده را انتخاب نکنید. اگر بخواهید یک روغن اساسی اضافه کنید به مخلوط اجازه دهید که عطر آن را مخلوط کند، سپس دو قطره روغن اساسی مانند گل رز یا اسطوخودوس انتخاب کنید. روغن درخت چای عالی برای پوست‌های حساس و چرب است.
از نمک درشت برای تهیه ترکیب استفاده کنید. قبل از استفاده بطری اسپری را به خوبی تکان دهید. تا مقدار مناسب این عنصر را به شما بدهد از استفاده مواد چسبنده در بطری اسپری اجتناب کنید، زیرا باعث خشک شدن، شکننده و مدیریت سخت مو می‌شود. در عوض، از مواد غیر چسبناك استفاده كنید كه به اسپری اجازه می‌دهد مواد خود را بطور کامل اسپری کند
ژل مو حائز اهمیت است. شما نیاز به یک قاشق چای خوری از ژل قوی نیاز دارید تا موها را نگه دارد. برای اضافه کردن مرطوب کننده، می‌توانید سرم مرطوب کننده را اضافه کنید.
همیشه یک بطری اسپری مو را بدون تفکر استفاده کنید خوب حالا شما می‌توانید با استفاده از ترکیب قبلی خود از یک بطری خالی استفاده کنید بطری را قبل از استفاده از آن برای تهیه اسپری نمک دریایی بطور کامل بشویید بعداز اینکه اجزای بیرونی را با هم ترکیب کردید بطری را کاملا خشک کنید. اطمینان حاصل کنید که نازل از هر ساختاری پاک شده است. اگر از بطری‌های اسپری استفاده نمی‌کنید، همیشه می توانید یک بطری عادی را از هر فروشگاه عرضه خریداری کنید تا از هر زمان که نیاز به تهیه اسپری نمکی دریایی دارید استفاده کنید.

دستورالعمل های آسان برای استفاده

تمام مواد را با استفاده از یک کاسه شیشه‌ای مخلوط کنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز به طور مساوی بدون هیچ گونه جدایی باهم ترکیب شود. هنگامی که همه اینها را به بطری اسپری ریختید، قبل از اسپری کردن آن بر روی موهایتان آن را به شدت تکان دهید. اسپری نمک دریایی باید هنگام مصرف 70٪ خشک و به طور کامل استفاده شود. این باعث می‌شود زمان اسپری رطوبت موها حفظ شود. حتما موهای خود را تا حدی آرایش کنید، فقط در صورت نیاز، اسپری را اضافه کنید
اسپری نمک دریایی یک نوع خاصی از اسپری هست که در آن امواج ساحل فقط چند ثانیه با هر اسپری است ساخت آن در خانه به شما اجازه می دهد تا موادی که دوست دارید را به آن اضاف کنید اضافه کنید. سعی کنید راه های مختلفی برای ترکیب مواد مورد علاقه خود داشته باشید، اما به یاد داشته باشید یک افزودنی را جایگزین کنید.
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما