آثار زیانبار روابط دختر و پسر

حربه‌ای در دست ناپاکان

بزرگان دین و دلسوزان ملت به ویژه دیدبان تیزبین و ناخدای کشتی انقلاب چندین سال قبل مسئله تهاجم فرهنگی و شبیخون و قتل و عام فرهنگی را هشدار دادند، اما به جز عده‌ای قلیل، همه در خواب غفلت
پنجشنبه، 3 خرداد 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
حربه‌ای در دست ناپاکان
حربه‌ای در دست ناپاکان

نویسنده: اسدالله محمدی نیا
 
بزرگان دین و دلسوزان ملت به ویژه دیدبان تیزبین و ناخدای کشتی انقلاب چندین سال قبل مسئله تهاجم فرهنگی و شبیخون و قتل و عام فرهنگی را هشدار دادند، اما به جز عده‌ای قلیل، همه در خواب غفلت بودند و یا خود را به تغافل زدند. در این بین گروهی هم آب به آسیاب دشمن ریختند و او را در هدف شومش تشویق و یاری کردند و برای ضربه زدن به اسلام عزیز و انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نکردند. (1) یکی از ضررها و آثار شوم این روابط نامشروع آن است که دختری که به خیال خام خود دوست پسری پیدا کرده تا به وسیله او در آینده نزدیک زندگی مشترکی همراه با لذت و نشاط شروع کنند، ناگهان چشم خود را باز می‌کند در حالی که گرفتار پلیدترین و شنیع‌ترین عملی شده است که حتی تصور آن را نمی‌کرده است. زیرا دشمنان متوجه شده بودند که تنها رمز بقاء انقلاب اسلامی و استقامت ملت مسلمان ایران در برابر مستکبران ظالم و مکّار، ایمان و هویت فرهنگی مردم ایران است. و اگر این اصالت فرهنگی که مانند دژی مستحکم است شکسته شود، شکستن آن مساوی با فناء و نابودی انقلاب خواهد بود.
براساس همین طرز فکر، نیروهای پیاده و سواره دشمن از داخل و خارج توسط مزدوران حمله را شروع کردند. یکی از سلاح‌های آنها پخش سی دی‌های مستهجن بود که با دیدن آن هر دختر و پسری غیرت و هویت خود را از دست می‌داد. در واقع با دیدن این فیلم‌ها جوان ایرانی خلع سلاح و کاملاً آماده ضربه خوردن می‌شد. چنانچه بسیاری از خانواده‌ها فرزندان دلبندشان گرفتار این هجوم شوم فرهنگی شدند. و معمولاً این سی دی‌ها از خارج از کشور وارد می‌شد. و متأسفانه برخی از مسئولین در دوران اصلاحات به جای آن که به فکر شکوفایی فرهنگ مردم و حلّ مشکلات واقعی جوانان و مردم این کشور باشند، وقت خود را صرف قدرت طلبی و تقویت باند و گروه خود می‌کردند. خداوند را شاکریم که ملت هوشیار در انتخابات دوره نهم فاتحه آنان را خواند.

بیشتر بخوانید: حجاب و امنیت اجتماعی


اما امروز با شگردی دیگر و بسیار قبیحانه‌تر وارد معرکه نبرد فرهنگی شده‌اند و آن شگرد طبق گفته افراد موثق و مطلع این است که برخی پسران با ترفندهای جذاب بعضی دختران را صید می‌کنند، سپس ضمن عمل منافی عفت از صحنه‌های مختلف به وسیله دوربین‌های مخفی فیلم‌برداری می‌کنند و آن فیلم‌ها را به صورت سی دی آماده و تکثیر می‌کنند و در اختیار افراد آلوده و جوانان ناآگاه قرار می‌دهند و بعد از مدتی آن فیلم در سراسر کشور پخش شده است.
بنابراین یکی از ضررها و آثار شوم این روابط نامشروع آن است که دختری که به خیال خام خود دوست پسری پیدا کرده تا به وسیله او در آینده نزدیک زندگی مشترکی همراه با لذت و نشاط شروع کنند، ناگهان چشم خود را باز می‌کند در حالی که گرفتار پلیدترین و شنیع‌ترین عملی شده است که حتی تصور آن را نمی‌کرده است.

پی‌نوشت‌ها:

1.جهت اطلاع بیشتر به کتاب «آزادی با توطئه» از انتشارات فیضیه، کتاب «پایان داستان غم‌انگیز» از انتشارات وثوق، کتاب «بازخوانی یک پرونده» از انتشارات طلوع مهر، کتاب «نیمه پنهان» در حدود 17 جلد از انتشارات شرکت کیهان و «نفوذی‌ها در حکومت اسلامی» از انتشارات سبط اکبر (علیه السلام) مراجعه فرمایید.

منبع مقاله :
محمدی نیا، اسدالله، (1392)، دختران می‌پرسند: چرا؟، قم: انتشارات سبط اکبر (ع)، چاپ نهم.
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.