چطور سندروم گردن اس ام اسی می تواند بر تمرینات شما تاثیر بگذارد؟

سر درد، گردن درد و درد شانه تنها تعدادی از مشکلات رایج مربوط به سندروم گردن اس ام اسی هستند. این نشانه ها در نتیجه افزایش فشار و تنش عضلات به خاطر بر هم خوردن حالت ایده آل ستون فقرات به وجود می آید. وزن میانگین سر در انسان ها بین 5/4 تا 8/5 کیلوگرم است و باید در جهت ستون فقرات قرار بگیرد. هر چقدر زاویه سر و بدن شما با بدن تان کمتر شود وزن سر شما به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت.
يکشنبه، 29 مهر 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: وحید کرمی
موارد بیشتر برای شما
چطور سندروم گردن اس ام اسی می تواند بر تمرینات شما تاثیر بگذارد؟
مراقب گردن خود هنگام اس ام اس زدن باشد
 
چکیده: سر درد، گردن درد و درد شانه تنها تعدادی از مشکلات رایج مربوط به سندروم گردن اس ام اسی هستند. این نشانه ها در نتیجه افزایش فشار و تنش عضلات به خاطر بر هم خوردن حالت ایده آل ستون فقرات به وجود می آید. وزن میانگین سر در انسان ها بین 5/4 تا 8/5 کیلوگرم است و باید در جهت ستون فقرات قرار بگیرد. هر چقدر زاویه سر و بدن شما با بدن تان کمتر شود وزن سر شما به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت.
 
تعداد کلمات : 478  تخمین زمان مطالعه : 2 دقیقه
 
 
فتثاید
 
مترجم: مجتبی حسینی پور
 
   گردن اس ام اسی یک اصطلاح مدرن عصر دیجیتال برای توصیف سندرومی است که در اثر فشار وارد بر گردن به خاطر پایین نگه داشتن آن در هنگام نگاه کردن به موبایل به وجود می آید.
   سر درد، گردن درد و درد شانه تنها تعدادی از مشکلات رایج مربوط به سندروم گردن اس ام اسی هستند. این نشانه ها در نتیجه افزایش فشار و تنش عضلات به خاطر بر هم خوردن حالت ایده آل ستون فقرات به وجود می آید. وزن میانگین سر در انسان ها بین 5/4 تا 8/5 کیلوگرم است و باید در جهت ستون فقرات قرار بگیرد. هر چقدر زاویه سر و بدن شما با بدن تان کمتر شود وزن سر شما به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت. به کلامی دیگر نگاه کردن به پایین در یک زاویه 30 درجه فشار و تنش وارد شده بر عضلات گردن را افزایش می دهد.
 

بیشتر بخوانید : راه های پیشگیری و درمان گردن درد


   دانستن این که حالت ایده آل ستون فقرات چگونه است اولین قدم برای حل این مشکل است: با یک موقعیت ایستاده در جلوی آیینه و چانه خود را به سمت ستون فقرات خود بکشید. مراقب باشید که با کشش یا حرکت زیاد به این عضلات فشار وارد نکنید. انقباض عضلات برای این حرکت باید ارام و ملایم باشد. اگر در انجام این کار مشکل دارید چانه خود را تا حد امکان بکشید و فقط 20 درصد مسیر برگشت را طی کنید. گوش ها باید بالای شانه و شانه ها باید بالای ران باشند. از این موقعیت زانو های خود را به سمت پایین و به سمت ستون فقرات خود حرکت دهید. این حرکات را برای شنا، دوچرخه سواری و دو استفاده کنید.  سر درد، گردن درد و درد شانه تنها تعدادی از مشکلات رایج مربوط به سندروم گردن اس ام اسی هستند. این نشانه ها در نتیجه افزایش فشار و تنش عضلات به خاطر بر هم خوردن حالت ایده آل ستون فقرات به وجود می آید
فرمان گردن اس ام اسی
   این تمرین را با خوابیدن بر روی کمر خود شروع کنید. یک حوله مخصوص خشک کردن دست را بپیچید و زیر قوس گردن خود قرار دهید. این حوله باید قوس گردن شما را پر کند نه این که آن را بالا بیاورد. چانه خود را به سمت ستون فقرات خود بکشید. این حالت را هر بار تا 2 یا 3 ثانیه حفظ کنید و در 1 یا 2 ست 10 تایی آن را تکرار کنید.
 

برگرفته از سایت  Triathlete



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.