معرفی بهترین ماگ هوشمند

ماگ هوشمند، لیوانی برای نوشیدن قهوه، چای و ... است که امکانات جانبی مانند قابلیت کنترل و نمایش دما و همچنین نمایش میزان مصرف نوشیدنی دارد. این ماگ‌ها دارای قیمت‌ها و قابلیت‌های متنوعی هستند.
شنبه، 20 بهمن 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: طلوع سپیده
موارد بیشتر برای شما
معرفی بهترین ماگ هوشمند
چکیده:
ماگ هوشمند، لیوانی برای نوشیدن قهوه، چای و ... است که امکانات جانبی مانند قابلیت کنترل و نمایش دما و همچنین نمایش میزان مصرف نوشیدنی دارد. این ماگ‌ها دارای قیمت‌ها و قابلیت‌های متنوعی هستند.
تعداد کلمات: 1000    تخمین زمان مطالعه:  5 دقیقه
 

ماگ هوشمند

ماگ هوشمند دارای سنسور کنترل حرارت است و به طور مستقیم دمای نوشیدنی درون خود را نمایش می‌دهد. و ... با هم متفاوت هستند. نمایشگرمختلفی در بازار وسایل هوشمند به چشم میخورند که برندهای متفاوتی آنها را تولید کرده اند. این ماگها از نظر رنگ، ظرفیت، قابلیت کنترل دما، صفحه درست کردن قهوه یک چیز است و پیدا کردن یک ماگ خوب برای قهوه خوردن یک داستان دیگر است، به خصوص اگر بخواهید آن را همراه خود به سفر ببرید یا در محیط کار از آن استفاده نمایید. ماگهای

خنک کننده داخلی هستند که نوشیدنی‌های خیلی داغ را فوری سرد کرده تا باعث سوزش دهان شما نشوند.اگر یکی از مشکلات شما در هنگام میل کردن نوشیدنی‌ها این است که همیشه یادتان می‌رود که سر زمان مناسب آن را بنوشید و در نتیجه سرد می‌شود و از دهن می‌افتد یا خیلی داغ و زود آن را می‌نوشید و دهانتان می‌سوزد، استفاده از ماگ هوشمند می‌تواند مشکل شما را رفع کند. ماگ هوشمند دارای سنسور کنترل حرارت است و به طور مستقیم دمای نوشیدنی درون خود را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید دمای مورد نظر خود را تنظیم کنید تا وقتی به آن درجه حرارت رسید، ماگ هشدار داده و شما را آگاه کند که وقت نوشیدن آن فرا رسیده است. همچنین برخی از مدل‌ها دارای یک

!ی هوشمند باشد، چند گزینه برای شما وجود دارد: در اینجا به معرفی بهترین ماگ‌های هوشمند قهوه خواهیم پرداختاگر قصد دارید ماگ قهوه شما یک از مدل‌ها
 

ماگ قهوه + کنترل دما


ماگ قهوه با قابلیت کنترل دما

آیا نوشیدن قهوه یا چای را دوست دارید اما برای لذت بردن از آن نیاز دارید که حرارت مطلوب شما را داشته باشد؟ ماگ‌های مسافرتی دارای دماسنج مارک "آمبر" می‌تواند این خواسته شما را برآورده کند! استفاده از این برند هوشمند فوق العاده ساده است: از طریق اپلیکیشین موجود روی این ماگ، شما می‌توانید دما را از پیش تنظیم کرده و تنظیمات آن را برای هشدار در دمای مورد نظرتان فعال کنید. نظارت بر درجه حرارت نوشیدنی شما از طریق هفت سنسور انجام می‌گیرد. به علاوه اگر نوشیدنی خیلی گرم باشد، در این ماگ یک سیستم خنک کننده فوری وجود دارد که باعث می‌شود دهان شما به طور تصادفی نسوزد!
 

ماگ مسافرتی 2.0


فلاسک وکیوم دار هوشمند قهوه

اگر به دنبال یک ماگ با طراحی زیبا هستید که هم مقرون به صرفه باشد و هم هوشمند، پس بد نیست که نگاهی به فلاسک وکیوم دار هوشمند قهوه بیاندازید. این ماگ هوشمند دارای یک نمایشگر OLED است که درجه حرارت آب را نشان می‌دهد، بنابراین شما همیشه می‌توانید درجه حرارت قهوه خود را مشاهده کنید و با کشیدن سوئیچ لیوان، شما می‌توانید زمان جوشیدن آن را ببینید. این فلاسک همچنین دارای وکیوم و وزن سبکی است و این باعث می‌شود که یک همدم عالی برای مسافرت باشد و اندازه آن از یک ماگ معمولی اندکی بزرگتر است.
 

قیمت پایین و کاربردی


ماگ هوشمند و الکتریکی پانچیا

این برند نیز یکی از بهترین ماگ‌های هوشمند موجود در بازار را تولید می‌کند. شما می‌توانید ماگ خود را در دمای مطلوب تنظیم کنید و با کمک پانچیا الکتریکی آن را ثابت نگه دارید. این ماگ هوشمند دارای نمایشگر  LCDاست که قادر به نشان دادن دمای دقیق ماگ شماست. با استفاده از دکمه‌های + و – روی ماگ می‌توانید به طور مستقیم پکیج الکتریکی هوشمند پانچیا را از 10 درجه سانتیگراد تا 90 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. به علاوه، این ماگ هوشمند در دو رنگ نارنجی و سیاه وجود دارد.
 

قهوه خود را تمام روز گرم نگه دارید


ازمو جاوا+

با ازمو جاوا+، دیگر برای مصرف نوشیدنی خود، نگرانی در مورد چکه کردن، همگام سازی دما و داغ نگه داشتن چای و قهوه نخواهید داشت. این ماگ هوشمند نوشیدنی شما را در دمای 45 درجه سانتیگراد گرم نگه می‌دارد و تا 120 دقیقه شارژ دارد. ماگ ازمو جاوا+ دارای یک سیستم هشدار دهنده ارتعاشی است که در صورت نیاز، قابل شارژ می‌باشد و حتی می‌تواند برای نظارت دقیق بر میزان مصرف آب روزانه استفاده شود. یعنی هربار که در آن چیزی می‌نوشید حجم آن را اندازه گیری کرده و مجموع آن را برای برآورد میزان نوشیدنی مصرفی شما، نمایش می‌دهد.
 

ماگ هوشمند کافینیت


ماگ هوشمند + یادآور هیدراسیون

امکان نمایش دما؟ بله. هشدار برای دمای بالا؟ بله. یادآوری میزان هیدراسیون؟ بله. صفحه نمایش LED؟ بله. این ماگ فوق العاده هوشمند نه تنها بسیار شیک است، بلکه با استفاده از برنامه‌های آن، شما می‌توانید زمان‌های نوشیدن را کنترل کنید. اگر فراموش کرده‌اید که چه درجه حرارتی برای شما مناسب است، یادآوری هیدراسیون این ماگ هوشمند به شما کمک خواهد کرد تا بدانید که چه میزان قهوه یا چای نوشیده اید و در نتیجه میزان آب تامین شده برای بدن شما چقدر است.
 

مثل یک ماگ خانگی، اما بهتر


ماگ سرامیکی دارای کنترل دمای آمبر

آیا چیزی بیشتر از یک ماگ معمولی می‌خواهید؟ پس ماگ سرامیکی دارای قابلیت کنترل دما می‌تواند برای شما مناسب باشد! این لیوان ساده در دو رنگ سیاه و سفید وجود دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا برای نوشیدنی‌های مختلف از تنظیمات متفاوتی استفاده کنند. با گذاشتن آن روی دمای مطلوب می‌توانید نوشیدنی خود را با دمای مورد نظرتان میل کنید.
همه ما عاشق نگاه کردن و داشتن این ماگ‌های هوشمند هستیم، اما در این ماگ سرامیکی یک حالت خانگی وجود دارد که به ما احساس بهتری می‌دهد. پس اگر به داشتن یک ماگ هوشمند و در عین حال زیبا و خانگی می‌اندیشید، انتخاب شما باید ماگ سرامیکی آمبر باشد.
با توجه به مدلهایی که برای شما معرفی کردیم و تنوع کاربری که هر مدل دارد و صرف نظر از اینکه کدام ماگ قهوه‌ای را انتخاب خواهید کرد، امیدواریم که کام شما همیشه شاد باشد و ماگ قهوه شما همیشه هوشمند باشد. و با داشتن یک ماگ هوشمند همیشه چای قهوه داغ نوش جان کنید و از پیشرفت تکنولوژی حتی در این مورد لذت ببرید.

 

برگرفته از سایت imore



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.