چگونه بیت کوین استخراج کنیم؟

شاید شما تا حدودی اطلاعات کافی در مورد بیت کوین داشته باشید و ممکن است چنین نیز نباشد. بیت کوین در واقع نوعی ارز مجازی یا پول دیجیتالی است که قابل لمس نمی باشد و شما می توانید با استفاده از ان در سطح دنیا معامله و خرید و فروش کنید. اما اینکه چگونه به دست می اید و چگونه باید آن را استخراج کرد، مسئله ای است که ما در اینجا می خواهیم به ان بپردازیم.
جمعه، 14 تير 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سید زهرا خرم شاهی
موارد بیشتر برای شما
چگونه بیت کوین استخراج کنیم؟

راه اندازی یک کیف پول بیت کوین برای استخراج بیت کوین

1.    برای شروع، یک نرم افزار یا کیف پول تلفن همراه را دانلود کنید. این کیف پول های نرم افزاری بر روی کامپیوتر شما نیز راه اندازی می شوند، در حالی که کیف پول های موبایل برنامه هایی هستند که تنها بر روی تلفن هوشمند شما نصب می شوند. نرم افزار کیف پول به طور قابل قبولی امن است و شما می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید. این نرم افزارها برای به دست آوردن مقادیر کم بیت کوین مناسب می باشند. برخی از کیف پول ها ترکیبی هستند، به این معنی که شما می توانید به آنها از طریق نرم افزار کامپیوتر خود و یا از طریق یک برنامه در تلفن همراه دسترسی پیدا کنید.
 
2.    اگر در به دست آوردن بیت کوین جدی هستید، سرمایه گذاری در کیف پول سخت افزاری را دنبال کنید. کیف پول های سخت افزاری علاوه بر اینکه امن هستند، می توانند چند صد دلار را به شما ارائه کنند و از آنجایی که آنها به اینترنت متصل نیستند، در نتیجه در مقابل هکرها نیز آسیب پذیر می باشند. اگر قصد دارید بیت کوین را در درازمدت دنبال کنید، احتمالا یک کیف پول سخت افزاری برای شما یک سرمایه گذاری ارزشمند خواهد بود. 

3.    سعی کنید تمام ویژگی های امنیتی را در کیف پول خود فعال کنید. هنگامی که یک کیف پول بیت کوین را انتخاب کردید، در ابتدا آن را برای حداکثر امنیت و محافظت از بیت کوین ها تنظیم کنید. برای تایید اعتبار در احراز هویت دو عامل فعال می باشند:
•    هنگام ورود به سیستم، یک کد به صورت یک پیام متنی یا ایمیل برای شما ارسال می شود. شما باید کد را وارد کنید تا به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید. این باعث می شود که حساب شما کمتر در معرض هک شدن قرار گیرد.
•    اطمینان حاصل کنید که گذرواژه انتخابی شما امن است و هر کسی نمی تواند به راحتی آن را حدس بزند. اگر شما یک مدیر رمز عبور بر روی رایانه یا گوشی هوشمند خود دارید، می توانید از آن برای ایجاد رمز عبور ایمن استفاده کنید.


به دست آوردن قرارداد های استخراج بیت کوین به روش ابری

1.    در ابتدا تصمیم بگیرید که از کدام تامین‌کننده خدمات معدنی می خواهید استفاده کنید. تعدادی از ارائه دهندگان خدمات ابری مختلف وجود دارند که برخی از آن‌ها بهتر از بقیه هستند. هر سرویس هزینه‌های متفاوتی را ارائه می‌کند و بسته‌های قرارداد متفاوتی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

خدمات استخراج را به دقت بررسی کنید، زیرا تعداد زیادی از آنها از حقه استخراج استفاده می کنند. همچنین دقت کنید که شرکت قانونی بوده و از شهرت خوبی برخوردار باشد. برای این منظور می‌توانید نام سرویس را جستجو کنید و نظرات مردم را درباره آن دنبال کنید. وب سایت‌هایی مانند Crypto Compare  می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند که شهرت شرکت را آنالیز و بررسی کنید.

مراقب سرویس های استخراج ابری باشید که تضمین می‌کنند و یا ادعا می‌کنند که خوب و درست هستند و به احتمال زیاد این می تواند یک حقه باشد. ناگفته نماند که هیچ خدمات استخراج ابری نمی‌تواند به شما از میزان استخراج تضمین بدهد یا حتی تضمین کند که شما در مدت‌زمان کوتاهی سود خود را به دست خواهید آورد.
 
2.    برای استخراج بیت کوین می توانید از قرارداد استخراج ابری با استفاده از ابر معدن استفاده کنید. در حالی که حساب شما فعال است، می توانید بیت کوین های حساب خود را استخراج کنید. برای استخراج شما می توانید مقداری از آنها و یا تمام آنها را به صورت یکجا استخراج کنید. البته هزینه ای بابت نگهداری سخت افزار استخراج بیت کوین از حساب شما کسر خواهد شد که چندان قابل توجه نیست.

قراردادها معمولا 1 تا 3 سال طول می کشند، اگر چه برخی دیگر بیشتر طول می کشند. قراردادهای کوتاه مدت ممکن است دارای برچسب قیمت پایین تر باشند و بعید است که شما در مدت کوتاهی به پول برسید. معمولا حداقل دو سال نیاز دارید تا به پول دست پیدا کنید. قیمت ها در هر نقطه از 100 دلار برای قراردادهای کوچک شروع می شوند و تا چند هزار دلار برای قراردادهای بزرگتر با قدرت استخراج معادن متفاوت میرسند. 

3.    شما می توانید درآمد خود را با استفاده از کیف پول امن خود به دست آورید. هنگامی که قرارداد خود را خریداری می کنید، قدرت استخراج معادن به سرعت برای شما کار می کند و همانطور که به کسب بیت کوین می پردازید می توانید آن را از حساب کاربری خود در سرویس استخراج ابری استخراج کنید. درست هنگامی که به اندازه کافی بیت کوین جمع آوری کردید، می توانید آن را به کیف پول خود انتقال دهید. 

برخی خدمات استخراج ابر ممکن است با استفاده از یک برنامه مشخص و به طور منظم پرداخت شوند. به عنوان مثال یک بار در ماه و یا یک بار در یک هفته می توانید آن ها را استخراج کنید. البته شما باید حداقل مقدار را برای این کار کسب کرده باشید. حداقل محدوده می تواند از 0.00002 BTC  تا 0.05 BTC باشد.

چگونه بیت کوین استخراج کنیم؟

با استفاده از سخت افزار و نرم افزار، بیت کوین استخراج کنید

1.    استفاده از یک ماشین حساب معادن آنلاین برای محاسبه سودآوری معدن:
معادن استخراج می توانند نسبتا گران باشند و قدرت زیادی را مصرف کنند. البته بازی با تنظیمات یک ماشین حساب آنلاین معدن می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که آیا برای شروع استخراج آن ارزش کافی است یا خیر.

2.    معدنچیان ASIC را خریداری کنید و یک منبع تغذیه برای معادن خود بسازید:
 یک مینرال ASIC یک مدار یکپارچه خاص می باشد که برای بیت کوین طراحی شده است. در اصل ASIC ، یک تراشه کامپیوتری است که نیاز به یک منبع تغذیه برای اجرا دارد. معدنچیان ASIC با توجه به قدرت هش و کارایی می توانند متفاوت باشند. 
 
3.    معدنچی خود را ببندید و آن را بوت کنید:
منبع تغذیه را به معدنچی ASIC وصل کنید و سپس معدنچی خود را به روتر وصل کنید. استفاده یک اتصال بیسیم برای اتصال معدنچیان به اندازه کافی نمی تواند پایدار باشد و شما برای این کار می توانید از یک کابل اترنت پر سرعا استفاده کنید. آدرس IP روتر خود را در یک مرورگر وب تایپ کنید. این شما را به صفحه مدیریت روتر خود می برد. در این قسمت بر روی Connected Devices کلیک کنید تا آدرس IP خود را پیدا کنید.

سپس آدرس IP خود را برای ASIC کپی و جایگذاری کنید. این به شما این امکان را می دهد تا معدن خود را پیکربندی کنید.

4.    نرم افزار استخراج بیت کوین را به یک کامپیوتر شبکه متصل کنید و پس از اینکه سخت افزار خود را متصل کردید، باید نرم افزار را دانلود کنید تا بتوانید بیت کوین را بفروشید. برنامه های بسیاری برای این کار وجود دارند که دو مورد از این برنامه ها که بسیار محبوب هستند عبارتند از  CGminer و BFGminer .

 
این دو برنامه از خط فرمان استفاده می کنند و در صورتی که شما به این تکنولوژی وارد نباشید، این برنامه ها می توانند برای شما چالش بر انگیز باشند. اکثر نرم افزارهای معدن که در ویندوز کار می کنند، تنها بر روی سیستم عامل Mac X کار می کنند. نرم افزار Easy Miner دارای یک رابط گرافیکی است که استفاده از آن را ساده تر می کند، به ویژه اگر شما مبتدی هستید و با مهارت های کامپیوتری چندان آشنا نیستید، این برنامه برای شما می تواند بسیار مفید باشد. این برنامه در ویندوز، لینوکس و دستگاه های آندروید کار می کند و این نرم افزار نسخه Mac X ندارد.

منبع: www.wikihow.com


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما