ده دلیل آسان‌تر شدن زندگی بواسطه در اختیار داشتن گوشی‌های هوشمند

آیا تمایلی ندارید تلفن معمولی خود را به نوع هوشمند ارتقاء دهید؟ آیا می‌ترسید نتوانید آن را به درستی راه اندازی کرده و با آن ‏کار کنید؟ شاید در نگاه اول گوشی هوشمند وسیله وحشتناکی به نظر برسد، اما در واقع زندگی را راحت‌تر می‌سازد! ‏
شنبه، 20 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: رزیتا ملکی زاده
موارد بیشتر برای شما
ده دلیل آسان‌تر شدن زندگی بواسطه در اختیار داشتن گوشی‌های هوشمند
در این مقاله ده دلیل لزوم در اختیار داشتن تلفن هوشمند در این عصر را توضیح می‌دهیم.
 

1- دنیایی از اطلاعات در زیر انگشتان دست شما

آیا برایتان پیش آمده است که با دوستی در خصوص موضوعی بحث و جدل کرده و مطمئن باشید که حق با شما است اما او حرف شما را قبول نداشته باشد؟ با در اختیار داشتن یک تلفن هوشمند به راحتی می‌توانید در کمترین زمان ممکن آن اطلاعات را پیدا کنید. یک گوشی هوشمند نه تنها برای رفع مشاجرات به کار می‌آید، بلکه راهی عالی جهت جستجوی سریع و راحت هر موضوعی نیز هست. آیا دلتان می‌خواهد بدانید چه فیلم‌هایی در حال اکران هستند؟ هر کجا که باشید می‌توانید آن را با تلفن خود جستجو نمایید. آیا می‌خواهید بدانید که مدت زمان پخت کیک چقدر است؟ تمام اطلاعات مربوط به آن به راحتی در تلفن شما یافت می‌شود. هر اطلاعاتی که در هر روز نیاز داشته باشید در زیر انگشتان شما به راحتی قابل دسترسی هستند.
 

2- در اختیار داشتن همیشگی دوربین

بهترین دوربین، دوربینی است که همواره با خود همراه داشته باشید. اکثر افراد هرگز خانه خود را بدون گوشی همراه‌شان ترک نمی‌کنند، بنابراین مرتبه بعد که فراموش کردید دوربین خود را به یک مراسم عروسی ببرید، یا مرتبه بعد که با زیباترین غروب خورشید مواجه شدید، شانس با شما همراه است به این دلیل که دوربینی که لازم دارید در تلفن هوشمند شما قرار دارد. اکثر تلفن‌ها دارای کلیدهای میانبری هستند که به وسیله آنها می‌توانید به سرعت دوربین را باز کرده و سپس با یک اشاره انگشت عکس مورد نظر خود را بگیرید. دیگر هرگز لحظات خاص را از دست نخواهید داد.
 

3- یافتن مقصد با مسیریاب هدایتگر

آیا تا به حال در حین رانندگی در یک شهر بزرگ گم شده‌اید و یا تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که بخواهید نزدیک‌ترین رستوران یا مرکز خرید را پیدا کنید؟ بجای صرف هزینه و خرید نقشه‌های کاغذی و یا خرید یک دستگاه جی‌پی‌اس مجزا، اکنون می‌توانید از راهنمای صوتی مجانی موجود در تلفن هوشمند خود جهت هدایت به مسیر دلخواه بهره ببرید. خدمات مکان یابی تلفن شما به طور خودکار محل مورد نظرتان را پیدا می‌کند، بنابراین تمام کاری که لازم است انجام دهید تایپ آدرس مقصد است، گوشی هوشمندتان به شما می‌گوید از چه مسیری به مقصد مورد نظر خود برسید. با این وسیله دیگر هرگز گم نخواهید شد.
 

4- اطلاع از هواشناسی و اخبار فوری و لحظه‌ای

آیا دوست دارید از آنچه در دنیا اتفاق می‌افتد با خبر باشید؟ می‌توانید هریک از اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌های کاربردی خبری دلخواه خود را بر روی گوشی هوشمندتان دانلود کنید و از وقایع جاری اطلاع یابید. می‌توانید تلفن خود را به گونه‌ای تنظیم کنید تا شما را از اخبار روز مطلع سازد.
همچنین اگر به نظر می‌رسد که طوفانی در راه است و به کامپیوتر خود دسترسی ندارید، از طریق گوشی هوشمند خود نزدیک‌ترین پناهگاه را پیدا کنید و از این طریق از تغییرات آب و هوایی اطلاع یابید.
 

5- برخوردار از برنامه‌های مفید و کاربردی (چراغ قوه، ماشین حساب، قطب نما و غیره)

آیا برای مواقع اضطراری در اتومبیل‌تان چراغ قوه دارید؟ اکنون دیگر نیازی به این کار نیست، چرا که می‌توانید از چراغ دوربین گوشی خود به عنوان چراغ قوه استفاده کنید.
آیا می‌خواهید بدانید 15% انعام افزوده به صورت حساب شما در رستوران مورد علاقه‌تان چقدر می‌شود؟آیا می‌خواهید بدانید 15% انعام افزوده به صورت حساب شما در رستوران مورد علاقه‌تان چقدر می‌شود؟ از ماشین حساب گوشی خود استفاده کنید.

آیا نیاز به تنظیم زنگ ساعت دارید؟ از گوشی خود به عنوان زنگ ساعت صبحگاهی، زمان آشپزی، کرنومتر و موارد دیگر استفاده کنید.

همه ما در شرایطی قرار داشته‌ایم که نیازمند استفاده از هر یک از این سرویس‌های مفید بوده‌ایم و اکنون می‌توانید آنها را تمام وقت با خود همراه داشته باشید.
 

6- ارتباط با نزدیکان بواسطه وجود رسانه‌های اجتماعی

به راحتی می‌توانید با دوستان، خانواده و حتی افراد مشهور مورد علاقه خود در ارتباط باشید. شبکه‌های اجتماعی زیادی وجود دارد که می‌توانید برای ارتباط با عزیزان خود از آنها استفاده کنید. با در اختیار داشتن یک تلفن هوشمند می‌توانید با دوستان و خانواده ارتباط برقرار کرده، عکسهای جدید بارگذاری نموده و کسالت خود را برطرف سازید.
 

7- بررسی لحظه‌ای ایمیل‌‌های خود

این امر به ویژه در صورتی مفید خواهد بود که بخاطر کار خود نیاز به مکاتبه زیاد داشته باشید، به این دلیل که همیشه می‌توانید با تلفن هوشمند خود به ایمیل‌های کاری دسترسی داشته باشید. با وجود در اختیار داشتن تلفن هوشمند، دیگر به هنگام سفر از بازده و کارآیی شما کاسته نخواهد شد چرا که می‌توانید کارهای مهم خود را درست از طریق آن انجام دهید.
 

8- فراموش نکردن مناسبتها با در اختیار داشتن اپلیکیشن‌های یادآور

برنامه‌های یادآوری کننده از جمله اپلیکیشن‌های مفیدی هستند که بر روی تلفن شما قرار دارند. آیا نیاز دارید پس از اتمام کار، به خرید بروید؟ در به یاد آوردن سالگردها دچار مشکل هستید؟ با کمک یک اپلیکیشن یادآور دیگر هیچ کدام از آنها را از دست نخواهید داد و حتی می‌توانید برای خرید دسته گل یادآور آن را تنظیم کنید. کارهای زیادی را در این دنیای پرمشغله بایستی به خاطر بیاوریم که می‌توانیم با کمک تلفن خود آنها را انجام دهیم.
 

9- در اختیار داشتن دفترچه یادداشت الکترونیکی

آیا جزو آندسته از افرادی هستید که یک دفترچه یادداشت را به هرکجا که می‌روید با خود همراه می‌برید تا بتوانید ایده‌های نابی که به ذهنتان می‌رسد را یادداشت کنید؟ دفترچه یادداشت خود را به کناری انداخته و شروع به استفاده از یک اپلیکیشن دفترچه یادداشت بر روی تلفن خود نمایید. این کار می‌تواند برای هر ایده‌ی فوق‌العاده‌ای که به ذهن‌تان خطور می‌کند و یا حتی برای یادداشت فهرست مواد غذایی که بایستی خریداری کنید، مفید باشد.
 

10- برخوردار از انواع سرگرمی (کتاب، مجله، موسیقی، بازی)

تلفن‌های هوشمند اکنون به یک سیستم سرگرم کننده تمام و کمال تبدیل شده‌اند. شما می‌توانید یک فیلم کامل را دانلود کرده یا اگر دارای حساب کاربری هستید به صورت زنده فیلم مورد علاقه خود را تماشا نمایید. به موسیقی مورد علاقه خود با دانلود آنها و استفاده از گوشی خود به عنوان پخش کننده موسیقی گوش کنید. کتاب‌ها یا مجله‌های مورد علاقه خود را دانلود کرده و هر زمان که دوست دارید آنها را مطالعه کنید. همچنین برای اوقات فراغت خود هزاران هزار بازی را می‌توانید دانلود کرده که اکثر آنها رایگان هستند.
گوشی‌های هوشمند به منظور آسان‌تر ساختن زندگی ساخته شده‌اند و در واقع یک دستگاه کار چندین دستگاه را انجام می‌دهدهمانطور که می‌بینید، کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید با یک گوشی هوشمند انجام دهید. گوشی‌های هوشمند به منظور آسان‌تر ساختن زندگی ساخته شده‌اند و در واقع یک دستگاه کار چندین دستگاه را انجام می‌دهد و به این ترتیب می‌توانید در هزینه خرید تمام این دستگاه‌ها (دوربین، پخش کننده موسیقی و غیره) صرفه جویی کنید.

 
منبع: nuvera


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما