کاربرد اپلیکیشن Pzizz

یکی از راه‌هایی که برای چیره شدن بر این برنامه نامنظم خواب وجود دارد، استفاده از چند اپ خواب برای پایش آن، مدیتیشن و آلارم است تا به خوابیدن و بیدار شدن آسان‌تر کمک کنند و کیفیت خواب بالاتری را به ارمغان بیاورند. با این حال استفاده از اپ‌های متعدد که هرکدام یک بخش کار را به عهده بگیرند سخت است و همین موضوع برای تیم سازنده Pzizz دلیلی شده تا همه این قابلیت‌ها را در یک اپ گنجانده و در اختیار شما قرار بدهند.
جمعه، 10 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کاربرد اپلیکیشن Pzizz

معرفی اپلیکیشن pzizz

اپلیکیشن pzizz به منظور تنظیم خواب طراحی شده است و با استفاده از آن می توانید برای خواب های میان روز خود اقدام کنید.

این برنامه می تواند با صداهای آرامش بخش به راحتی فرد را بخواباند. صداهای باینورال نیز از طریق این اپلیکیشن پخش می شوند.

این صداها فرکانس های مختلفی را ایجاد می کنند که بر امواج مغز تاثیر مستقیم دارند و می توانند فرد را بخوابانند و حتی بیدار نمایند.

یکی دیگر از قابلیت های جذاب این برنامه، ایجاد تمرکز در فرد است. می توانید با کلیک بر قسمت focus، موسیقی اصلی را بشنوید تا تمرکزتان بر کاری که انجام می دهید، بالاتر برود.

روند کاری این برنامه بسیار ساده می باشد و تنها باید بر روی خواسته خود کلیک کنید و برنامه را بر اساس آن چه انتظار دارید تنظیم نمایید.

اگر تا به حال از چنین برنامه هایی استفاده نکرده اید، تنظیمات پیش فرض نیز می تواند برای استارت مناسب باشد. تنظیمات اپلیکیشن pzizz شامل چهار بخش؛ مدت، صدا، سطح صدا و آلارم می شود.

مدت، برای این است که بدانید تا چه مدتی برنامه صدا پخش کند. برای بیدار کردن شما نیز صداها در زمان تعیین شده، پخش می شوند.

جالب است که صداها به صورت استریو و سه بعدی شنیده می شوند. برای تنظیم سطح صدا نیز می توانید خودتان اقدام نمایید.

همچنین آلارم برای چرت های روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که اپلیکیشن pzizz برای اندروید و IOS به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.