چگونگی مخفی کردن آخرین زمان آنلاین بودن در واتس اپ

قابلیت مخفی کردن زمان آنلاین شدن واتساپ مرتبط با حریم خصوصی افراد است و در شرایطی که بخواهند میتوانند مطابق با قوانین حریم شخصی آن را از دید افراد دیگر مخفی کنند و یا بر هرکس که دوست داشتند آن را به اشتراک بگذارند.
يکشنبه، 19 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی مخفی کردن آخرین زمان آنلاین بودن در واتس اپ

مخفی کردن لست سین واتس اپ

لست سین یا همان آخرین بازدید، به معنی این است که آخرین بار کاربر واتس اپ در چه زمانی حساب کاربری خود را چک کرده و از پیام های دریافتی آگاه شده است.

این قابلیت علاوه بر این که به شما اجازه می دهد تا آخرین وضعیت آنلاین بودن مخاطبین خود را مشاهده کنید، به دیگران نیز این امکان را می دهد تا قادر باشند آخرین زمان آنلاین بودن شما را نیز مشاهده کنند.

در واتس اپ نیز قابلیتی برای غیر فعال کردن لست سین همچون تلگرام وجود دارد. برای این منظور تنها کافی است از طریق آموزش هایی که در ادامه ارائه شده است، پیش بروید تا بتوانید به سادگی، آخرین زمان آنلاین بودن خود در واتس اپ را مخفی کنید.

البته این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که در صورت مخفی کردن لست سین واتس اپ ، علاوه بر اینکه دیگران نمی توانند آخرین وضعیت آنلاین بودن شما را ببینند، شما نیز نخواهید توانست آخرین وضعیت آنلاین بودن دیگران را مشاهده کنید.

برای مخفی کردن لست سین واتس اپ ، به ترتیب زیر عمل نمایید:

اپلیکیشن واتس اپ را اجرا کرده و از طریق لمس گزینه سه نقطه در بالای صفحه، به بخش تنظیمات یا Settings وارد شوید.

در بخش بعدی، گزینه Account را برای ورود به بخش تنظیمات حساب کاربری، انتخاب کنید.

در بخش بعدی، روی گزینه Privacy لمس کنید تا به بخش تنظیمات حریم خصوصی وارد شوید.

در مرحله آخر، روی گزینه Last seen لمس کرده و از میان گزینه های نمایش داده شده، گزینه Nobody را انتخاب کنید.

به این ترتیب شما آخرین زمان بازدید خود را در واتس اپ مخفی خواهید نمود و از این پس کاربران واتس اپ نمی توانند آخرین زمانی که آنلاین شده اید را مشاهده نمایند.

اگر در مرحله آخر، گزینه My Contacts را انتخاب کنید.در واقع تنها به مخاطبین خود اجازه مشاهده آخرین زمان آنلاین بودن خود را داده اید.

گزینه Everybody نیز به معنی این است که همه کاربران واتس اپ می توانند آخرین زمان آنلاین بودن شما را مشاهده کنند.

نکته ای که در مخفی کردن لست سین واتس اپ باید به یاد داشته باشید این است که در صورت فعال کردن این قابلیت، شما نیز نخواهید توانست آخرین زمان آنلاین بودن دیگران را مشاهده کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.