آشنایی با تلگرام ایکس کامپیوتر

تلگرام ایکس Telegram X یکی از نسخه های رسمی تلگرام می باشد که از نظر سرعت در بین کاربران معروف شده و علاوه بر آن از ویژگی های مولتی اکانت و لایو لوکیشن نیز بهره می برد.در این مقاله چگونگی نصب آن بر روی دسکتاپ آموزش داده شده است.
دوشنبه، 20 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با تلگرام ایکس کامپیوتر

تلگرام ایکس کامپیوتر

آنچه که باید به آن توجه داشته باشید این است که تلگرام ایکس فاقد نسخه دسکتاپ بوده و هر برنامه ای که تحت عنوان تلگرام ایکس، به صورت فایل نصبی روی کامپیوتر معرفی شود، صرفا یک بدافزار بوده و می تواند منجر به هک شدن کامپیوتر شما گردد. پس تنها راه نصب تلگرام ایکس کامپیوتر ، استفاده از شبیه سازهای اندروید بوده که باعث می شوند تا کاربر بتواند برنامه های نصبی اندرویدی را با پسوند APK روی کامپیوتر خود نصب نماید.

با توجه به این موارد، لازم است که از نصب فایل های اجرایی با پسوندهای exe و سایر پسوندها، تحت عنوان نرم افزار تلگرام ایکس، خودداری کنید. این فایل ها به احتمال بسیار بالایی بدافزار بوده و می توانند منجر به از دست رفتن اطلاعات شما شوند.

همانطور که گفته شد، تنها راه نصب تلگرام ایکس روی کامپیوتر، استفاده از برنامه های شبیه ساز اندروید می باشد. در این روش، شما یک شبیه ساز را روی سیستم خود نصب می کنید که با اجرا کردن آن، محیطی شبیه به محیط اندروید، روی کامپیوتر شما نمایش داده می شود. سپس می توانید از طریق کشیدن فایل APK به درون برنامه، وارد عملیات نصب برنامه اندرویدی شده و اپلیکیشن مورد نظر خود را روی شبیه ساز نصب و اجرا نمایید.

به این ترتیب می توان انواع مختلفی از برنامه های اندرویدی را که روی تلفن همراه خود اجرا می کنید، روی کامپیوتر خود نیز اجرا کنید. تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که شبیه سازی که انتخاب می کنید، متناسب با قابلیت های کامپیوتر شما باشد و بتواند به سادگی اجرا شود. پس از انخاب و نصب شبیه ساز متناسب، شما می توانید هر اپلیکیشنی را که در اندروید اجرا می کنید، در کامپیوتر خود نیز اجرا کنید.
 

نصب تلگرام ایکس روی کامپیوتر

برای نصب تلگرام ایکس کامپیوتر همانطور که اشاره شد، ابتدا نیاز به دانلود یک شبیه ساز اندروید دارید. شما می توانید از شبیه سازهایی همچون BLuestacks یا شبیه ساز Andy برای این کار استفاده کنید. پس از دانلود و نصب شبیه ساز، حال باید آخرین نسخه از تلگرام ایکس را روی کامپیوتر خود دانلود کنید.

برای این منظور می توانید از طریق لینک دانلود جدیدترین نسخه تلگرام ایکس، آخرین نسخه از Telegram X را در قالب فایل APK دانلود کرده و روی حافظه کامپیوتر خود ذخیره کنید.

حال برنامه شبیه ساز را باز کرده و از طریق درگ اند دراپ، فایل APK تلگرام ایکس را کشیده و در شبیه ساز رها کنید. به این ترتیب فایل APK به شبیه ساز منتقل شده و در آنجا اجرا می شود.

تمامی مراحل نصب را همچون مراحل نصب اپلیکیشن اندرویدی روی تلفن همراه، پیش بروید و پس از پایان نصب، برنامه را اجرا کنید.

در این مرحله باید اتصال خود با اینترنت را برقرار ساخته و از طریق ابزار تغییر دهنده آی پی، اتصال خود را به سرورهای تلگرام میسر سازید.

پس از وارد کردن شماره تلفن خود و دریافت کد تاییدیه، حال کد مربوطه را در مکان مناسب وارد کرده و پس از آن وارد حساب کاربری خود شوید.

با انجام همین مراحل ساده، شما موفق به نصب تلگرام طلایی کامپیوتر روی کامپیوتر خود خواهید شد و به این ترتیب می توانید به سادگی از برنامه تلگرام ایکس روی کامپیوتر خود نیز استفاده کنید.

توجه داشته باشید که تنها راه نصب تلگرام ایکس کامپیوتر در حال حاضر همین راه است و هر روش دیگری بدون نصب شبیه ساز، فاقد صحت و عملکرد مطلوب خواهد بود.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.