چگونه در واتس اپ تماس تصویری گروهی برقرار کنیم؟

واتس اپ یکی از آن دسته پیام رسان‌های کم حاشیه‌ است که هر بار با بروزرسانی جدید، قابلیت‌های کاربردی فراوانی را به اپلیکیشنش اضافه می‌کند. که در جدیدترین آپدیتش قابلیت تماس تصویری به صورت گروهی را به کاربران ارایه می‌کند. در ادامه با آموزش تماس تصویری گروهی واتس‌ اپ همراه ما باشید.
سه‌شنبه، 21 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه در واتس اپ تماس تصویری گروهی برقرار کنیم؟

تماس تصویری گروهی واتس اپ

واتس اپ که از جمله محبوب ترین برنامه های پیام رسانی در سراسر دنیا می باشد، چندی پیش قابلیت تماس تصویری رایگان را به کاربران خود ارائه داده بود که با استقبال زیادی روبرو شده بود. اما به تازگی واتس اپ این قابلیت را بروز رسانی کرده و امکان برقراری تماس تصویری گروهی را نیز به این ویژگی خود اضافه نموده است.

به این ترتیب کاربران واتس اپ می توانند به طور همزمان با یکدیگر کنفرانس ویدیویی برگزار کرده و تا چهار نفر در این کنفرانس حضور داشته باشند.

این قابلیت برای تماس های صوتی واتس اپ نیز ارائه شده است و کاربران می توانند به طور همزمان یک کنفرانس صوتی نیز برقرار کنند.

اما برای این که در واتس اپ بتوانیم تماس تصویری گروهی داشته باشیم، باید به ترتیب زیر پیش برویم.

برنامه واتس اپ را اجرا کرده و یکی از مخاطبین خود را برای تماس تصویری یا صوتی انتخاب کنید.

پس از انتخاب مخاطب مورد نظر، روی گزینه شبیه به دوربین لمس کرده و تماس ویدیویی را برقرار کنید.

حال یک گزینه در گوشه بالا و سمت راست تصویر  نمایش داده می شود که باید روی آن لمس کنید.

حداکثر دو نفر از مخاطبینی که قصد دارید در این تماس حضور داشته باشند را انتخاب کنید.

به این ترتیب شما یک تماس ویدیویی چهار نفره متشکل از خود و 3 مخاطب واتس اپ، تشکیل داده اید و هر زمان که بخواهید می توانید به تماس تصویری یکی از مخاطبین پایان داده و مخاطب دیگری را جایگزین او نمایید.

تماس تصویری گروهی واتس اپ هیچگونه هزینه ای در بر نخواهد داشت و تنها از حجم اینترنت شما خواهد کاست. بسته با سرعت اینترنت شما و کسانی که با آن ها تماس تصویری برقرار می کنید، این تماس از کیفیت متفاوتی برقرار خواهد بود.

در هنگام برقراری تماس چهار نفره، اگر بخواهید تصویر یکی از مخاطبین را بزرگتر از بقیه داشته باشید، می توانید روی تصویر مخاطب مورد نظر خود لمس کنید تا این امکان برای شما فراهم شود.

علاقه مندان باید به یاد داشته باشیند که برای فعال سازی و استفاده از این قابلیت واتس اپ حتما نیاز است که اپلیکیشن خود را به جدیدترین نسخه واتس اپ بروز رسانی نمایند.


منبع: سایت نظارت بر خاواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما