معرفی برنامه های حالت روح برای شبکه های اجتماعی

حالت روح در پیام رسان ها، به حالتی گفته می شود که با استفاده از آن، گیرنده پیام می تواند پیام را بخواند اما فرستنده از آن اطلاعی نداشته باشد. این حالت در برخی از برنامه های پیام رسانی وجود دارد که با استفاده از آن گیرنده پیام می تواند پیام های دریافتی خود را بدون اینکه آشکار شود، بخواند.
جمعه، 24 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی برنامه های حالت روح برای شبکه های اجتماعی

حالت روح چگونه عمل می کند؟

تا زمانی که علامت خوانده شدن پیام در کنار آن نمایش داده نشود، فرستنده می داند که گیرنده هنوز پیام او را نخوانده است اما به محض اینکه گیرنده پیام را باز کند، علامتی در کنار پیام ظاهر خواهد شد که بیانگر این موضوع است که گیرنده پیام را خوانده است.

در گذشته تنها علامتی که در کنار پیام نمایش داده می شد، علامت رسیدن پیام به دست گیرنده یا همان دیلیوری پیام بود.

این علامت بیانگر این موضوع بود که پیام به درستی ارسال شده است و به دست گیرنده رسیده است.

اما ممکن بود پیام شما لابلای پیام های انبوه گیرنده گم شود و خوانده نشود، یا اینکه گیرنده به طور کلی بیان کند که پیام شما را دریافت کرده اما وقت نکرده است آن را بخواند.

برای رهایی از چنین مشکلاتی، برخی پیام رسان ها، علامت دیگری را به لیست علامت های پیام خود افزودند که به علامت خوانده شدن پیام یا علامت Seen معروف می باشد.

علامت خوانده شدن پیام در هر پیام رسانی متفاوت است. به عنوان مثال علامت خوانده شدن پیام در تلگرام به صورت تیم دوم ظاهر می شود.

حال آنکه در پیام رسان ایمو، این علامت به صورت یک دایره گرد در کنار پیام نمایش داده می شود.

همانطور که اشاره شد، برخی از گیرندگان پیام ممکن است بخواهند از محتوای پیامی آگاه شوند، اما فرستنده پیام متوجه خوانده شدن پیام نشود.

به این حالت که برخی پیام رسان ها آن را ارائه می دهند، اصطلاحا حالت روح گفته می شود.

اما این حالت به نوعی نقض حقوق فرستنده محسوب می شود و به همین دلیل بسیاری از پیام رسان یا به طور کامل این امکان را حذف کرده اند و یا به صورت دو طرفه قرار داده اند.

به عنوان مثال پیام رسان واتس اپ این امکان را به صورت دوطرفه در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

یعنی اگر فردی حالت روح را فعال نماید، در نتیجه علاوه بر اینکه کسی متوجه خوانده شدن پیام توسط او نمی شود، او نیز متوجه خوانده شدن پیام های خود توسط دیگران نمی شود.

برخی پیام رسان های دیگر نیز همچون موبوگرام، به طور کلی این امکان را از پیام رسان خود حذف نموده اند.
 

نرم افزارحالت روح چگونه عمل می کند؟

نرم افزار حالت روح یک اپلیکیشن جانبی است که به صورت جداگانه روی تلفن همراه شما نصب می گردد.

پس از این که این نرم افزار روی تلفن همراه شما نصب شد، حال تنها کاری که باید انجام دهد، این است که به نوتیفیکیشن های گوشی شما دسترسی داشته باشد.

به این ترتیب نرم افزار حالت روح تمامی نوتیفیکیشن های گوشی شما را در خود ثبت کرده و یک کپی از آن را تهیه می کند.

از آنجا که هر پیام رسان دارای سرویس نوتیفیکیشن جداگانه است و پیام هایی که در آن برای شما ارسال می شود در نوتیفیکیشن ها ظاهر می شود، پس نرم افزار حالت روح به آن ها دسترسی خواهد داشت.

در این حالت، شما بدون اینکه نیاز باشد، پیام را از طریق پیام رسان اصلی باز کنید، پیام را از طریق نوتیفیکیشن ها و نرم افزار حالت روح باز خواهید کرد.

به این ترتیب بدون اینکه فرستنده پیام متوجه شود، شما می توانید پیام های او را بخوانید.

نرم افزار حالت روح روی تمامی پیام رسان ها، از تلگرام گرفته تا واتس اپ و اینستاگرام، عملکرد مناسبی دارد و می تواند پیام های آن ها را نمایش دهد.

تنها موردی که باید به یاد داشته باشید این است که در پیام رسان مورد نظر خود، گزینه نوتیفیکیشن ها را فعال نموده باشید.
 

 نرم افزار های حالت روح

 
نرم افزار حالت روح Unseen
اپلیکیشن اول که با عنوان اپلیکیشن Unseen معروف است، یک نرم افزار حالت روح اندرویدی است که بسیار کاربردی بوده و تاکنون کاربران زیادی را توانسته به خود جذب کند.

از جمله ویژگی های این اپلیکیشن علاوه بر خواندن پیام ها بدون نمایش تیک دوم، قابلیت گوش دادن به ویس ها بدون نمایش تیک خوانده شدن پیام نیز می باشد.

این اپلیکیشن از پیام رسان هایی نظیر مسنجر، واتس اپ، اینستاگرام، تلگرام، وایبر، کاکوتالک، لاین و ایمو پشتیبانی کرده و قادر است بدون اینکه فرستنده متوجه شود، متن پیام ها را برای شما نمایش دهد.
 
نرم افزار حالت روح Unseen
این نرم افزار حالت روح نیز، همچون نرم افزار حالت روح Unseen عمل کرده و قادر است پیام های فرستنده را بدون نمایش علامت خوانده شدن پیام، برای شما نمایش دهد.

این اپلیکیشن نیز قادر است از پیام رسان هایی همچون واتس اپ، فیسبوک مسنجر، اینستاگرام، تلگرام، لاین، کاکوتالک، مومو، هایک و بیتوین، پشتیبانی کند و پیام های آن ها را برای کاربر نمایش دهد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.