چگونه در اینستاگرام هشتگ ها را دنبال کنیم؟

اینستاگرام در جدیدترین آپدیت خود قابلیت فالو کردن هشتگ را ارائه کرد. بنابراین کاربران این اپلیکیشن از این پس علاوه بر فالو کردن صفحات مختلف می‌توانند هشتگ های مورد نظرشان را هم فالو کنند. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه فالو کردن هشتگ در اینستاگرام بپردازیم.
سه‌شنبه، 5 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه در اینستاگرام هشتگ ها را دنبال کنیم؟

دنبال کردن هشتگ ها در اینستاگرام

بطور کلی هشتگ ها در شبکه های اجتماعی عباراتی هستند که با علامت # شروع شده و تمامی مطالبی که حاوی آن عنوان هستند، را برای شما نمایش می دهد.

به عنوان مثال اگر ما در اینستاگرام عبارت #نوروز را سرچ کنیم، تمامی مطالب و محتوایی که شامل این هشتگ باشند، برای شما به نمایش در می آید.

همچنین اگر ما پستی را با هشتگ #نوروز انتشار دهیم، هر کس که در قسمت جستجوی اینستاگرام، هشتگ «نوروز» را سرچ کند، می تواند پست شما را نیز ببیند که این یک قابلیت بسیار مفید می باشد.

در گذشته برای بدست آوردن مطالب مرتبط با هشتگ ها، تنها راه ممکن سرچ کردن مطلب مورد نظر در اینستاگرام و یا فالو کردن صفحاتی بود که از این هشتگ استفاده زیادی می برند. اما به تازگی در آپدیت جدید اینستاگرام با اضافه شدن قابلیت دنبال کردن هشتگ ها می توان به سادگی و فقط با فالو کردن هشتگ مورد نظر، تمامی مطالب مربوط به آن هشتگ را دنبال کرده و در صورت انتشار مطلب جدیدی از آن هشتگ، آن را مشاهده کنیم.

در بحث آموزش اینستاگرام ، دنبال کردن هشتگ ها در اینستاگرام امری بسیار ساده بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد. برای این منظور تنها کافی است در قسمت سرچ اینستاگرام، هشتگ مورد نظر خود را با علامت # سرچ کرده و پس از یافتن موضوع مورد نظر خود، روی آن کلیک نمایید.

پس از باز شدن هشتگ مورد نظر، می توانید از طریق انتخاب گزینه Follow از بالای صفحه، اقدام به دنبال کردن هشتگ ها نموده و هشتگ مورد نظر خود را همیشه دنبال کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما