برنامه Nextplus چه کاربردی دارد؟

نکست پلاس برای ساخت شماره مجازی آسان و رایگان تمام کشورها کاربرد دارد. این برنامه یک شماره مجازی در اختیار شما قرار می‌دهد که تماس و پیامک دریافت می‌کند و به واسطه آن می‌توانید اقدام به ساخت اکانت در تلگرام و واتس اپ کنید. در این نوشته تصمیم داریم به معرفی نکست پلاس برنامه ساخت شماره مجازی رایگان و آسان تمام کشورها بپردازیم.
چهارشنبه، 6 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برنامه Nextplus چه کاربردی دارد؟

ویژگی های برنامه Nextplus

این برنامه که با عنوان Nextplus شناخته می شود، یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ساخت شماره مجازی، برقرار تماس صوتی رایگان، ارسال پیامک و ایجاد حساب های کاربری مختلف در اپلیکیشن ها پیام رسانی و شبکه های اجتماعی می باشد.

با دانلود Nextplus و استفاده از این برنامه که هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای سیستم عامل IOS در دسترس است، می توانید به سادگی از امکانات بیشماری که این برنامه ارائه می دهد، به صورت رایگان برخوردار شوید. برای دانلود Nextplus می توانید در انتهای مطلب، از طریق لینک های ارائه شده، اقدام نمایید.

علاوه بر این که با استفاده از این برنامه می توانید اقدام به برقراری تماس صوتی با دوستانتان نمایید، می توانید با استفاده از شماره مجازی اختصاص یافته به شما، از امکان تماس های بین المللی نیز بهره مند شوید، که برای استفاده از این امکان در ایران، احتمالا به ابزارهای تغییردهنده آی پی، احتیاج پیدا خواهید کرد.

با ثبت نام در این برنامه و طی مراحل ابتدایی آن می توانید یک شماره مجاز امریکا را برای خود رزرو کرده و با استفاده از آن شماره، اقدام به ساخت حساب هایی نظیر، اسکایپ، تلگرام، واتس اپ و یا سایر برنامه های مرتبط، نمایید. این شماره مجازی، به رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و نیازی نیست از بابت پرداخت هزینه، نگرانی داشته باشید. پس از این که موفق به ساخت این شماره گردید، می توانید با استفاده از همان شماره، اقدام به ارسال پیامک و یا برقراری تماس صوتی رایگان، با دوستانتان، تحت همان برنامه نمایید.

برخی از امکانات مهم و ویژگی های اصلی که با دانلود Nextplus در ادامه آورده شده است که می توان از هر کدام از آنها به رایگان، بهره مند شد:

دریافت یک شماره مجازی رایگان

برقراری تماس های صوتی و ارسال پیامک های نامحدود به هر شماره دلخواه

امکان برقراری تماس صوتی رایگان بین کاربران برنامه

امکان ارسال پیام های متنی، تصویری، گیف و صوتی بین کاربران برنامه

استفاده از استیکرهای متنوع

نمایش آنلاین یا آفلاین بودن

امکان ارسال پیام های گروهی
 

آموزش نصب و فعال کردن پس از دانلود Nextplus

پس از اینکه اقدام به دانلود Nextplus برای تلفن همراه اندرویدی یا ایفون خود نمودید، برنامه را اجرا کرده و طبق دستورالعمل های زیر عمل کنید:

روی گزینه Sign Up در گوشه پایین سمت چپ صفحه نمایش کلیک کنید.

مشخصات خواسته شده از قبیل، نام، نام خانوادگی، جنسیت، تاریخ تولد و ایمیل خود را وارد کرده و یک پسورد دلخواه برای ورود به برنامه انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که در هنگام ثبت نام، تاریخ تولد خود را طوری وارد کنید که بالاتر از 18 سال باشد.

در مرحله بعد گزینه Maybe Later را انتخاب نمایید.

برای دریافت شماره مجازی رایگان خود، گزینه Tap to get your free Nextplus number را لمس نمایید.

به این ترتیب شما قادر خواهید بود بعد از دانلود Nextplus اقدام به دریافت یک شماره مجازی رایگان از امریکا نمایید. ممکن است در برخی موارد برنامه به شما شماره ای ندهد که بهتر است یک بار از برنامه خارج شده و دوباره امتحان نمایید. همچنین اگر باز هم نتوانستید به سادگی عملیات ثبت نام را به پایان برسانید، از ابزار تغییر دهنده آی پی برای گذرندان مراحل ثبت نام استفاده کنید.

این برنامه تاکنون بیش از 5 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و امتیاز نسبتا خوب 4.1 را توانسته دریافت نماید. پس از دانلود Nextplus و نصب آن روی تلفن همراه خود، به شیوه گفته شده در بخش قبل عمل نمایید تا بتوانید شماره مجازی خود را دریافت نموده از امکاناتی نظیر تماس صوتی رایگان و سایر ویژگی ها، بهره مند شده و بتوانید از آن ها استفاده کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.