چگونگی حذف استیکر تلگرام

یکی از محبوبیت های تلگرام استیکر هایی است که به صورت پک و بسیار راحت قابل دانلود و استفاده است . گاهی وقت ها تعداد استیکر ها باعث مشکل می شود یا دست شما روی استیکر اشتباهی می خورد در پست زیر قصد داریم به شما روش حذف استیکر تلگرام را توضیح دهیم.
چهارشنبه، 6 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی حذف استیکر تلگرام

نحوه حذف استیکر در تلگرام

برای حذف استیکر در تلگرام ابتدا باید وارد تنظیمات مربوط به استیکرها در تلگرام شد. برای وارد شدن به بخش تنظیمات استیکر، از دو روش می توان اقدام نمود.

یا می توان از طریق مسیر Settings سپس Stickers وارد تنظیمات مربوط به استیکرها شده و یا می توانید به یک صفحه چت مراجعه کرده و سپس قسمت انتخاب استیکر برای ارسال را باز کرده و به به بخش آخرین بسته های استیکر خود بروید. در آنجا نیز گزینه ای برای ورود به بخش تنظیمات استیکر وجود دارد که در تصویر زیر، هر دو روش نشان داده شده است.

پس از اینکه به تنظیمات استیکرها وارد شدید حال به سادگی قادر به حذف استیکر در تلگرام می باشید. برای این منظور، همانند تصویر زیر، ابتدا استیکر مورد نظر خود را از میان لیست پک های استیکر پیدا کرده و سپس روی گزینه Option که به صورت سه نقطه عمودی در گوشه هر بسته استیکر دیده می شود، لمس نمایید.

از منوی ظاهر شده، گزینه Remove را برای حذف استیکر در تلگرام، استفاده کنید. همچنین در این قسمت می توانید با نگه داشتن انگشت خود روی پک استیکر مورد نظرتان، آن را بین بسته های استیکر جابجا کرده و به اول لیست استیکرها یا آخر آن ها ببرید.

با استفاده از این گزینه ها، شما به راحتی قادر خواهید بود استیکرهای مزاحم و غیرقابل استفاده خود را از لیست استیکرهای خود حذف کرده و همچنین استیکرهایی را که بیشتر مد نظرتان هست را به اول لیست استیکرها، انتقال دهیم.نکته قابل توجه دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که ما به هیچ وجه امکان پاک کردن یک استیکر را از یک پک نداریم.

این امکان تنها در اختیار سازنده پک استیکر مورد نظر بوده و دیگران نمی توانند استیکرهای خاصی را ای یک پک حذف کنند. تنها راهی که برای این مورد وجود دارد، حذف کلی پک استیکر از میان بسته های استیکرتان می باشد که روش انجام آن در بالا ذکر گردیده است.

در مورد حذف استیکر در تلگرام نیز روشی وجود دارد که استیکرهایی را که فعلا قصد استفاده از آن ها را نداریم، غیر فعال می کنیم.

به این ترتیب این استیکرهای آرشیو شده یا غیر فعال، در لیست استیکرها حذف شده و سپس زمانی که نیاز داشته باشیم، دوباره آن ها را فعال می کنیم و به لیست بر می گردند. برای این منظور، همانند تصویر بالا عمل کرده و این بار به جای گزینه Remove از گزینه Archive یا بایگانی، استفاده می کنیم.
 

حذف استیکر از تاریخچه

برای حذف تاریخچه استیکرها روش خاصی وجود نداشته و تنها می توان آن ها را تغییر داد. تلگرام قابلیتی دارد که با استفاده از آن قادر است آخرین استیکرهایی که استفاده کرده اید را در قسمتی به نام تاریخچه یا هیستوری استیکرها، ثبت نماید.

به این ترتیب شما می توانید استیکرهایی که آخرین بار استفاده کرده و جزو استیکرهای پر تکرارتان در گفتگویی خاص می باشد را سریعتر پیدا کرده و برای دیگران ارسال نمایید.اما گاهی اوقات نیاز می شود که این تاریخچه را پاک نموده تا دوباره از اول ثبت گردد.

در حقیقت قابلیت پاک کردن هیستوری برای استیکرها وجود ندارد و تنها روش این است که استیکرهای دیگری را چندین بار برای خودمان در قسمت Saved messages ارسال نماییم تا به این تریتب تاریخچه استیکرهایمان تغییر نماید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.