معرفی نرم افزار برای کالیبره کردن باتری گوشی

شاید شما هم با مشکل شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن گوشی و تبلت مواجه شده باشید. اگر کابل شارژر شما سالم است شاید مشکل از بد نشان دادن میزان شارژ باتری دستگاه شما باشد. برای حل این مشکل شما نیاز به کالیبره کردن باتری گوشی دارید.
جمعه، 8 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی نرم افزار برای کالیبره کردن باتری گوشی

کالیبره کردن باتری گوشی با برنامه اندروید

همانطور که می دانید اصولا کالیبره کردن باتری گوشی با روش دستی و به صورتی که قبلا در رابطه با آن حرف زده ایم، انجام می گردد. اما کالیبره کردن به صورت نرم افزاری نیز قابل انجام است. برای این منظور تنها کافی است که برنامه مربوط به انجام این کار را دانلود کرده و پس از نصب طبق دستورات آن پیش رفته تا موفق به کالیبره کردن باتری گوشی خود شوید. یکی از این برنامه ها که بین کاربران گوشی های تلفن همراه، از محبوبیت خاصی برخوردار است، برنامه Battery Calibration است.

با دانلود Battery Calibration و استفاده از این برنامه می توانید علاوه بر امکان کالیبره کردن باتری گوشی، از امکاناتی همچون مشاهده جزئیات مختلف در رابطه با باتری گوشی، مشاهده سطح ولتاژ باتری و دریافت آلارم در هنگام پر شدن باتری، برخوردار شوید. این امکانات همه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و تنها کافی است که برای دریافت آن ها، اقدام به دانلود Battery Calibration نمایید.

علاوه بر برنامه Battery Calibration برنامه محبوب دیگری نیز برای کالیبره کردن باتری گوشی های اندروید وجود دارد که با نام Advanced Battery Calibrator شناخته می شود و از قدرت خوبی نیز در این زمینه برخوردار است. دانلود و استفاده از این برنامه نیز همچون دانلود Battery Calibration رایگان بوده و برای استفاده از امکانات آن نیازی به پرداخت درون برنامه ای نمی باشد. البته هر دوی این برنامه ها، نسخه های پیشرفته و پولی نیز دارند که در اینجا برای مقصد کالیبره کردن باتری، نسخه رایگان نیز جوابگو می باشد.

نکته قابل توجه در بحث کالیبره کردن باتری گوشی این است که ما نباید تا زمانی که باتری گوشی ما خراب شده است، اقدام به کالیبره کردن آن نماییم. در واقع کالیبره کردن در زمانی مورد نیاز خواهد بود که باتری گوشی ما بدون دلیل خاصی، شروع به کاهش بی وقفه شارژ می نماید. به عنوان مثال زمانی که گوشی 80 درصد شارژ داشته و ناگهان بعد از یک ساعت شارژ آن به 20 درصد تقلیل پیدا می کند، این می تواند نشانی از خرابی باتری گوشی باشد که در این صورت می توان از اعمال همچون کالیبره کردن باتری، استفاده نمود.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما