آشنایی با ویژگی های برنامه VivaVideo

برنامه VivaVideo جزو یکی از بهترین برنامه ها در زمینه فیلم‌برداری به حساب می‌آید که امکان ساخت و ویرایش ویدیوها را به راحتی فراهم آورده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه VivaVideo بپردازیم. با ما همراه باشید.
جمعه، 8 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با ویژگی های برنامه VivaVideo

ویژگی های برنامه VivaVideo

این برنامه بیشتر به کار کسانی می آید که در میان ابزار های مختلف تلفن همراه خود، بیشتر از دوربین آن استفاده می نمایند. البته این بدان معنی نیست که برنامه VivaVideo فقط برای کسانی که از دوربین گوشی خود استفاده حرفه ای می برند، مفید باشد. با دانلود VivaVideo و استفاده از این برنامه می توانید از امکانات مختلف و متنوع این برنامه در زمینه ویرایش فیلم ها و ویدیوهای ضبط شده توسط شما برخوردار شوید.

در گذشته نیز برنامه های مختلفی را برای ویرایش تصاویر و عکس ها معرفی نموده بودیم که برنامه Prisma از جمله این برنامه هاست. اما این برنامه ها، صرفا برای ادیت و ویرایش عکس ها به کار می روند و در واقع می توان گفت که تاکنون برنامه های بسیار زیادی برای ویرایش عکس، در تلفن های همراه ارائه شده است اما برنامه هایی که بتوانند به ویرایش فیلم ها دز سیستم عامل اندروید یا ios بپردازند، بسیار کمتر می باشند.

VivaVideo از جمله برنامه هایی است که قدرت بسیار ویژه ای در ادیت فیلم ها داشته و قادر است خود نیز اقدام به فیلم برداری نماید. این ویژگی به شما این اجازه را می دهد که با دانلود VivaVideo و استفاده از این برنامه، بدون اینکه نیاز باشد از محیط برنامه خارج شوید و یا بعد از اتمام فیلمبردای اقدام به ویرایش یا اضافه کردن افکت به آن نمایید، قبل از شروع فیلمبرداری، افکت های خود را انتخاب کرده و سپس اقدام به فیلمبرداری ویرایش شده و افکت گذاری شده نمایید.

برخی از ویژگی های دیگری که با دانلود VivaVideo در زمینه ویرایش فیلم ها می توانید به آن دست یابید در زیر، فهرست شده اند:

امکان برش و ذخیره قسمت های مختلف از یک ویدیو

توانایی ساخت Slidedshow و تبدیل آلبوم عکس به ویدیو

توانایی ادیت، برش، ادغام، لوپ گذاری و تکرار ویدیو

توانایی انجام تنظیمات پیشرفته مثل تغییر سایز، بلور کردن پشت زمینه، ویرایش سرعت پخش و غیره در فیلم ها

اضافه کردن افکت های متنوع و استیکر و متن به ویدیو

توانایی ضبط ویدیو با حرکت آهسته یا تند

امکان پیش نمایش ویدیوهای ضبط شده و انجام تغییرات بیشتر روی آن ها

توانایی به اشتراک گذاری مستقیم ویدیوها در شبکه های اجتماعی


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.