چگونگی دانلود استوری اینستاگرام

اگر بخواهید یک عکس، ویدیو یا استوری از هر اکانت و کاربری در گوشی خودتان ذخیره (دانلود) کنید به صورت پیش فرض اینستا این امکان را به شما نمیدهد ولی ابزار های جانبی هستند که این ویژگی را در اختیار شما میگذارند تا با چند کلیک استوری، عکس و ویدیو از اینستاگرام دانلود کنید.
شنبه، 9 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی دانلود استوری اینستاگرام

دانلود استوری اینستاگرام

به دلیل نبود امکان دانلود استوری اینستاگرام در خود اپلیکیشن اینستاگرام، شما تنها قادرید در همان زمان 24 ساعته، یک استوری را مشاهده نمایید و پس از طی این مدت زمان، استوری مربوطه حذف شده و دیگر قادر به دیدن آن نخواهید بود.

در گذشته تنها راه ذخیره یک استوری در گالری خود، تهیه اسکرین شات از روی تصویر مربوطه بود که این امر برای دانلود فیلم از اینستاگرام چندان کاربردی نخواهد بود و نمی توان استوری های اینستاگرام را به این ترتیب دانلود و ذخیره نمود. البته همانطور که پیش تر اذعان نمودیم، برای دانلود استوری اینستاگرام ، روش هایی وجود دارد که از طریق آن به سادگی قادر خواهید بود به انجام این عمل بپردازید.

از جمله ساده ترین روش ها برای دانلود استوری اینستاگرام این است که از برنامه هایی که منحصرا برای این امر طراحی شده اند، استفاده نماییم. این برنامه ها برای ذخیره پست ها و استوری های اینستاگرام در دستگاه های اندرویدی و ios طراحی شده اند و به سبب سادگی در انجام، بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته اند.

با توجه به محبوبیت ویژه این نوع از برنامه ها، تعداد زیادی از برنامه های ذخیره استوری اینستاگرام تاکنون عرضه شده است که در این جا به معرفی تعدادی از بهترین برنامه های دانلود استوری اینستاگرام خواهیم پرداخت. البته از آنجا که این برنامه ها با اتصال به حساب کاربری اینستاگرام شما قادر به انجام این عمل هستند، ممکن است چندان مورد اعتماد نباشند و اقدام به سرقت یوزر و پسورد شما نمایند.

با توجه به این مورد توصیه می گردد از برنامه هایی که صحت درستی عملشان تایید شده است، استفاده کنید و از نصب هر نوع برنامه ای که ادعای چنین اعمالی دارند، پرهیز نمایید.

برنامه های دانلود استوری و یا فیلم و ویدئو از اینستاگرام تقریبا همانند برنامه های دانلود از یوتیوب عمل کرده و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. به همین دلیل اگر کار با یکی از آن ها را فرا گرفته باشیم به سادگی می توان کار با بقیه آن ها را نیز آموخت.
 

برنامه دانلود استوری Story Saver

برنامه استوری سیور ، از جمله برنامه های دانلود استوری اینستاگرام می باشد که از امتیاز خوبی نزد کاربران گوگل برخوردار بوده و به سبب سادگی که در انجام دانلود استوری اینستاگرام دارد، بسیار محبوب می باشد.

از جمله امکانات این برنامه که سبب شده است کاربران خاص خود را جذب کند این نکته است که تنها با انجام سه مرحه قادر به دانلود استوری می باشد.

این برنامه همچنین قادر است استوری های فیس بوک و توئیتر را نیز نمایش داده و ذخیره کند.

این برنامه علاوه بر قابلیت ذخیره استوری ها در اینستاگرام، قادر است به صورت مستقیم استوری دلخواه را دوباره ری پست نماید و به عنوان استوری شما به نمایش بگذارد و یا استوری دلخواهتان را به عنوان یک پست جدید در اینستاگرام به اشتراک بگذارد.

این قابلیت ها تنها در چند مرحله ساده قابل انجام بوده و به راحتی می توان با دانلود و نصب برنامه روی تلفن همراه خود، به این اهداف دست یافت.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.