از برنامه Google Street view چه میدانید؟

نرم افزار Google Street View یکی از برنامه های شرکت گوگل است که به کاربرانش این امکان را می دهد که تصاویری از مکان های مورد نظر خود را در این برنامه مشاهده کنند. شما هم می توانید در این برنامه سهیم باشید به این طریق که از مکان های شهر عکاسی کنید و در نرم افزار به اشتراک بگذارید.
دوشنبه، 11 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
از برنامه Google Street view چه میدانید؟

ویژگی های برنامه Google Street view

برنامه گوگل استریت ویو کار خود را از سال 2007 آغاز کرده و تا کنون شهرها و کشورهای بسیار زیادی را پوشش داده است. این برنامه به شما این امکان را می دهد که همچون فضای واقعی در خیابان و جاده های یک شهر قدم بزنید و هر کجا که دوست دارید بروید.

از اماکن تاریخی و گردشگری دیدن کنید و دقیقا همان حس و حالی را تجربه کنید که انگار در همان مکان هستید. قابلیت چرخش 360 درجه ای این برنامه به شما این امکان را می دهد که در هر نقطه که بخواهید تمام زوایای محل را بتوانید ببینید.

دقت داشته باشید که این برنامه به هیچ وجه شبیه به برنامه های مسیریابی که قبلا از طریق همین وب سایت معرفی شده اند نظیر برنامه Sygic یا گوگل مپ نیست و کاملا امکانات جدیدی در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

این برنامه در اصل با هدف افزایش فرهنگ گردشگری و بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی طراحی شده است.

با استفاده از برنامه Google Street view می توانید از مکان هایی که دوست دارید تصویربرداری کنید و عکس هایتان را نیز با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

هر کاربر در برنامه Google Street view دارای یک پروفایل شخصی بوده که از طریق آن قادر است به هر مکانی که دوست دارد سفر کند و تجربه دیدن از آن محل را بدست آورد.

برنامه Google Street view به برنامه Google maps نیز متصل بوده و می توان به راحتی با آن به مسیریابی نیز پرداخت.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.