آشنایی با برنامه توریست اپ

توریست اپ برنامه ایست که شما با نصب آن در گوشی هوشمند خود فقط چند لحظه با رزرو آنلاین تورهای داخلی و خارجی فاصله دارید و در این برنامه انواع فیلترهای با کیفیت لحاظ شده است که شما می توانید با صرف کمترین وقت و هزینه و بدون محدویت زمانی و مکانی نسبت به مقایسه پکیج تورها با مقصد های متفاوت اقدام کنید و متناسب با بودجه خود، تور مورد نظرتان را بیابید.با ما همراه باشید
سه‌شنبه، 12 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با برنامه توریست اپ

برنامه مترجم زبان توریست اپ

پیش از این که به توضیح مفصل درباره جنبه های مختلف برنامه توریست اپ از جمله، نظرات در مورد توریست اپ بپردازیم ویژگی ها و قابلیت های این برنامه مترجم را در یک فهرست شرح می دهیم.

♥  ترجمه فوری کلمات و متن بصورت دقیق

♥  پشتیبانی بیش از 80 زبان زنده دنیا

♥  سهولت در استفاده از برنامه و محیط فارسی

♥  نصب ساده در کمتر از یک دقیقه

♥  ترجمه اصطلاحات زبان

♥  پشتیبانی از گفتگوی دو طرفه صوتی

♥  پشتیبانی کامل از زبان فارسی

♥  دارای بخشی برای ذخیره جملات مهم

♥  قابلیت های ویژه برای ترجمه از انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی

فهرست برخی از زبان های پشتیبانی شده در برنامه مترجم زبان توریست اپ عبارتند از:

زبان فارسی (منو و ترجمه)

زبان انگلیسی

چینی

عربی

ترکی

فرانسوی

آلمانی

روسی

آلمانی

عربی

فرانسوی

چینی

ژاپنی

کره ای

هندی

پشتو

پرتغالی

ترکی

آفریقایی

اسپانیایی

فنلاندی

ایتالیایی

عبری

قزاقی

لاتین

لیتوانیایی

روسی

صربی

تمامی زبان های نامبرده دارای ترجمه صوتی و نوشتاری هستند و به یکدیگر نیز قابل ترجمه هستند.
 

برنامه مترجم توریست اپ Tourist App

توریست اپ برنامه ای برای سیستم عامل اندروید است که اگر گوشی یا تبلت شما یا هر دستگاهی دیگری به این سیستم عامل مجهز باشد می تواند از این برنامه استفاده کنید. این برنامه به نام های دیگری از جمله مترجم سخنگو جهانگرد و مترجم توریست نیز شهرت دارد. برنامه توریست اپ برنامه ای بسیار کم حجم و سبک می باشد که پس از نصب آن بر روی دستگاه خود می توانید به 80 زبان زنده دنیا حرف بزنید و متن ها را ترجمه کنید.

دلیل نام گذاری برنامه به توریست اپ این است که این برنامه مترجم برای افرادی که به مسافرت های خارج از کشور و به کشوری که زبان رسمی آنها به غیر از فارسی است مسافرت می کنند، بسیار کاربردی است. همانند چیزی که در تبلیغات این برنامه نمایش داده می شود می توانید در مراجعه به یک فروشگاه در یک کشور خارجی درخواست خود را به زبان خود در برنامه توریست اپ بگویید و صدای ترجمه شده را به فروشنده برای فهمیدن درخواست شما پخش کنید. به این ترتیب می توانید بدون نیاز به هر گونه کتاب های مترجم در مسافرت به کشور های خارجی سفر کنید.

مترجم همراه در سفر به کشور های خارجی

در برنامه مترجم توریست می توانید حرف بزنید و ترجمه آن را به صورت صوتی بشنوید و حتی ترجمه آن را به صورت نوشتاری نیز ببینید. از این نظر برنامه مترجم توریست برای افراد ناشنوا یا نابینا نیز بسیار کاربرد خواهد داشت که نیاز به راهنمایی بیشتری در حین سفر به کشور های خارجی دارند.

ترجمه ای که از متن در برنامه مترجم توریست به شما نمای شداده می شود نسبت به ترجمه ای که از برنامه Google Translate دریافت می کنید به دلیل بهبود هایی که در دیتابیس این برنامه صورت گرفته دقیق تر است.

یکی از مهمترین ویژگی های برنامه توریست اپ پشتیبانی از بیش از 80 زبان زنده دنیاست که مثلا با نوشتن یا گفتن یک جمله به زبان فارسی می توانید آن را به هر زبان دیگری ترجمه کنید.

در این برنامه مهم نیست که زبان مبدا و مقصد شماست چیست به این معنا که در ترجمه از زبانی به زبان دیگر هیچ گونه محدودیت وجود ندارد.

برنامه مترجم توریست اپ پشتیبانی ویژه ای از زبان فارسی و انگلیسی دارد و حتی بسیاری از اصطلاحات زبان را می توانید با استفاده از این برنامه به زبان خود ترجمه کنید.
 

کانال تلگرامی پشتیبانی برنامه توریست اپ

تنها راه ارتباطی بین پشتیبانی های برنامه توریست اپ و شما کاربر گرامی استفاده از ربات تلگرامی می باشد که می توانید از این طریق سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید. برای تماس با پشتیبانی توریست اپ در برنامه تلگرام خود و در بخش جستجو عبارت pooyeshpardazbot@ را جستجو کنید و برای اتصال به پشتیبانی برنامه توریست اپ، فروشگاه اپ گستر را انتخاب کنید.
 

وبسایت رسمی برنامه توریست اپ

تنها وبسایت رسمی برنامه توریست اپ یا مترجم سخنگو جهانگرد وبسایت اپ گستر به نشانی https://appgostar.com است و پشتیبانی رسمی و نسخه رسمی برنامه نیز تنها از این طریق به فروش می رسد. بنابراین از کاربران گرامی خواهشمندیم تمامی امور مربوط به این برنامه را از این طریق انجام دهید.
 

نظرات کاربران درباره برنامه توریست اپ

پس از چند سال که از انتشار برنامه مترجم جهانگر می گذرد بازتاب کاربران و نظرات آنها نسبت به این برنامه مثبت بوده است و به همین دلیل می باشد که روز به روز بر تعداد کاربران این برنامه افزوده می شود و شاهد ادامه کار این برنامه می باشیم. هم اکنون برنامه مترجم جهانگر توریست اپ بیش از 5000 کاربر فعال دارد.

همچنین شما می توانید نظرات کاربران درباره برنامه توریست اپ را در گوگل پلی که یک مترجم رسمی برای انتشار برنامه های اندرویدی است مشاهده نمایید.

این برنامه به عنوان برترین مترجم سخنگو اندرویدی به زبان فارسی که یکی از کامل ترین دیتابیس ها از زبان های مختلف رایج را داراست، شناخته می شود.
 

توریست اپ برای گوشی های اپل آیفون

در حال حاضر برنامه توریست اپ برای گوشی های اپل آیفون آماده سازی نشده است و با توجه به محدودیت های جدید کمپانی اپل برای قرار دادن برنامه های ایرانی در اپ استور بحث ارائه ورژن آیفون توریست اپ دشوار تر شده است.

با این حال در صورتی که امکان ارائه ورژن iOS برنامه به وجود آید بی شک در جهت رفاه دارنده گوشی های اپل ورژن iOS برنامه نیز عرضه خواهد شد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما