معرفی 5 اپلیکیشن کاربردی برای خانواده ها

در جوامع انسانی، خانواده به گروهی از افراد گفته می‌شود که با یکدیگر از طریق هم‌خونی، تمایل سببی، یا مکان زندگی مشترک وابستگی دارند. خانواده در بیشتر جوامع، نهاد اصلی جامعه‌پذیری کودکان است.در این مقاله چند نرم افزار کاربردی برای زندگی آسان و شاد را خدمتتان معرفی میکنیم.
جمعه، 15 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی 5 اپلیکیشن کاربردی برای خانواده ها

5 اپلیکیشن برای خانواده‌ها

 
1) خوردوخوراک بهتر به‌عنوان یک خانواده با اپلیکیشن Yummly
اپلیکیشن Yummly را شاید بتوان بهشتی دانست برای خانواده‌هایی که مشغله زیادی دارند. کافی است در این اپلیکیشن لاگین و ثبت‌نام کنید و آلرژی‌ها، علاقه‌مندی‌ها، تنفرها، یا هر نیاز دیگری در وعده‌های غذایی به همراه توانایی‌های پخت‌وپزتان را وارد کنید تا از میان میلیون‌ها ویدئو و دستورالعمل‌ها دقت بیشتری به خرج داده شود. این کار همچنین لیست خرید شما را می‌سازد و برایتان برنامه‌ریزی می‌کند که چه زمانی به سوپر مارکت بروید.
 
2) برنامه‌ی خانواده‌تان را با استفاده از Google Calendar تنظیم کنید
باور داشته باشید یا نه، تقویم گوگل یکی از بهترین برنامه‌های رایگان برنامه‌ریزی است که قادر است با تمامی دستگاه‌های شما و رویدادهایی که حتی در تقویم آن دستگاه ایجادشده‌اند یکپارچه شود تا از این‌که هیچ رویدادی را از دست نمی‌دهید مطمئن شود. جالب است بدانید که قابلیت به اشتراک‌گذاری رویدادها نیز وجود دارد و شما می‌توانید برنامه‌تان را با اعضای خانواده‌تان به اشتراک بگذارید تا از این‌که برنامه‌تان به‌وسیله همه اعضای خانواده به‌درستی اجرا می‌شود اطمینان حاصل کنید.
 
3)کودکان را با اپلیکیشن Headspace for Kids زودتر به تخت خواب بفرستید
شاید این موضوع که کودکان را زودتر به تخت خواب بفرستیم به چالشی برای والدین تبدیل‌شده باشد. برنامه‌ی Headspace یک برنامه مدیتیشن است که نسخه‌ای برای کودکان نیز تهیه‌کرده است که باعث می‌شود با تمرین‌هایی به کودکان کمک کند تا زودتر بخوابند.
 
4) به‌عنوان یک خانواده با Sworkit Kids ورزش کنید
Sworkit Kids یک برنامه معروف  درزمینهٔ ورزش و تمرین است که بر روی افزایش قدرت بدنی، چابکی و انعطاف‌پذیری تمرکز دارد و البته شادی را در ذهن شما به وجود می‌آورد. می‌توانید به ارتقاء سلامت فرزندان خود به‌وسیله این اپلیکیشن ها بپردازید.
 
5)سامانه مراقبت از خانواده
به‌وسیله سامانه مراقبت از خانواده قادر خواهید بود تا تمامی فعالیت‌های آنلاین فرزندان خود را رصد کنید و یا حتی اصلاحاتی در دسترسی آن‌ها به سایت‌ها، اشخاص و برنامه‌های خاصی ایجاد کنید. می‌توانید گزارشات کاملی را در رابطه با تماس‌ها، پیامک‌ها، شبکه‌های اجتماعی و حتی موقعیت مکانی فرزندتان داشته باشید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما