معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای ترک سیگار

سیگار کشیدن، یکی از عاداتی می‌ باشد که به سختی می‌ توان آن را ترک کرد. در حالی که اگر در ابتدا به این ماده سمی نه گفته می‌ شد، دیگر نیازی نبود برای ترک آن راه‌ های مختلف را امتحان کرد. اگر شما قصد ترک جدی سیگار را دارید، ما نیز می‌ خواهیم به ترک آن به شما کمک کنیم. با نصب اپلیکیشن‌ هایی که در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد شاید بتوانید سیگار را برای همیشه کنار بگذارید.
جمعه، 15 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای ترک سیگار

برنامه های کاربردی موبایل  به جهت ترک سیگار

 
Kiwit – Stop smoking cigarette
Kiwit به‌ عنوان یکی از اپلیکیشن هایی به‌ حساب می‌ آید که کار با آن بسیار ساده است. می‌ توانید با نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه خود به شکلی بازی گونه و روش‌ های امتیاز گیری، فرآیند دردناک ترک سیگار را به یک بازی سرگرم‌ کننده تبدیل کنید.

اگر تصمیم گرفتید که از kiwit استفاده کنید می‌ توانید با استفاده از این برنامه به مراحل مختلفی برسید و در هر مرحله که توانستید بیشتر سیگار نکشید با جایزه‌ هایی که دریافت می‌ کنید روحیه خود را تقویت کنید.

نسخه رایگان Kiwit نیز می‌ تواند روز هایی که موفق به ترک سیگار شده‌ اید را بشمارد یا این‌ که حساب کند که چه مقدار پول پس‌ انداز کرده‌ اید و چه مقدار سیگار تا به‌ حال نکشیده‌ اید را برای شما به نمایش در بیاورد که ممکن است حتی به شما انگیزه داده و باعث تعجبتان شود.
 
Smoke Free
برنامه Smoke Free یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید است که به شما کمک می‌ کند فرآیند موفقیت‌ آمیزی را در حوزه ترک سیگار داشته باشید و می‌ تواند معیار خوبی برای این‌ گونه فعالیت‌ ها باشد.

این اپلیکیشن می‌ تواند به شما بگوید که چه مقدار زمان از زمانی که سیگار را ترک کرده‌ اید می‌ گذرد، چه مقدار پول پس‌ انداز کرده‌ اید و چه تعداد سیگار که می‌ توانستید بکشید و نکشیده‌ اید را به شما نشان خواهد داد به همراه برخی امکانات دیگر.

هر وقت که بتوانید به چیز جدیدی دست‌ یابید، برنامه Smoke Free به شما با استفاده از نشان‌ هایی پاداش می‌ دهد که می‌ توانید با نگاه کردن به آن‌ ها،به خودتان نیز افتخار کنید که موفق به ترک سیگار شده‌ اید.
 
Quit Smoking:Cessation Nation
برنامه Quit Smoking:Cessation Nation به شما کمک می‌ کند مدت‌ زمانی که موفق به سیگار نکشیدن شده‌ اید را ببینید، چقدر پول صرفه‌ جویی کرده‌ اید و چه تعداد سیگار نکشیده‌ اید را ببینید.

این برنامه به شما با اعطای جوایزی انگیزه می‌ دهد که به راه خود ادامه دهید با طی کردن هر مرحله نشان‌ هایی به شما داده می‌ شود که شاید این نشان‌ ها را در برنامه‌ های دیگری پیدا نکنید اما برخی از آن‌ ها بسیار خاص هستند. اگر برای پاک ماندن نیاز به انگیزه دارید، در واقع بایستی با استفاده از چنین برنامه‌ هایی به خودتان حقه بزنید.
 
Quit smoking – QuitNow
QuitNow یکی دیگر از برنامه‌ های مطرح در حوزه ترک اعتیاد به سیگار است و حتی امکانات بیشتری را نیز دارا می‌ باشد.

QuitNow در حال حاضر به‌ عنوان یک کمیته متشکل از ۲ میلیون نفر است که به‌ وسیله این برنامه سیگار را ترک کرده‌ اند و زندگی سالم‌ تری را تجربه می‌ کنند.

از ویژگی‌ هایی که این برنامه را نسبت به دیگر برنامه‌ ها متمایز می‌ کند، صفحه گفتگویش است. مکانی برای گفتگو و ارسال و دریافت پیام‌ های انگیزه دهنده به دیگران به‌ حساب می‌ آید.

این برنامه همانند دیگر برنامه‌ های مشابه زمان و هزینه‌ ی مصرف‌ شده و یا صرفه‌ جویی شده را در تقابل با دخانیاتی که مصرف می‌ کردید را به شما نشان می‌ دهد.
 
Breathe – Quit Smoking LITE
برنامه Breathe – Qui Smoking یک برنامه پیچیده و به همراه امکانات متعدد است. چیزی را که می‌ توان در این برنامه تحسین کرد این است که می‌ توانید به جامعه یا کمیته دسترسی پیدا کنید. گاهی اوقات یک جمله نصیحت گونه و یا گرفتن انرژی و انگیزه از دیگران حتی از تمامی فرآیندی که برای ترک سیگار در این برنامه طی می‌ کنید با ارزش‌ تر است.

البته که این برنامه نیز دارای نشان‌ ها و به‌ اصطلاح Achievement هایی است که به شما برای ترک سیگار انگیزه بالایی می‌دهد.
 
Get Rich or Die Smoking
برخی از اشخاصی که سیگار می‌ کشند درباره سلامتی‌ شان اهمیتی نمی‌ دهند اما جالب است که درباره اقتصاد و کار خود اهمیت بالایی برخوردار هستند.

همان‌ طور که همه ما می‌ دانیم حتی اگر یک کوبایی هم باشید احتمالاً می‌ خواهید که بر روی سلامتی خود سرمایه‌ گذاری بزرگی داشته باشید.

برنامه Get Rich or Die Smoking به این موضوع اهتمام می‌ ورزد و به شما نشان می‌ دهد که چه زمانی می‌ توانید چیزهایی را بخرید که به آن‌ ها علاقه دارید که پول تهیه کردن آن‌ ها حاصل از ترک سیگار شما خواهد بود. ممکن است از این‌ که چه چیزهایی را می‌ توانید در زمان اندکی به دست بیاورید شگفت‌ زده شوید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.