دلایل موقعیت یابی گوشی تلفن همراه فرزند

تصور کنید بنا به هر دلیل بتوانید در طول روز موقعیت مکانی فرزندتان را دائما روی موبایل خودتان مشاهده کنید و هر ساعت و دقیقه از روز بدانید که دقیقا او به کجا رفته و در چه حالی است؟ مطمئنا پیاده سازی این مسئله در برخی شرایط بسیار کاربردی خواهد بود.با ما همراه باشید.
دوشنبه، 18 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دلایل موقعیت یابی گوشی تلفن همراه فرزند

ردیابی گوشی فرزند: ۵ دلیلی که باید موقعیت تلفن همراه کودک خود را ردیابی کنید

 
از کودکان خود محافظت کنید
برخلاف تصور عموم، والدین همه‌ چیز را درباره‌ی این‌ که چه اتفاقی در زندگی فرزندانشان می‌ افتد را نمی‌ دانند. آن ها نمی‌ دانند که چه کسی مراقبشان است یا چه کسی می‌ تواند به آن ها نزدیک شده باشد. وقتی‌که شما موقعیت گوشی تلفن همراه فرزند خود را دنبال می‌ کنید، درواقع امنیت فرزندان خود را افزایش می‌ دهید. اگر آن ها به هر دلیلی به مدرسه‌ی خود مراجعه نکرده باشند به‌ راحتی می‌ توانید بفهمید که کجا رفته است یا اگر به کمک نیاز دارد می‌ توانید سریعاً در محلی که فرزندتان قرار دارد حضور پیدا کنید.

موقعیت‌ یابی فرزندان به والدین یک آرامش خاطر خاصی می‌ دهد زیرا از این به بعد قادر هستند در هر لحظه از آخرین موقعیت فرزند و کودک خود باخبر شوند و در این مورد که کودکشان به‌ تنهایی بیرون می‌ رود استرس نمی‌ گیرند و نگران نمی‌ شوند.
 
مراقبت از پرسه زدن و دروغ‌ گویی فرزندان
با استفاده از امکان ردیابی موقعیت مکانی گوشی تلفن همراه فرزندتان وقتی‌ که فرزند شما گوشی تلفن همراهش را با خود به بیرون می‌برد به‌ وسیله‌ی امکان موقعیت‌ یابی می‌توانید دقیقاً بفهمید که فرزندتان کجا رفته است. اهمیت این مورد برای خانواده‌ هایی است که فکر می‌ کنند فرزندانشان به آن ها دروغ می‌ گویند و بدین‌ وسیله می‌ توانند به حقیقت پی ببرند. اگر هم شما بیش از هر چیزی نگران ولگردی و پرسه زنی فرزند خود در خیابان‌ها هستید و می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که فرزندتان به مدرسه می‌رود یا نه؟

همچنین قابلیت تشخیص دروغ‌ های دیگر وجود دارد. یک کودک وقتی‌ که با دوستان خود به بیرون می‌ رود ممکن است به یک میهمانی خانگی دعوت شود و شما به‌ وسیله‌ی قابلیت موقعیت‌ یابی مکانی گوشی تلفن همراه فرزند خود قادر خواهید بود از این‌ گونه مسائل نیز باخبر شوید.
 
پیدا کردن یک گوشی گم‌ شده به‌ وسیله‌ی موقعیت‌ یابی مکانی
همه ما می‌ دانیم که کودکان در نگهداری وسایلشان بی‌دقت هستند و همه‌چیز را گم می‌ کنند. در ابتدا، آن ها نمی‌ دانند که چرا باید چیز هایی را که دارند امن نگه‌ دارند. در سایر اوقات هم از ارزش آن چیز اطلاعی ندارند. به‌ وسیله‌ی استفاده از یک برنامه‌ی ردیابی موبایل قادر خواهید بود گوشی تلفن همراه خود را اگر گم‌ شده باشد و یا به سرقت رفته باشد را به‌ راحتی پیدا کنید و به‌ راحتی موقعیت گوشی تلفن همراه خود را بر روی نقشه پیدا کنید. حتی اگر تلفن شما در خانه گم‌ شده است می‌ توانید بفهمید که در کدام قسمت است و یا حداقل از این بابت خیالتان راحت است که تلفن همراهتان در خانه است و جای دیگری دنبال آن نمی‌گردید.

اگر تلفن همراه شما به سرقت رفت، همچنان باید پلیس را در جریان امور قرار دهید. کارآگاهان پلیس همیشه قادر هستند که با استفاده اطلاعات دریافت شده از GPS تلفن همراه شما، آن را به شما بازگردانند و سارقان را دستگیر کنند.
 
دنبال کردن مخاطبین گوشی تلفن همراه فرزند
برخی از برنامه‌ ها به شما این امکان را می‌ دهد که اطلاعات بیشتری از گوشی تلفن همراه فرزند خود را کنترل کنید. نه‌ تنها موقعیت مکانی، بلکه سایر اجزای تلفن همراه مانند مخاطبین، تماس‌ ها و پیامک‌ ها و شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و محتوای چت ها قابل‌ ردیابی هستند و به شما کمک می‌ کنند تا درباره‌ی اشخاصی که با فرزند شما در ارتباط هستند اطلاعات کسب کنید. این قابلیت ها به شما کمک بسیار زیادی درزمینه ی حفاظت از فرزندانتان را می‌ دهد و بدین‌ وسیله شما می‌ توانید که کودکان و فرزندان خود را از دست اشخاص درنده مثل کسانی که از کودک شما اطلاعات خانوادگی را استخراج می‌کنند نجات دهید و امن نگه‌دارید.
 
ایجاد مسئولیت‌ پذیری با استفاده از نرم‌ افزار کنترل موبایل فرزند
فرزندان شما ممکن است که از آزادی‌ هایی برخوردار باشند اما خواهند دانست که برای تمامی اعمال و فعالیت‌ های خود مسئول هستند. اگر خلاف آنچه انجام داده‌ اند را بگویند گیر می‌ افتند و برای این‌ که مورد تائید و اعتماد والدینشان باشند بایستی حقیقت را بگویند. این به والدین کمک می‌ کند که قوانینی برای فرزندانشان ترتیب دهند که از دستورات و نکاتی که به آن ها می‌ گویند پیروی کنند و اگر این کار را نکنند والدین متوجه شده و گیر می‌افتند.

تمامی موارد مطرح‌ شده برای این است که به رشد سالم و صحیح فرزندان ما کمک کند و آن ها یاد بگیرند که بابت هر کاری که می‌کنند باید حساب پس بدهند و یاد می‌گ یرند که مسئول تمامی کارهایی هستند که انجام می‌ دهند و باید عواقب آن ها را بپذیرند.

ازجمله منافع دنبال کردن کودکان به این شیوه این است که خیال والدین تا حدودی راحت می‌ شود و می‌ توانند کارهایشان را بهتر انجام بدهند. هرزمانی که می‌خواهند می‌ توانند چک کنند که فرزندانشان کجا هستند، از این‌که صحیح و سالم به مدرسه رسیده‌ اند اطلاع پیدا کنند و کشف کنند که فرزندانشان همان‌ جایی هستند که باید باشند.

ممکن است درباره‌ی دنبال کردن موقعیت مکانی فرزندتان این‌ گونه به ذهنتان برسد که این‌ یک رفتار وسواسی است اما این‌طور نیست، این عمل تنها به دلیل محافظت بهتر و بیشتر در برابر دنیای بسیار خطرناک بیرون از خانه است که شما کنترل چندانی در آن ندارید و بایستی به شکل کاملی از فرزند خود در برابر خطرات محافظت کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.