بهترین کلینیک و دکتر کاشت ابرو در تهران

کاشت ابرو امروزه از محبوبیت بالایی در بین خانم ها برخوردار است. چرا که داشتن ابروهای زیبا و پرپشت علاوه بر زیباتر نشان دادن چهره، باعث بالا بردن سطح اعتماد به نفس می شود. کلینیک رز با داشتن کادری مجرب زیر نظر دکتر رضا روحانی کاشت ابرو را با بالاترین کیفیت و مجهزترین دستگاهها انجام می دهد.
شنبه، 23 فروردين 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
بهترین کلینیک و دکتر کاشت ابرو در تهران

کاشت ابرو

برای هر فردی زیبایی ظاهری بسیار حائز اهمیت است، که یکی از عناصر مهم آن ابرو است. همانطور که می دانید ابرو نقش بسیار مهمی در زیبایی و جذابیت یک فرد دارد. این مسئله بسیار برای خانم ها مهم است و اکثر آن ها دوست دارند، ابروهایی سالم و پر پشت داشته باشند. ابرو هم مانند موی سر دچار ریزش می شود. بسیاری از خانم ها با انجام انواع مدل های تاتو برای مدتی ابروهایشان را به حالت قبل بر می گردانند، ولی تاتو باعث غیر طبیعی نشان دادن ابرو می شود و در نهایت فردی که تاتو یا هاشور را انجام داده به مرور زمان از طرح زده شده احساس خستگی می کند و دنبال راهکاری برای حذف تاتو شان هستند. اما راه حل مطمئن تر کاشت ابرو است. که با داشتن ظاهری طبیعی ابرو ها را کشیده و پر پشت نشان می دهد. در واقع پیوند ابرو مانند کاشت مو است، ولی نیاز به ظرافت بیشتری دارد. در حقیقت کاشت ابرو فرایندی است که در آن موهای مورد نیاز را از قسمت کناره گوش برداشته و در لابلای ابروهای فرد می کارند. موهای پشت و کناره گوش به دلیل لطافت و ظرافتی که دارد بیشتر شبیه به ابرو است. کاشت ابرو یک روش بی‌خطر است و می‌تواند نتایج طبیعی را برای کسانی که موی ابروی خود را به دلایل مختلف از دست داده اند به ارمغان بیاورد. در عمل پیوند ابرو، فقط موها نیستند که منتقل می‌شوند، بلکه این فولیکول ها که وظیفه ساخت ابرو را دارند، در ناحیه مورد نظر پیوند زده می شوند. و تارهای موی کاشته شده تا آخر عمر، مانند ابروهای طبیعی به رشد خود ادامه خواهد داد، و مدام نیاز به اصلاح دارد. ابروها ممکن است به دلایل مختلفی کم پشت شوند. ممکن است دلیل ژنتیکی داشته باشند یا طی فرایند تاتو و هاشور ریشه مو از بین رفته باشد، و یا ممکن است دچار سوختگی شده باشد. به هر حال علت کم‌پشتی موهای ابروی شما هر کدام از موارد بالا که باشد، باز هم بهترین راه برای داشتن ابروهایی ضخیم، عمل کاشت ابرو است. کلینیک رز واقع در محدوده صادقیه به عنوان بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو به همراه پرسنل حرفه ای و پزشک متخصص دکتر رضا روحانی آماده ارائه خدمات به افرادی است که، از ریزش ابرو خود رنج می برند، این کلینیک  خدمات کاشت ابرو را با بروزترین و مجهز ترین دستگاه ها انجام می دهد.
    
بهترین کلینیک و دکتر کاشت ابرو در تهران 

ویژگی های ابرو

همان طور که می دانید، ابرو از تاج، بدنه و دم تشکیل شده است. موهای ابرو دارای 3 مشخصه مشترک هستند. اول اینکه جهت رشد کردن موها در ناحیه های مختلف ابرو متفاوت است، رشد موهای ابرو به صورت منفرد است، یعنی دقیقا بر خلاف فولیکول های موی سر، و در نهایت زاویه رشد موهای ابرو به گونه ایست که باعث می شود بر روی پوست صورت بخوابد. وجود این ویژگی‌های در ساختمان ابرو باعث می‌شود که کاشت ابرو نیاز به مهارت و ظرافت بالایی داشته باشد و پزشک مورد نظر باید حتما تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد. علاوه بر این‌ها، طرح پیوند ابرو باید به گونه ای باشد که طبیعی به نظر برسد، و تقارن صورت را بر هم نزند. همچنین کاشت در بانوان و آقایان متفاوت است، زیرا آقایان ابروهای ضخیم تر و حجیم تری نسبت به بانوان دارند، و همچنین قوس ابروی کمتری دارند. کاشت ابرو در بانوان نیاز به ظرافت بیشتری دارد.
 

افراد واجد شرایط کاشت ابرو

اول از همه باید علت  و میزان از بین رفتن مو را بررسی کرد، تا بتوان نتیجه بهتر و موثرتری را در زمان کاشت ابرو کسب کرد. افراد واجد شرایط در وهله اول کسانی هستند که اصلا ابرو ندارند، که دلیلش عوامل مختلفی از قبیل بیماری زمینه ای، سوختگی، وراثت و... می تواند باشد. افراد دیگر کسانی هستند که قسمتی از ابرو خود را کاملا از دست داده اند، بعضی افراد ممکن است به دلیل آرایش زیاد، استرس و یا حتی ضعف دستگاه ایمنی باعث شود، قسمتی از ابرو های خود را از دست بدهند یا دچار ریزش ابرو و کم پشتی ابرو شوند. طبق آمار بدست آمده بیشترین مراجعه کنندگان کاشت ابرو خانم هایی هستند که به دلیل اصلاح نامناسب، موهای ابروی خود را از دست داده اند. با انتخاب یک روش مناسب برای کاشت ابرو می توان این نقص را جبران کرد.
      
بهترین کلینیک و دکتر کاشت ابرو در تهران 

روش های کاشت ابرو

روش های ارائه شده برای کاشت ابرو بسته به ابرو شما تعیین می شود و بهتر است، انتخاب را بر عهده پزشک متخصص در این زمینه بگذارید. از جمله مهمترین تکنیک هایی که امروزه برای کاشت ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد، دو روش FIT  وFUT    هستند. از اصلی ترین فواید این روش‌ها نسبت به دیگر تکنیک های پیوند ابرو می‌توان به دوام ابروهای کاشته شده اشاره کرد. کاشت ابرو با روش  FUT  در حقیقت همان روش کاشت نواری است و اولین روش کاشت مو مدرن است، این روش دارای معایبی مانند ظاهر طبیعی نداشتن ابرو، دیده شدن بخیه ها و رشد نامطلوب موها را به همراه دارد. که بعد از آن روش FIT توسط جراحان ابداع شد.  این روش  که در حال حاضر جدید ترین روش کاشت ابرو است که در دنیا رواج دارد و بسیاری از پزشکان حرفه ای از این تکنیک برای کاشت ابرو استفاده می کنند. در این روش مو از پوست سر گرفته می شود و در ناحیه ابروها کاشته می‌شود و همچنین ابرو می‌تواند به رشد خود ادامه دهد. رشد ابرو به گونه ای می شود که لازم است، ابرو پس از پیوند معمولاً ماهی یک بار اصلاح شود. کاشت مو طبیعی ابرو نیاز به ظرافت بسیار بالایی دارد، که نیازمند قرار دادن دقیق و میلیمتری موها در شکاف‌های ریز، با توجه به زاویه و جهت ابرو می‌باشد. از مزایای این روش این است که، دوران نقاهت این عمل کم است و جز عمل های سرپایی محسوب می شود و از بی حسی موضعی برای انجام این عمل استفاده می شود، و دیگر خبری از جلسات طولانی و زخم های فراوان نیست، و همچنین ایجاد تورم در ناحیه چشم نمی کند. همچنین  مهم ترین مزایای کاشت ابرو این است که موهای کاشته شده در ناحیه ابرو جلوه ی کاملا طبیعی پیدا می کند. در روش FIT عمل کاشت بر روی ابرو های تاتو و یا هاشور شده هم امکان پذیر است. تکنیک های کاشت ابرو بسیار مشکل است، مهارت وعلم پزشک متخصص، در این راستا نقش بسیار مهمی را ایفا می کند، این کار در کلینیک رز واقع در شهر تهران، زیر نظر دکتر رضا روحانی، توسط ابزارها و وسایل میکروسکوپی حرفه ای برای کاشتن ابروی طبیعی با ظرافت بسیار بالا انجام می شود، و اینگونه می توان استرس ناشی از کاشت ابرو را به حداقل رساند.
           

روند بهبودی

مدت زمان بهبودی پس از عمل کاشت ابرو بسیار سریع است، در چند روز اول ممکن است، در اطراف چشم و ابرو نشانه هایی از عمل وجود داشته باشد، ولی بعد از گذشت چند روز معمولا نشانه ها از بین می رود، و در ظاهر بیمار چیزی دیده نمی شود. برای نمایان شدن نتیجه کامل ناشی از درمان نیاز به زمان است، در واقع بعد از تمام شدن مرحله کاشت ابرو بلافاصله، تغییر  نمایان می شود، ولی بسیاری از موهای کاشته شده در طول دو هفته اول ریزش پیدا می کند، این امری طبیعی است، و نیاز به نگرانی و استرس ندارد. در حقیقت این ریزش جزئی، از روند بهبودی پس از کاشت ابرو است. پس از ریزش ابرو، رشد موها مجدداً در محل کاشت شروع می‌شود. بهتر است به توصیه های پزشک متخصص خود به دقت گوش دهید و مو به مو آن را انجام دهید تا نتیجه رضایت بخش تری را دریافت کنید.


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.