هتل سنتی وکیل شیراز

شیراز به شهر بهارنارنج‌ها معروف بوده و دیدنی‌های تاریخی و طبیعی شیراز دلیل انتخاب این شهر توسط بسیاری از توریست‌ها و گردشگران است. از انواع پلوها تا یخنی نخود همگی از غذاهای محلی شیراز هستند که امتحان‌کردن آن‌ها برای کسانی که غذا دوست دارند، لطفی دیگر دارد.
دوشنبه، 5 آبان 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
هتل سنتی وکیل شیراز
اگر شیراز را برای سفر انتخاب کردید، حتما انتخاب بین هتل های این شهر برایتان سخت می‌شود. این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا رزرو هتل شیراز را میان هتل های شیراز انجام داده و انتخاب برایتان بسیار راحت‌تر خواهد شد. با ما همراه باشید تا با یکی از هتل‌های زیبای شیراز آشنا شوید.
 

معرفی هتل وکیل

این هتل سه ستاره نوساز در سال 1397 و در چهار طبقه و 32 اتاق افتتاح شد. یکی از ویژگی‌های مثبت هتل وکیل موقعیت مکانی هتل است که دسترسی آسانی به اماکن گردشگری و زیارتی مانند حرم مطهر شاهچراغ، بازار وکیل، ارگ کریمخان، مسجد نصیرالملک، باغ نارنجستان قوام و خانه زینت‌الملوک دارد. معماری هتل وکیل تلفیقی از سنت و مدرنیته است که دکوراسیون و طراحی این هتل را چشم‌نواز می‌کند و از جالب‌ترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. زمین هتل وکیل شیراز در گذشته یک خانه قدیمی بوده که بعد از سال‌ها به کل خراب شده و حالا جای خود را به این هتل سنتی داده است. با رزرو هتل شیراز این هتل سنتی اما مدرن را رزرو کرده و از اقامت خود لذت ببرید. اگر دنبال محلی اقامتی هستید که شما را یاد خانه‌های قدیمی و خانه‌های مادربزرگتان بیندازد و حس حضور در خانه خودتان را بدهد، بدون شک هتل سنتی وکیل شیراز یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شما است. رنگ آبی فیروزه‌ای یکی از المان‌های مهم به‌کار رفته در خانه‌های قدیمی محسوب می‌شود که به‌وفور در فضای هتل دیده می‌شود. همچنین نوع آجرکاری دیوارهای حیاط هتل آدم را یاد دو کاروانسرا در ایران می‌اندازد که یادگار دوران سلجوقیان هستند. شیشه‌های رنگی در و پنجره‌ها، آینه‌کاری‌‎ها، هنر گره چینی و طرح گل لوتوس از المان‌های سنتی هتل محسوب می‌شوند. لوگوی هتل نیز که آن را می‎‌توانید در لابی مشاهده کنید، کاشی‌کاری سنتی شده و کار استاد شیشه‌گر است. استاد شیشه‌گر مرمت بناهای تاریخی بزرگی مانند مسجد نصیرالملک را انجام داده‌اند.


اتاق‌های هتل سنتی وکیل شیراز و امکانات آن‌ها

اتاق‌های هتل وکیل به سه دسته‌ یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین و سه تخته (تخت دابل و یک سرویس اضافه) تقسیم می‌شود که وضیت دید آن‌‍‌ها روبه حرم، کوچه یا محوطه هتل است. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به یخچال، روم‌سرویس، صبحانه، مبلمان، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن، لوازم بهداشتی شامل صابون، شامپو، مسواک، شانه، خمیردندان، حوله و سشوار، تلویزیون، مینی‌بار با هزینه، اینترنت رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش و سرویس‌بهداشتی فرنگی اشاره کرد. اگر با ماشین شخصی به شیراز سفر کرده‌اید نگران جای پارک نباشید. پارکینگ هتل به‌صورت رایگان و با ظرفیت 15 خودرو دراختیار مسافران قرار خواهد گرفت. هتل به‌دلیل داشتن دو آسانسور در حیاط و لابی برای سالمندان و کودکان نیز مناسب است؛ البته یک راه‌پله در ساختمان و یکی در حیاط هتل هم دارد.

هتل سنتی وکیل شیراز


امکانات کلی هتل

از دیگر امکانات هتل می‌توان به فتوکپی، پرینتر، فکس، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات خانه‌داری، خدمات بیدارباش، پذیرش 24 ساعته، سرویس‌بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و طبقات و صندوق امانات اشاره کرد. یکی از زیبایی‌های هتل که حس‌وحال خوبی نیز دارد، حوض هشت‌ضلعی فیروزه‌ای است که وسط حیاط قرار گرفته و گلدان‌های سفالی همراه گل‌های رنگارنگ دورتادور آن چیده شده‌اند. حتی فکر نشستن کنار این حوض در شب‌های تابستان همراه عزیزانتان حال آدم را خوب خواهد کرد؛ اما کنار حوض این هتل نشستن و نوشیدن یک چای مزه دیگری دارد. این کمبود را خود پرسنل هتل نیز احساس کرده و طی یک تصمیم هوشمندانه از فضای حیاط به ‌نوان کافه استفاده کردند. دورتادور حیاط میز و صندلی چیده شده و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک، فالوده و بستنی در منوی کافه موجود است؛ اما فقط کافه‌ هتل از امکانات آن محسوب نمی‌شود. رستوران نیز در طبقه همکف قرار داشته و پنجره‌های آن روبه حیاط باز می‌شود. این رستوران با ظرفیت 60 نفر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو کرده و از غذاهای معروف آن می‌توان به پلو گوشت اشاره کرد. همچنین مدیریت هتل وعده ساخت یک رستوران و کافه روی پشت‌بام هتل را داده‌اند که منظره‌ زیبایی دارد. با رزرو هتل شیراز در سایت علی بابا این هتل را می‌توانید به‌صورت اینترنتی رزرو و در وقت خود صرفه‌جویی کنید.
 

قوانین کنسلی

  • اعلام کنسلی از زمان صدور تا 48 ساعت قبل از ورود میهمان 20 درصد هزینه اقامت یک شب سوخت می‌شود.
  • اعلام کنسلی 48 تا 24 ساعت قبل از ورود میهمان 50 درصد هزینه اقامت یک شب سوخت خواهد شد.
  • اعلام کنسلی روز ورود میهمان هزینه اقامت یک شب سوخت کامل شده و هزینه‌ای به شما برگشت داده نمی‌شود.


آدرس

شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، مابین چهارراه مشیر و چهارراه پیروزی (سه‌راه نمازی سابق)، ابتدای کوچه 59


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.