سفر به زیباترین شهرهای بندری ترکیه

قیمت هتل ها هم در هزینه ی تور مارماریس تاثیر گذار هستند. تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به مارماریس سفر میکنید نیز میتوانند نرخ تور مارماریس را دستخوش تغییرات کنند. و همچنین ما لیست قیمت های مختلفی...
چهارشنبه، 17 دی 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
سفر به زیباترین شهرهای بندری ترکیه
ترکیه مملو از شهرهای بندری بی نظیری می باشد که اگر آن ها را از نزدیک ببینید شگفت زده خواهید شد. در این بخش فصد داریم شمارا با دوتا از زیباترین شهرهای بندری ترکیه آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

مارماریس، شهر فیروزه ای

شهر زیبای مارماریس ، در سواحل ترکیه در استان موغلا در منطقه اژه ، مقصدی ایده آل برای دیدار خانوادگی است. مناظر زیبای آن ، فضاهای طبیعی و میزان خدمات ارائه شده دلایلی است که سالانه هزاران بازدید کننده را به این شهر زیبا ترکیه منتقل می کند.

اگر در بهار امسال به دیدن مارماریس فکر می کنید ، مکان های جالبی را به شما پیشنهاد می دهیم که می توانید با کودکان مشاهده کنید ، زیرا آنها در دسترس هستند و آنها با شما سرگرم خواهند شد. البته اگر به هزینه سفر به مارماریس فکر می کنید لازم می دانیم بگوییم که  قیمت تور مارماریس بر اساس نرخ پروازهای داخلی و پرواز خارجی (ترکیش، اطلس گلوبال) تعیین می شود

همچنین قیمت هتل ها هم در هزینه ی تور مارماریس تاثیر گذار هستند. تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به مارماریس سفر میکنید نیز می‌توانند نرخ تور مارماریس را دستخوش تغییرات کنند. به عنوان مثال قیمت تور مارماریس نوروز 1400 ممکن است بیشتر از ماه های دیگر باشد همچنین قیمت تور مارماریس تابستان نیز بستگی به ماهی که می خواهید به آن سفر کنید دارد به عنوان مثال ماه آگوست هزینه بیشتری برای مسافران دارد.

مانند سواحل ترکیه ، تقریباً در هر زمان از سال در مارماریس هوا بسیار مطبوع است ، بنابراین لذت بردن از فضای باز می تواند ایده خوبی برای تعطیلات بهاری باشد. این شش مکان هم چشمگیر است و هم برای سفر در کنار فرزندان و بقیه اعضای خانواده مناسب است. این مکان ها را بنویسید و جالب ترین موردی را که می توانید در مارماریس پس از استراحت در آفتاب پیدا کنید، از دست ندهید.
 
  • خرابه های باستانی
  • قلعه مارماریس
  • پارک آبی آکوا دریم
  • پارک ملی مارماریس
  • غار فسفر
سفر به زیباترین شهرهای بندری ترکیه
طبیعت بی نظیرشهر مارماریس

کوش آداسی، شهر پرنده ترکیه

کوش آداسی فقط یک ساعت با ازمیر فاصله دارد و به عنوان سومین شهر بزرگ ترکیه و مقصدی شگفت انگیز برای یک تعطیلات کوچک در نظر گرفته می شود. کوش آداسی با وجود داشتن جاذبه های کمتر نسبت به سایر شهرهای بزرگ ترکیه ، این مزیت را دارد که جذابیتی تقریباً جادویی دارد که تقریباً به هر جهانگردی امکان می دهد عاشقش شود.

در این شهر حدود 15 ساحل برای انتخاب وجود دارد که این یک گزینه عالی برای دوستداران خورشید و دریا است. برخی از تحولات جدید مانند پارک های آب نیز در ماه های تابستان خانواده ها را به خود جلب می کند. از همه بهتر ، در هر یک از سواحل آن می توانید جذابیتی را ببینید که در سایر مناطق ترکیه نمی توان به آن دست یافت.

ما پیشنهاد می کنیم تور کوش آداسی ترکیه را حتما جدی بگیرید و شک نداشته باشید انقدر سفری جذاب پیش رویتان خواهد بود که دوست نخواهید داشت که برگردید. ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تمامی تلاش خود را کردیم تا با ارائه تور ارزان کوش آداسی ترکیه، شرایطی برایتان فراهم کنیم تا شما بتوانید با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر خود ببرید.

ما لیست قیمت های مختلفی از تورکوش آداسی ترکیه را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید با توجه به خواسته و نیاز و نیز بودجه خود، بهترین تور را انتخاب کنید. پس نگرانی از بابت قیمت تور کوش آداسی نداشته باشید.

مکان های بسیاری وجود دارد که در این شهر شگفت انگیز قرار دارند مانند:
  • کتابخانه سلسوس. این کتابخانه باستانی با منشأ رومی در سال 136 ، در زمان امپراتور هادریان ساخته شده است.
  • پارک ملی دیلک نیز وجود دارد: این پارک زیبا که در سرزمین شبه جزیره است ، حیوانات نادر ، پرندگان و حشرات زندگی می کنند
  •  برجسته ترین مکان در کوش آداسی خانه مریم مقدس است: که او در این خانه سالهایی از زندگی خود را گذرانده
سفر به زیباترین شهرهای بندری ترکیه
نمایی از شهر دیدنی کوش آداسی
 
آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید.

همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما درآژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای نوروز 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید.

 
کافیست برای اطلاعات بیشتر به وبسایت زیر مراجعه کنید:
www.mehrparvaz.com


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط