FIT بهترین و طبیعی ترین روش کاشت مو بدون نیاز به جراحی

اگر به دنبال یک روش دائمی و مطمئن برای موهای ریخته شده در سر خود هستید کاشت مو یک روش بسیار مناسب است.
دوشنبه، 29 دی 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
FIT بهترین و طبیعی ترین روش کاشت مو بدون نیاز به جراحی
امروزه روش های بسیار زیادی برای کاشت مو وجود دارد که از جمله این روش ها می توان به FUE،FUT،BHT،FIT  اشاره کرد.ولی به خاطر داشته باشید هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی را هم با خود به همراه دارند.یکی از روش های بسیار پرطرفدارکاشت مو به روشFIT  است.با ما همراه باشید تا با این روش آشنا شوید.

کاشت مو به روش FIT

یکی از بهترین و پیشرفته ترین روش های کاشت مو FIT  است.این روش بدون نیاز به جراحی و به صورت سر پایی انجام می شود. برای این روش از دستگاهی به نام پانچ استفاده می شود که از طریق آن موها از پشت سر برداشته می شود و به قسمت مورد نظر انتقال داده می شود.به همین خاطر این روش کاشت بسیار طبیعی و بدون عوارض است.اگر بخواهیم به مزایای این روش اشاره کنیم می توان به دوره نقاهت کوتاه ،عدم نیاز به بخیه و  مشاهده بهترین نتیجه  اشاره کرد.
 
روش FIT  برای چه کسانی مناسب است؟
برای کسانی که بانک موی قوی دارند وموهای پشت سر آنها ضخیم است وهمچنین برای افرادی که دچار طاسی زیادی نیستند این روش مناسب تر است.البته به خاطر داشته باشید روش مناسب با توجه به موها،میزان طاسی،قابلیت پوست سر،سن،حالت مو توسط متخصص برای شما انتخاب می شود تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

FIT بهترین و طبیعی ترین روش کاشت مو بدون نیاز به جراحی
 
 
مراقبت های لازم بعد از کاشت به روش FIT
دوران بعد از کاشت بسیار مهم است و بسیار باید دقت کنید.اول از همه طرز خوابیدن بسیار مهم است به دلیل اینکه موهای شما تا چند روز اول  نباید به جایی بر خورد و حرکت کند به همین دلیل بهترین حالت برای خوابیدن به صورت نیمه نشسته است. نکته دیگر این است که تا یک هفته از هرگونه فعاایت سنگین مانند ورزش که موجب فشار شود خودداری کنید. در آخر از قرار گرفتن در نور  مستقیم خورشید جلوگیری کنید.

 
هزینه کاشت مو به روش FIT
برای هزینه کاشت مو به روش FIT  نمی توان عدد مشخصی را تعیین کرد به دلیل اینکه بستگی به تعداد گرفت ها ،پزشک متخصص دارد.توجه داشته باشید حتما قبل از تصمیم درباره هزینه و تعداد جلسات با پزشک خود مشورت کنید.

 
کاشت مو را در جای معتبر انجام دهید
کاشت مو کار بسیار حساسی است و باید در آن دقت و سلیقه زیادی خرج شود و کار بسیار با ظرافتی است پس باید در یک کلینیک تخصصی پوست وموی معتبر انجام شود.یکی از کلینیک های بسیار تخصصی،کلینیک تخصص کاشت مو و پوست جلوه ماندگار است.شما می توانید با مراجعه به آنجا بهترین مشاوره رادریافت کنید یا از طریق وارد شدن به سایت جلوه ماندگار و وارد قسمت تماس با ما شوید و در قسمت ارسال درخواست مشاوره قسمت های مورد نظر را پر کنید.همچنین می توانید در سایت نمونه کارهای این مرکز را مشاهده کنید.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.