اعمال برخی فتنه گرها در انتخابات

فتنه گرها مردم را تحریک کنند که مثلا، چرا فلانی را رد کردند؟ شنیدم در بعضی از شهرها صد نفر، دویست نفر جمع شده اند، که چرا فلانی رد شده است؟! شما باید به مسؤولین خود اعتماد داشته باشید. مسؤولین، مورد اعتمادند و لابد چیزی دیده اند که رد کرده اند.
يکشنبه، 9 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اعمال برخی فتنه گرها در انتخابات
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  فرمودند:
وزارت کشور زحمت می کشد، شورای نگهبان زحمت می کشد و هر دو مورد اعتماد من هم هستند. هم شورای محترم نگهبان کاملا مورد اعتماد است و هم وزارت کشور، اینها واقعا خوب کار می کنند. بنابراین، اگر یکی در فلان آزمایش رد و یکی قبول می شود، یا یکی رأی می آورد و دیگری نمی آورد، این طور نباشد که در بعضی حوزه های انتخابیه، فتنه گرها مردم را تحریک کنند که مثلا، چرا فلانی را رد کردند؟

شنیدم در بعضی از شهرها صد نفر، دویست نفر جمع شده اند، که چرا فلانی رد شده است؟! شما باید به مسؤولین خود اعتماد داشته باشید. مسؤولین، مورد اعتمادند و لابد چیزی دیده اند که رد کرده اند.

شما اگر اعتراضی هم دارید باید کتب به مسؤولین گزارش کنید. این که عده ای اجتماع کنند، تحریک فتنه گرهاست. فتنه گرها همان دست های استکبارند که می خواهند اوضاع را خراب کنند. می خواهند کاری کنند که انتخابات با سلامت و آرامش انجام نگیرد. پس، بعید نیست که گروهی را تحریک کنند. امیدواریم خدای متعال کمک کند، و هر کس وظیفه ی خودش را انجام دهد.(1)
 
پی‌نوشت‌:
1-  بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تهران 1371/1/7
 
منبع: انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی (آراء و نظرات مقام معظم رهبری درباره انتخابات)، بکوشش: سعید شیرازی، ناشر: انتشارات انقلاب اسلامی، تهران، 1390ش، ص 37


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.