انتخابات؛ مظهر اعلای حضور در صحنه ملت

هر کس که می خواهد این کشور و این ملت عزیز، سربلند و موفق باشد، باید در صحنه های اجتماعی و سیاسی این کشور حضور داشته باشد که مظهر اعلای آن هم همین انتخابات است.
پنجشنبه، 13 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
انتخابات؛ مظهر اعلای حضور در صحنه ملت
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  فرمودند:
بحمد الله احساس می شود که ملت ایران با هوشیاری خود، این موقعیت حساس را درک کرده است و مثل همیشه می داند که در مقابل چه وظیفه ای قرار دارد. حضور در انتخابات خبرگان، در واقع صف آرایی در مقابل دشمنان استقلال و عزت این ملت است.
 
هر کس که می خواهد این کشور و این ملت عزیز، سربلند و موفق باشد، باید در صحنه های اجتماعی و سیاسی این کشور حضور داشته باشد که مظهر اعلای آن هم همین انتخابات است. در برهه های گوناگون، انتخابات گوناگونی برگزار می شود که انتخابات مجلس خبرگان، جزو مهمترین آنهاست.
 
بحمدالله ملت در همه تجربه های این چند سال گذشته، نشان داد که از رشد و هوشیاری برخوردار است و در موقع حساس، دشمن را مأیوس می کند و به حرکت انقلاب، جان تازه ای می بخشد. در این دفعه هم به فضل الهی همین طور خواهد بود و ملت ایران رشد خود را نشان می دهد.(1)
 
پی‌نوشت‌:
1- بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم 1377/7/29
 
منبع: انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی (آراء و نظرات مقام معظم رهبری درباره انتخابات)، بکوشش: سعید شیرازی، ناشر: انتشارات انقلاب اسلامی، تهران، 1390ش، ص 72


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.