انتخابات پرشور؛ نصرت الهی

حضور پرشور و آگاهانه ی ملت ایران در پای صندوق های رأی، یکبار دیگر آیات نصرت الهی و عنایت ویژه ی حضرت بقیة الله - ارواحنا فداه - را آشکار ساخت و دفاع جانانه مردم از نظام اسلامی را در منظر جهانیان نهاد.
شنبه، 15 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
انتخابات پرشور؛ نصرت الهی
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  فرمودند:
حضور پرشور و آگاهانه ی ملت ایران در پای صندوق های رأی، یکبار دیگر آیات نصرت الهی و عنایت ویژه ی حضرت بقیة الله - ارواحنا فداه - را آشکار ساخت و دفاع جانانه مردم از نظام اسلامی را در منظر جهانیان نهاد. بیست و نهم بهمن با این نمایش عظیم به یوم الله و روز حماسه ی ملی تبدیل شد.
 
همه ناظران جهانی با شگفتی دیدند که ملت ایران پس از بیست و یکمین جشن بزرگداشت انقلاب، با چه گرمی و نشاطی بیست و یکمین حضور فعالانه خود برای شرکت در سرنوشت کشور را ثبت کرد، و خط بطلان بر توهم جدایی مردم از اسلام و انقلاب کشید. بی گمان پیروز و برنده ی این انتخابات، ملت بزرگ و با اراده ی ایران است و موفقیت های فردی و جناحی نامزدها در برابر این پیروزی بزرگ، چیزی نیست.(1)
 
پی‌نوشت‌:
1- پیام به مناسبت حضور پرشور ملت ایران در پای صندوق های رأی 1378/11/30
 
منبع: انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی (آراء و نظرات مقام معظم رهبری درباره انتخابات)، بکوشش: سعید شیرازی، ناشر: انتشارات انقلاب اسلامی، تهران، 1390ش، صص80-79


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.