مجلس شورای اسلامی، رکن مهم نظام اسلامی و انقلابی

مجلس شورای اسلامی، رکن مهم نظام اسلامی و انقلابی است و باید پایگاه مستحکم اسلام و انقلاب باشد.
يکشنبه، 16 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مجلس شورای اسلامی، رکن مهم نظام اسلامی و انقلابی
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  فرمودند:
مجلس شورای اسلامی، رکن مهم نظام اسلامی و انقلابی است و باید پایگاه مستحکم اسلام و انقلاب باشد. چنین بوده و به تأیید الهی چنین نیز خواهد بود. دشمنان سیلی خورده انقلاب و شبکهی تبلیغاتی جهانی آنان، وانمود می کنند که مجلس ششم، نه در خدمت آرمان های اسلام و انقلاب، که در سمت و سوی منتقدان و معارضان آن است.
 
یک بار دیگر نیز در حوالی انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ۷۶ شبیه همین ترفند تبلیغاتی با هدف روحیه بخشیدن به معارضان نظام اسلامی و مأیوس کردن انقلابیون در ایران و جهان، با جنجال و سر و صدای فراوان به راه افتاد. موضعگیری صریح و قاطع و مستمر رئیس جمهور مؤمن و انقلابی، در آن نوبت نقشه دشمن را خنثی کرد.
 
امروز نیز موضع گیری بهنگام و صریح مجلس شورای اسلامی، باید دشمنان را مأیوس سازد. دفاع قاطع و آشکار نمایندگان از انقلاب و نظام اسلامی و راه روشن و ماندگار امام عظیم الشأن، و تبری از بلندگوهایی که با تکرار شعار ارتجاعی «جدایی دین از سیاست» در اندیشه ی حذف جهاد خونین بیست و چند ساله ملت ایران برای استقرار نظام مترقی جمهوری اسلامی اند، تلاش پرهزینه ی دشمن را بیهوده خواهد ساخت. این کمترین انتظار ملت انقلابی و مسلمان از نمایندگان مجلسی است که با خون شهیدان و مجاهدت ایثارگران پدید آمده و برقرار مانده است.(1)
 
پی‌نوشت‌:
منبع: انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی (آراء و نظرات مقام معظم رهبری درباره انتخابات)، بکوشش: سعید شیرازی، ناشر: انتشارات انقلاب اسلامی، تهران، 1390ش، ص 92
 
1- پیام به مناسبت افتتاح ششمین دوره ی مجلس شورای اسلامی 1379/3/6


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.