اهمیت انتخابات و تعیین مدیران توسعه و پیشرفت کشور

اهمیت این انتخابات در این است که ملت ایران می خواهد مدیری را انتخاب کند که بتواند موانع اجرای برنامه را از سر راه ملت ایران بردارد؛ مثل بولدوزری که موانع را برمی دارد تا جاده را صاف کند
سه‌شنبه، 18 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اهمیت انتخابات و تعیین مدیران توسعه و پیشرفت کشور
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  فرمودند:
انتخابات ریاست جمهوری امسال نسبت به سایر انتخابات ها اهمیت بیشتری هم دارد؛ و آن به خاطر این است که در سال ۱۳۸۶ برنامه ی چهارم توسعه و پیشرفت کشور آغاز می شود. این اولین برنامه در طول مدت اجرای سند چشم انداز بیست ساله است.
 
امروز کشور ما به حول و قوای الهی به این توانایی و قدرت رسیده است که بتواند آینده بیست ساله ایران را طراحی کند و چشم انداز روشنی برای این مدت در جهت اهداف والا و حقوق طبیعی و شایسته این ملت ترسیم کند.
 
این مدت بیست ساله، یعنی چهار برنامه پنج ساله. اولین برنامه، امسال آغاز خواهد شد. در آغاز برنامه، یک مدیریت کارآمد، با کفایت و پرنشاط باید سر کار باشد تا بتواند سازه های این برنامه را مستحکم و استوار کند و پایه های این برنامه را به طور عمیق و محکم پی ریزی کند.
 
اهمیت این انتخابات در این است که ملت ایران می خواهد مدیری را انتخاب کند که بتواند موانع اجرای برنامه را از سر راه ملت ایران بردارد؛ مثل بولدوزری که موانع را برمی دارد تا جاده را صاف کند.(1)
 
پی‌نوشت‌:
1- بیانات در صحن جامع رضوی 1384/1/1
 
منبع: انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی (آراء و نظرات مقام معظم رهبری درباره انتخابات)، بکوشش: سعید شیرازی، ناشر: انتشارات انقلاب اسلامی، تهران، 1390ش، ص 117


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.