انتخابات گسترده و متعدد، نماد مردم سالاری اسلامی

جمهوری اسلامی با برگزاری حدود ۳۰ انتخابات مردمی و آزاد در کمتر از ۳۰ سال و در شرائط سخت و آسان، نشان داده است که صادق ترین نظام مردم سالار در جهان جدید است
جمعه، 21 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
انتخابات گسترده و متعدد، نماد مردم سالاری اسلامی
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  فرمودند:
جمهوری اسلامی با برگزاری حدود ۳۰ انتخابات مردمی و آزاد در کمتر از ۳۰ سال و در شرائط سخت و آسان، نشان داده است که صادق ترین نظام مردم سالار در جهان جدید است، و بدینگونه است که الگوهای مادی، از دموکراسی های دین گریز تا استبدادهای فردی و حزبی و صنفی، بتدریج در چشم هوشمندان جامعه ی جهانی، مورد سئوال و تردید اساسی قرار خواهد گرفت.
 
در غوغای آن همه ناسازگاری های جعلی و دروغین میان جمهوریت و اسلامیت، اینک نظام مردمی و اسلامی شما، همه مدل های ضد دینی یا ضد مردمی را به چالش کشیده است. با همت و هوشیاری شما یکبار دیگر همه ترفندهای شیطانی.
 
 از صدور قطعنامه و تحریم انتخابات تا دعوت ناظران بیگانه به دخالت در حقوق و زندگی مردم، از سیاه نمایی در خصوص مدیریت کشور تا ترساندن مردم از خطر حمله ی دشمن، از تهمت سالم نبودن انتخابات تا تلقین دلسردی و بی تفاوتی مردم، و بخصوص پیشگویی های تبلیغاتی و شیطانی درباره مشارکت نکردن جوانان، همه و همه به سنگ خورد و درهم شکست.(1)
 
پی‌نوشت‌:
1- پیام تشکر از مردم به مناسبت حضور در انتخابات هشتمین دوره مجلس 1389/12/25
 
منبع: انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی (آراء و نظرات مقام معظم رهبری درباره انتخابات)، بکوشش: سعید شیرازی، ناشر: انتشارات انقلاب اسلامی، تهران، 1390ش، صص146-145


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.