نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، خدمات آنلاین در هر شاخه ای گسترش پیدا کرده است نمایندگی ما با ارائه خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک در منزل گام بلندی برداشته است
يکشنبه، 17 مرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: هما نوذریان
موارد بیشتر برای شما
نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران
شما وقتی نیاز به تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود دارید، باید این کار را به دست تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک بسپارید که مجرب و دارای تخصص باشد. بنابراین ترجیح می دهید به سراغ تعمیرگاه مرکزی یخچال جنرال الکتریک بروید. ما در شهر تهران، گروهی از تعمیرکاران حرفه ای یخچال ، که تجربه فراوانی در زمینه خدمات پس از فروش یخچال های جنرال الکتریک دارند و با انواع ارور یخچال جنرال الکتریک آشنایی کامل دارند، تشکیل داده ایم و با خدمات تعمیر یخچال در محل، سعی داریم بهترین شرایط را برای مشتریان عزیز فراهم کرده در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرات شما را انجام دهیم.

ما به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک، در شهر تهران، به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان هستیم. فقط باید دقت کنید هنگام تعمیر یخچال فریزر خود، به سراغ تعمیرکاران تقلبی نروید. چرا که ممکن است وسیله شما آسیب بیشتری دیده و هزینه سنگین تری هم پرداخت کنید. خصوصا اگر از قطعات اورجینال استفاده نشود.
 
نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران


بنابراین هدف اصلی نمایندگی ما، حفظ سلامت لوازم خانگی شما و همچنین تعمیر تخصصی یخچال جنرال الکتریک شما در سریع ترین زمان ممکن است. فقط کافی ست در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن نمایندگی های ما تماس بگیرید تا با اعزام تعمیرکاران حرفه ای خود، در اسرع وقت یخچال شما را تعمیر کنیم. ما 4 شعبه اختصاصی در 4 طرف تهران داریم که به شما اطمینان می دهیم که، اگر ساکن تهران هستید، اصلا نگران نباشید و تعمیرات یخچال خود را به ما بسپارید.
 

چرا نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک را انتخاب کنیم ؟

تماس با نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک، باعث می شود، افرادی متخصص و آشنا با این برند که سال های زیادی مشغول به تعمیر محصولات این برند بوده اند و دارای تجربه زیادی در این زمینه هستند، نسبت به رفع عیب محصول اقدام کنند.

تعمیر با قطعات اورجینال

تعمیرات لوازم منزل با استفاده از قطعات اصل باعث می شود تا لوازم تعمیر شده با همان کیفیت قبل کار کنند. تکنسین ها با ارائه راهنمایی های مفید، باعث استفاده بهتر و طول عمر بیشتر محصولات شما می شوند.

قطعات تقلبی علاوه بر اینکه عمر کوتاهی دارند و هزینه های جانبی زیادی هم با خود به همراه می آورند، ریسک و خطر جانی هم دارند. اگر تعمیرکار جنرال الکتریک پس از اینکه به محل شما اعزام شد و خرابی قطعه را بررسی کرد، نیاز به تعویض قطعه را لازم و ضروری دانست، نمایندگی جنرال الکتریک این اطمینان خاطر را به شما می دهد که قطعه ای که جایگزین می شود اصل و اورجینال بوده و با این تعویض در عملکرد و کارکرد دستگاه شما خللی وارد نشود و کیفیت آن افت نکند.

 
نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران

خدمات پس از فروش جنرال الکتریک

شرکت جنرال الکتریک در هنگام فروش لوازم خانگی تا زمانی مشخص گارانتی فروش ارائه می کند در صورت داشتن ضمانت فروش از خدمات آن بهره مند خواهید شد اما اگر تاریخ گارانتی شما گذشته باشد نگرانی از این بابت نداشته باشید تعمیرکاران ما آن را به بهترین نحو برای شما تعمیر خواهند کرد، توجه داشته باشید برای استفاده از خدمات پس از فروش جنرال الکتریک شما باید حتماً کارت گارانتی مخصوص نمایندگی را داشته باشید و در صورتی که کارت گارانتی شما توسط فروشنده ارائه شده باشد، این مورد شامل خدمات پس از فروش نخواهد شد.

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در منزل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، خدمات آنلاین در هر شاخه ای گسترش پیدا کرده است. مراکز ارائه دهنده انواع خدمات در تلاشند بیشترین سهولت را برای مشتریان خود ایجاد کنند. تعمیرگاه های لوازم خانگی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. نمایندگی ما با ارائه خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک در منزل، جهت رفاه حال مشتریان و حذف مشکلات رفت و آمد و انتقال دستگاه، در سریع ترین زمان ممکن اعزام تعمیرکار به محل را انجام می دهد.

اگر ساکن تهران هستید دیگر نگران تاخیر تعمیرکاران برای حضور در محل نباشید. نمایندگی جنرال الکتریک با 4 شعبه فعال در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران آماده خدمت رسانی به شما در تمام روزهای هفته  می باشد.
 

تعمیر ایرادات رایج یخچال در نمایندگی جنرال الکتریک چیست؟

 
یخچال جنرال الکتریک قدیمی
شاید شما هم در منزل خود هنوز از یخچال جنرال الکتریک قدیمی استفاده می کنید و تا به حال به مشکلی هم برنخورده اید. لازم است بگوییم که استفاده از یخچال جنرال الکتریک قدیمی هیچ مشکلی ندارد و این مسئله به طرز استفاده شما از یخچال و عمر مفید آن بستگی دارد. برای نمونه ممکن است فردی 10 سال از یخچالش استفاده کند و خراب نشده باشد ولی فردی بعد از 5 سال استفاده از یخچال مجبور به تعویض آن شود.

قطعات یخچال جنرال الکتریک

یخچال جنرال الکتریک از پیچیدگی و قطعات زیادی تشکیل شده که بیشتر این قطعات هم در تمامی مدل های آن مشترک بوده و هرچه یخچال در گذر زمان پیشرفته تر می شود قطعات جدید و خاص هم به آن اضافه می شود. تمامی قطعات این دستگاه چه کوچک چه بزرگ به یک اندازه مهم هستند و بررسی ایرادهای آن ها به یک اندازه باید مورد توجه واقع شود.

اگر یخچال شما به قطعاتی که در ادامه ذکرخواهد شد نیاز پیدا کرد می توانید اصل و اورجینال آن را از شرکت جنرال الکتریک بدون هیچ گونه نگرانی تهیه کنید. این شرکت برای فروش موتور، کندانسور یخچال فریزر، کمپرسور آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

 
نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران



همچنین برای تهیه سایر لوازم یدکی یخچال جنرال الکتریک، مثل سوپاپ، پیستون، موتور الکتریکی، میل لنگ، فیوز، ترموستات، برد الکترونیکی، شیربرقی، فن، دیفراست، درب یخچال، قفل درب، المنت، آبسردکن، اوپراتور، جایخی، فیلتر آب، لامپ یخچال، طبقات و… می توانید از شرکت جنرال الکتریک خریداری نمایید. برای آگاهی بیشتر و اطلاع از موجود بودن یک قطعه حتما با نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید.

برای نمونه فن یخچال جنرال الکتریک یکی از قطعات مهمی است که برای جلوگیری از خرابی آن می توانید ماهی یک بار آن را تمیز کنید فراموش نکنید که نظافت را باید رعایت نمایید و میل شفتی که وارد آرمیچر می شود را را روغن بزنید. در رابطه با وظیفه فن بگوییم که سرد کردن و گردش هوای خنک در درون یخچال بهترین کاری است که یک قطعه از یخچال می تواند انجام بدهید.
 
فن فریزر ها متفاوت می باشد بنابراین شما می توانید با در نظر گرفتن فن سیستم برقیتان، مورد مد نظرتان را عیب یابی کنید و آن ها را بر طرف کنید.

تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک

برد یا مادر برد یخچال بخاطر وظایف مهمی که دارد از قطعات حساس و گران هر یخچالی حساب می شود. این قطعه وظیفه اش کنترل و نظارت بر دو بخش مهم یخچال یعنی کمپرسور و فن یخچال می باشد. صفحه کنترل یا برد مثل قلب یخچال می باشد و اگر خراب شود کارکرد یخچال فریزر بهم میریزد. همچنین این قطعه بسیار حساس به ضربه است و به همین دلیل اگر خراب شود بهتر است که خودتان اقدامی نکنید و تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک خود را به نمایندگی ما بسپارید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما