هنر تاثیر گذاری با دکوراسیون مغازه موبایل فروشی سامان چوب

فروشنده ای موفقه که هیچ وقت دنبالت راه نیفته و نخواد شکارت بکنه. یا مثلا وقتی به یک جلسه ای میرید و از همون ابتدای ورودتون متوجه میشید که به قول معروف انگار واستون کیسه دوختن
شنبه، 18 دی 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
هنر تاثیر گذاری با دکوراسیون مغازه موبایل فروشی سامان چوب
دکوراسیون مغازه چقدر بروی مشتریان شما موثر است؟ آیا یکی از مزیت های رقابتی اساسی را می توان دکوراسیون داخلی مغازه دانست! در سامان چوب که یکی از شرکت های بزرگ طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه و منزل است تستی را انجام دادیم و مطالعاتی را در این زمینه انجام دادیم که می خواهیم با شما به اشتراک بگذاریم.

سامان چوب، آکس چوب، ایکیا و دیگر شرکت های بزرگ طراحی دکوراسیون مغازه اصولی را یکی از معیارهای تاثیرگذاری بروی مشتریان می دانند و حتی بسیاری از دکوراتور ها برای جذابیت بیشتر و نگه داشتن بیشتر مشتریان در فضای های تجاری دست به کارهای خلاقانه ای می زنند که بسیار جلب توجه می کند.

طراحی دکور مغازه و همینطور طراحی ویترین آن از المان های مهم در فروشگاه ها و مغازه ها می باشند. اگر به درستی اجرا شوند، افراد زیادی را به سمت مغازه و یا فروشگاه تان می کشاند و شما را تبدیل به یک برند ویژه می کند. هیچ گاه فراموش نکنید که در صورتی زمان، انرژی و هزینه ای برای طراحی دکور بگذارید؛ سرمایه گذاری در آینده است. جلب مشتری بیشتر باعث افزایش درآمد بیشتر می گردد.

خب قبل از اینکه به سراغ نکات اساسی دکوراسیون مغازه برویم می خواهم کمی از کتاب هنر تاثیرگذاری را با شما عزیزان به اشتراک بگذارم.

تکه هایی از کتاب هنر تاثیرگذاری برای جلب توجه در فروشگاه

 
هنر تاثیر گذاری با دکوراسیون مغازه موبایل فروشی سامان چوب


می خواهم بخشی از کتاب را به صورت درک مطلب باهم مرور کنیم تا نکات جالبی که با دکوراسیون مغازه مرتبط است را خودتان درک کنید و از این مطلب نکات جذابی را یاد بگیرید.

ماهیگیر یا شکارچی؟

اگر از شما بپرسند که بین شکارچی یا ماهیگیر یکی را انتخاب کنید کدام را انتخاب می کنید. این مسئله خیلی با سن شما و میزان ریسک پذیری شما مرتبط است. جواب بسیاری از جوانان شکارچی است.

چرا که موفقیت در تجارت را بدست آوردن شکار می دانند و فقط به شکار فکر می کنند. اما مسئله اینجاست که برای موفقیت در تجارت باید ماهی گیری را یاد بگیرید. حتما تعجب کرده اید در ادامه همراه من باشید تا توضیحاتی را با مرور کنیم.

تا یادم نرفته کمی در مورد خودم بگم. من مهدی علیمحمدی مدیر و موسس برند برتر طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی سامان چوب هستم. بعد از سال ها تلاش و کسب تجربه در زمینه دکوراسیون داخلی تصمیم گرفتم بخش آموزش کابینت سازی و دکوراسیون داخلی را در سامان چوب راه اندازی کنم.

من بسیار مطالعه می کنم و به همین دلیل است که مثال هایی که میزنم اکثرا از مطالعاتم است و به شدت به یادگیری کابینت سازی براساس اصول و استانداردهای معماری تاکید دارم.
 
خب تعریف بسه بریم سراغ مثال مهم!
شکارچی بودن در فضای تجارت بسیار آسیب زننده است. برعکس، ماهیگیری است که باعث رشد و ترقی میشود. تصور کنید وقتی میخواهید حیوانی را شکار بکنید، واکنش اون چیه؟... درسته اون فرار می کنه! اما توی ماهیگیری، ماهی فرار نمیکنه بلکه خودش داره میاد سمت قلاب!

حتما با خودتون میگید توی ماهیگیری، حیوون میمیره! اما باید بهتون بگم مگه تابحال چیزی درباره ماهی گرفتن و به آب انداختن نشنیدید؟ حیوون قرار نیست بمیره!

حتما براتون پیش اومده که برید خرید و فروشنده مغازه مثل کنه بچسبه بهتون و فروشنده دیگه شما رو آزاد بزاره تا انتخاب بکنید. ما معمولا از اون فروشنده ای که مثل کنه بهمون چسبیده و میخواد ما رو شکار بکنه تا ازش خرید کنیم، فرار می کنیم و خرید نمی کنیم!

فروشنده ای موفقه که هیچ وقت دنبالت راه نیفته و نخواد شکارت بکنه. یا مثلا وقتی به یک جلسه ای میرید و از همون ابتدای ورودتون متوجه میشید که به قول معروف انگار واستون کیسه دوختن، بلافاصله احساس بدی پیدا می کنید و خودتون رو از شر اون جلسه و اون معامله خلاص می کنید!

 اما داستان توی ماهیگیری متفاوته و شما طرف مقابلتون رو آزاد میزارید و اینطوری در واقع روش تاثیر میذارید و باعث میشید بهتون اعتماد کنه و به سمتتون بیاد. ماهی گیری خوب چنتا شرط داره. میتونید اولین شرط رو حدس بزنید؟

نکات ماهیگیری برای فروش بیشتر حتی با دکوراسیون مغازه نه چندان متفاوت!

به نظرتون قبل از هرچیز باید ماهی ای برای گرفتن وجود داشته باشه! خب. باید ماهی باشه. و من خیالتون رو راحت می کنم که تا دلتون بخواد ماهی وجود داره و هیچوقت تموم نمیشه.

تصور کنید من اگر تا آخر عمرم هم هرسال ده تا شرکت بخرم و روشون سرمایه گذاری کنم، قطره ای از این دریا کم نمیشه و آدمای دیگه هم می تونن دوتای دیگه هرسال بخرن. یا اگه یه سری نخوان با من کار بکنن، هنوز بی نهایت آدم وجود داره که میخوان با من کار بکنن. پس نگران نباشید.
 
 اما شرط دوم: باید قلابتون را به وقتش بندازید تو آب. زمانی که ماهی گرسنه هست برید سراغش. نباید توی زمان و جای اشتباهی قلاب بندازید، وگرنه چیزی عایدتون نمیشه.

هدیه سامان چوب: نکات طراحی دکور مغازه و ویترین بوتیک زنانه

دکور مغازه پوشاک زنانه و نحوه دیزاین جدیدترین و شیک ترین لباس ها در آن باید طوری باشد که مشتری با دیدن شان، میل و اشتیاق شدیدی را برای خرید در خود احساس کند که مجبور شود به مغازه وارد بشود. برای جذاب تر دیده شدن مغازه، تعدادی از لباس های شیک تان را از دیوارهای مغازه آویزان کنید و بقیه مدل ها را در قفسه قرار دهید.

منبع: http://samanchoob.com/women-clothing-store-decor/

استفاده از مانکن نیز گزینه خوبی برای به نمایش گذاشتن لباس ها می باشد اگر فضای مغازه تان بزرگ است؛ این گزینه پیشنهاد می شود.

استفاده از آویز لباس در بخش مرکزی فروشگاه لباس زنانه با مساحت بالا، باعث می شود که مغازه تان مرتب، منظم و تمیز به نظر برسد و مشتری از اینکه می تواند به راحتی مدل ها و طرح های مختلف را ببیند؛ لذت ببرد.

همانطور که در پاراگراف اول گفته شد؛ طراحی داخلی دکوراسیون مغازه، تاثیر زیادی در افزایش جذب مشتری دارد و با این حال حتما باید هم به دکور و هم به ویترین مغازه پوشاک زیر زنانه مانند کیفیت و قیمت اهمیت زیادی بدهید.

برای ارتباط بیشتر با سامان چوب مرجع تخصصی آموزش کابینت سازی ایران می توانید از راه های زیر استفاده کنید.


 
هنر تاثیر گذاری با دکوراسیون مغازه موبایل فروشی سامان چوب

آدرس: قم - میدان رسالت - خیابان بسیج - نبش کوچه 5
 تلفن: 02537747152

ایمیل: info@samanchoob.com


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط