با ازکی‌پی بلیط هواپیما بخرید، آخر ماه پرداخت کنید

ازکی‌پی سرویس جدیدی است که توسط ازکی‌وام معرفی شده تا به افراد و کاربران سازمانی اعتبار لازم برای خرید اقساطی و اعتباری کالا و خدمات مختلف را ارائه کند.
دوشنبه، 24 مرداد 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
با ازکی‌پی بلیط هواپیما بخرید، آخر ماه پرداخت کنید
برخی از فصول سال برای مسافرت بسیار ایده‌آل هستند؛ اما تا حالا پیش آمده که یک فرصت خوب برای رزرو بلیط هواپیما و سفر به مقصد موردعلاقه‌تان ایجاد شده باشد، اما شما در آن زمان خاص الویت دیگری برای بودجه خود داشته‌اید و نتواسته‌اید به سفر خود بروید.

طبیعتاً گاهی پیش می‌آید که در زمان مناسب برای رزرو بلیط هواپیما، هزینه آن در دسترس نیست. اما جای نگرانی نیست، چراکه سرویس‌هایی وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توان به‌صورت اعتباری به خرید کرد و هزینه اقامتگاه یا بلیط هواپیما را بعدا بپردازیم. 

آیا خرید اقساطی بلیط هواپیما امکان‌پذیر است؟

پاسخ به این سؤال «آری» است. درواقع افراد می‌توانند به‌صورت قسطی یا اعتباری برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنند.

در واقع خرید اقساطی بلیط هواپیما از جمله خدماتی است که می‌تواند برای بیشتر افراد مؤثر واقع شود. با خرید اقساطی بلیط هواپیما، می‌توان همین حالا بلیط را خرید، اما بعداً هزینه‌ی آن را پرداخت کرد.

البته این خرید می‌تواند از فروشگاه‌های آنلاین معتبر در حوزه گردشگری مانند وبسایت «شب» یا «کارناوال» صورت بگیرد.

برای این کار کافی است که از سرویس «ازکی‌پی»، محصول جدید مجموعه ازکی‌وام استفاده کنید. در این سرویس می‌توانید با اعتبار «تالی» تا سقف ۱۰ میلیون تومان از این پلتفرم‌ها به صورت اعتباری خرید کنید. 

«ازکی‌پی» دقیقا چیست و چطور می‌توان از آن استفاده کرد؟

ازکی‌پی سرویس جدیدی است که توسط ازکی‌وام معرفی شده تا به افراد و کاربران سازمانی اعتبار لازم برای خرید اقساطی و اعتباری کالا و خدمات مختلف را ارائه کند.

درحال حاضر این سرویس با طرح اعتباری تالی ارائه شده که با استفاده از این آن می‌توانید به‌ دو صورت ماهانه یا اقساطی هزینه‌ی خرید خود را پرداخت کنید. این خدمت اکنون برای کاربران سازمانی تا سقف ۱۰ میلیون تومان فعال است.

اما در آینده‌ای نزدیک در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. شما به‌عنوان کاربر سازمانی برای دریافت این اعتبار می‌توانید مشخصات خود را در سایت ازکی‌وام و بخش ثبت‌نام سازمانی وارد کنید. 

مزایای خرید اقساطی بلیط هواپیما

 اگر بخواهید با اعتبار تالی در ازکی‌پی خرید انجام دهید، می‌توانید از مزایای قابل توجهی بهره‌مند شوید که برخی از این مزایا به قرار زیر هستند:


هنگام خرید اقساطی بلیط هواپیما، هیچ هزینه‌ای در لحظه‌ خرید از افراد دریافت نمی‌شود.

در هنگام خرید اقساطی بلیط هواپیما، افراد با اعتبار خود خرید کرده و هزینه‌ی آن را ماه بعد پرداخت خواهند کرد.

در خرید اقساطی بلیط هواپیما، امکان پرداخت اقساطی در بازه زمانی حداکثر تا 5 ماه وجود دارد.

در خرید اقساطی بلیط هواپیما، فرآیند دریافت اعتبار، خرید از فروشگاه‌ها و پرداخت هزینه به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و نیاز به هیچ‌گونه مراجعه‌ حضوری ندارد.

آیا برای خرید اقساطی بلیط هواپیما به ضامن نیاز داریم؟

در سرویس ازکی‌پی برای خرید اقساطی بلیط هواپیما، هیچ نیازی به معرفی ضامن نیست. در واقع هیچ‌کس از خرید اقساطی بلیط هواپیمای شما باخبر نمی‌شود. بلکه شما خود ضامن اعتبار و خریدهایتان خواهید بود.

خرید اعتباری کالاهای متنوع

خرید اعتباری در ازکی‌پی فقط به خرید اقساطی بلیط هواپیما محدود نمی‌شود. بلکه با استفاده از این پلتفرم می‌توان برای خرید سایر اقلام نیز اقدام کرد که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

خرید اعتباری مد و پوشاک

خرید اعتباری بیمه

خرید اعتباری لوازم آرایشی

خرید اعتباری وزشکی و سلامت

بنابراین خرید اعتباری در ازکی‌وام، طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات را در بر می‌گیرد. علاوه‌بر خرید اعتباری خرد می‌توانید برای خرید اعتباری کالاهای بادوام مانند لوازم خانگی، کالای دیجیتال، لوازم ورزشی و غیره نیز تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعتبار بدون ضامن و با چک اعتبار دریافت کنید و خرید خود را به صورت اقساطی انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ازکی‌وام مراجعه کنید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.