مکان‌های زیبا و تاریخی اروپا و جاذبه‌های توریستی این قاره زیبا

برلین یک شهر بسیار پر جنب و جوش است. برلین یک شهر عجیب و پیشرفته و با تاریخ غنی است که سفر به این شهر مقرون به صرفه است.
سه‌شنبه، 10 آبان 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
مکان‌های زیبا و تاریخی اروپا و جاذبه‌های توریستی این قاره زیبا
بر کسی پوشیده نیست که اروپا دارای مکان‌های دیدنی بسیار زیادی است. به نظر می‌رسد که با وجود شهر‌های زیبا و افسانه‌ای، رشته کوه‌های سر به فلک کشیده و سواحل زیبا، مکان‌های دیدنی اروپا بی‌شمار باشند. در ادامه به برخی از دیدنی‌های اروپا اشاره می‌شود. شما می‌توانید با قصد دریافت ویزای شینگن یا مسافرت تفریحی، از این مکان‌ها دیدن کنید.

رم، ایتالیا

شهر رم در تمام فصول شهر رومانتیکی است؛ اما بهار و پاییز بهترین فصول برای بازدید از پایتخت زیبای ایتالیا هستند. رم یک شهر منحصر به فرد است. این شهر دارای بافت معماری تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی زیاد و غذا‌های بسیار خوشمزه است.

عده زیادی از افراد برای بازدید از پایتخت امپراطوری روم، که یکی از تاثیرگذار ترین امپراطوری‌های اروپا بوده، پس از اخذ ویزای ایتالیا، به رم سفر می‌کنند. بسیاری از افراد هم برای بازدید از کولوسئوم، که معروف‌ترین جاذبه توریستی پایتخت است، به رم سفر می‌کنند.

در فصل تابستان، صف‌های بازید از مکان‌های دیدنی بسیار طولانی است؛ به همین دلیل توصیه می‌شود که کرم ضد آفتاب، کلاه و آب به همراه خود ببرید.

شما می‌توانید برای صرف غذای ایتالیایی به فضای باز رو به رو چشمه تروی بروید و بعد در میدان پیاتزا ناوونا از بستنی خوشمزه ایتالیایی لذت ببرید؛ سپس می‌توانید از بهترین موزه‌های شهر دیدن کنید.

فلورانس، ایتالیا

اگر به دوره رزونانس ایتالیا علاقه دارید یا قصد رفتن به ماه عسل را دارید، شهر فلورانس برای شما مناسب است. با هر هدفی که به ایتالیا می‌آیید؛ سعی کنید حتما از شهر فلورانس دیدن کنید.
این شهر مرکز استان توسکانی است و شبیه سرزمین عجایب رومانتیکی است که با آبرنگ نقاشی شده باشد.

عاشقان هنر، می‌توانند در این شهر از دیدن آثار هنری مذهبی لذت ببرند. با قدم زدن در این خیابان‌های سنگ‌فرشی تاریخی شهر فلورانس، به شاهکارهایی خواهید رسید که شامل مجسمه دیوید میکل آنژ می‌شود، همچنین گالری‌های هنری مشهور شهر، آثار خارق‌العاده‌ای مانند بشارت داوینچی و تولد ونوس اثر بوتیچلی و غیره به نمایش می‌گذارند.

پاریس، فرانسه

 
مکان‌های زیبا و تاریخی اروپا و جاذبه‌های توریستی این قاره زیبا


در پاریس مکان‌های دوست داشتنی زیادی وجود دارد. اگر ویزای فرانسه را داشته باشید، پاریس برای شما بهترین مکان در اروپا خواهد بود. البته شما در پاریس برای چیزهایی مانند هتل ها، پروازها و جاذبه های گردشگری و ... با قیمت‌های بالایی مواجه خواهید شد، اما بازدید از شهر نور‌ها برای اکثر افراد یک تجربه عالی خواهد بود.

منظره محسور کننده برج ایفل، طاق پیروزی که به خیابان زیبای، شانزه لیزه، منتهی می‌شود، کلیسای جامع نوتردام باشکوه، پل‌های نورانی روی رودخانه سن و کافه‌های هنری که روی تراس‌های حصیری ساخته شده اند، همه را عاشق این شهر زیبا خواهند کرد.

مون‌سن‌میشل، فرانسه

مون‌سن‌میشکل جزیره‌ای در شمال فرانسه است. این جزیره با دیوار‌های قرون وسطی احاطه شده و در آن یک روستا و یک صومعه باستانی هم وجود دارد. سواحل این جزیره معمولا به شن و ماسه پوشیده شده؛ اما گاهی اوقات در هنگام مد دریا ساحل به زیر آب رفته و این جزیره به شکل یک شهر شناور دیده می‌شود.

شما می‌توانید به صومعه این شهر سر بزنید، در کوچه‌های باریک شهر قدم بزنید و در هنگام مد دریا در جزیره عکاسی کنید. امکان سفر یک روزه از پاریس به سن‌مون‌میشل وجود دارد اما برای راحتی بیشتر می‌توانید در یک شهر نزدیک تر اقامت کنید. 

باواریا، آلمان

باواریا در جنوب آلمان واقع شده است و سرزمین قلعه‌های افسانه ای، اوکتوبرفا و آلپ است. وجود کوه‌های آلپ و خوش آب و هوا بودن شهر، باعث شده که باواریا به یک مقصد زیبا برای سفر‌های رومانتیک تبدیل شود.

افرادی که پس از دریافت ویزای شینگن آلمان به این کشور سفر می‌کنند؛ می‌توانند از نیوشوانشتاین، معادن نمک برشتسگادن،  آشیانه عقاب، زوگسپیتز و شهرها و روستاهای باواریایی دیدن می‌کنند، همچنین می‌توانند به اوکتوبرفست و مونیخ هم سفر کنند.

برلین، آلمان

 
مکان‌های زیبا و تاریخی اروپا و جاذبه‌های توریستی این قاره زیبا


برلین یک شهر بسیار پر جنب و جوش است. برلین یک شهر عجیب و پیشرفته و با تاریخ غنی است که سفر به این شهر مقرون به صرفه است. آثار جنگ جهانی و تقسیم شهر توسط دیوار برلین، مدت‌هاست که از بین رفته و شهر برلین به قلب تپنده آلمان تبدیل شده است.

این شهر بسیار پیشرفت کرده، اما آثار جنگ جهانی در بقایای دیوار برلین، چک پوینت چارلی، کاخ پروس و اتاقی که هیتلر در آن هولوکاست را برنامه ریزی کرده بود، باقی مانده است.

این شهر از نظر موسیقی بسیار پیشرفت کرده و موسیقی دان‌هایی مانند لو رید و دیوید بویی از این شهر برخاسته‌اند. همچنین برلین خانه دانشمندانی چون انیشتین و مارکس نیز بوده‌است.

چیزی که در مورد این شهر شگفت انگیز است، این است که حتی با وجود زندگی شبانه پر جنب و جوش، بوتیک‌های شیک، رشد سریع اقتصادی، پایتخت آلمان بودن، زندگی مردم معمولا آرام و دوستانه است.

مادرید، اسپانیا

شهر مادرید که پایتخت اسپانیا است؛ به خاطر میراث فرهنگی و هنری اش مشهور است. این شهر دارای زندگی شبانه پر جنب و جوش است. این شهر مرکز تجارت و محل استقرار دولت اسپانیا است. همچنین مادرید مرکز سیاسی اسپانیا نیز هست.

تعدادی از بهترین تفریحگاه‌ها و رستوران‌های اسپانیا در مادرید قرار دارد. همچنین مادرید شهر خوبی برای خرید، تئاتر، اپرا، موزه، پارک و غیره است. فرودگاه بین‌المللی مادرید سه ترمینال دارد و شلوغ‌ترین فرودگاه اسپانیا است.

همچنین مادرید برای کودکان یک شهر رویایی است زیرا دارای تعداد زیادی پارک، تفریحگاه و باغ وحش است. گذراندن شب‌ها در پارک‌ها و باغ‌های مادرید بسیار لذت بخش است.

کراکوف، لهستان

کراکوف یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین شهر‌های لهستان است، این شهر مکان‌های دیدنی زیادی دارد و نسبت به بقیه کشور‌های اروپایی قیمیت‌های مناسب‌تری دارد. شما می‌توانید در تور‌های پیاده‌روی رایگان شهر کراکوف شرکت کنید.

از مکان‌های دیدنی این شهر قدیمی می‌توان به باسیلیکای سنت ماری، راینک گلونی، ساختمان قدیمی دانشگاه، محوطه های جان پل دوم و در نهایت قلعه وول اشاره کرد.

کراکوف قدیمی‌ترین و دومین شهر بزرگ لهستان است. این شهر فضای بی‌نظیری دارد. معماری این شهر تلفیقی از معماری باستانی و معماری مدرن است. این شهر، یکی از بهترین مکان ها در اروپا برای بازدید از قصر سلطنتی وول، راینک گلونی، معدن نمک ویلیچکا و تالار پارچه ای است.

دوبرونیک، کرواسی

کاملا مشخص است که چرا دوبرونیک به عنوان "مروارید آدریاتیک" لقب گرفته است. این شهر مانند جواهری در جنوب شرقی کرواسی قرار دارد و توسط دیوارهای سنگی باستانی احاطه شده و با سقف‌های کاشی‌کاری‌شده نارنجی پوشیده شده است، یکی از خیره‌کننده‌ترین شهرهای ساحل دالماسی و یکی از بهترین مکان‌های اروپا برای بازدید در فصل تابستان است.

زیبایی‌های دنیای قدیم دوبرونیک، جاذبه‌های توریستی فریبنده (منظره بالای کوه Srd بی‌نظیر است)، و سفرهای دریایی روزانه به جزایر الافیتی، این منطقه را به نقطه‌ای گرم برای مسافران در تابستان تبدیل کرده است. اکثر رستوران‌های این شهر غذا‌های فوق‌العاده‌ای دارند.

لیسبون، پرتغال

اگر به اروپا سفر می‌کنید، باید حتما از لیسبون هم دیدن کنید. پرتغالی‌ها مردمانی صمیمی و سخاوتمند هستند و با گشاده رویی و غذا‌های خوشمزه از شما پذیرایی می‌کنند. به دلیل وجود پرواز‌های مستقیم به پرتغال، هزینه‌های سفر به این کشور پایین آمده است.

لیسبون پایتخت پرتغال بوده و به شهر هفت تپه معروف است زیرا این شهر پستی و بلندی‌های زیادی دارد. اما نگران پیاده روی در شهر نباشید، زیرا اتوبوس‌ها قطار‌های برقی کار شما را ساده‌تر می‌کنند.

در شهر لیسبون، ساختمان‌های تاریخی زیادی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها دیدن کرد- از قلعه سائو خورخه گرفته تا آسانسور سانتا جوستا و پل پونته 25 دی ابریل. پارک ادواردو هفتم بزرگترین پارک شهر است و بدون شک بهترین منظره از Praça Marquês do Pombal، Avenida da Liberdade و رودخانه درخشان تارگوس را ارائه می‌دهد.


سعی کنید حتما به ساحل بروید و از پاستل د ناتا، صحرای خوشمزه این کشور، لذت ببرید. رستوران دوست‌داشتنی Doca de Santo که در سال 2018 بازسازی شده است، غذاهای خوشمزه بسیاری دارد.
 

پراگ، جمهوری چک

پراگ یکی از زیبا‌ترین شهر‌های اروپاست. پراگ تنها شهر اروپای شرقی است که توسط بمباران‌های جنگ دوم جهانی آسیب ندیده است. پراگ با برج های گوتیک، کلیساهای باستانی و بزرگترین قلعه جهان، یکی از زیباترین مکان های دیدنی در اروپا است.

شما می‌تونید روی پل چارلز قدم بزنید، از میدان قدیمی شهر دیدن کنید، از برج ها بالا بروید، ساعت نجومی را ببینید، از قلعه پراگ دیدن کنید و به کافه‌ها و رستوران‌های زیبا بروید.

بوداپست، مجارستان

بوداپست که " پاریس کوچک اروپای میانه" نیز نامیده می‌شود؛ بزرگ‌ترین شهر مجارستان است. بوداپست، پایتخت مجارستان، دارای طیف متنوعی از جاذبه‌های گردشگری است، از موزه‌ها، گالری‌ها، کلیساها و کنیسه‌ها گرفته تا میخانه‌های مخروبه، چشمه‌های آبگرم و چشمه‌های آب معدنی.

بوداپست فرهنگی غنی و تاریخی بسیار جذاب دارد. بوداپست میزبانی مناسب برای افرادی است که به تاریخ، هنر و غذاهای خوشمزه علاقه دارند. پارک ها، کنیسه‌های باشکوه، موزه‌های جذاب، کلیساها، جزایر و چشمه‌های آب‌گرم زیادی در بوداپست وجود دارد.

منبع/https://www.abrangsafar.com


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما