خدمات نظافت حرفه‌ای قبل و بعد از مجالس جشن و ترحیم

هریک از اتاق‌های خانه به وسایل تمیزکاری مخصوص خود نیاز دارد.با استخدام تمیزکاران حرفه‌ای دیگر لازم نیست دردسر خرید تمامی وسایل مناسب تمیزکاری را داشته باشید.
دوشنبه، 16 آبان 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
خدمات نظافت حرفه‌ای قبل و بعد از مجالس جشن و ترحیم
آیا در فکر برگزاری یک مهمانی هستید یا باید برای ازدست‌دادن یکی از عزیزانتان مراسم خاکسپاری بگیرید؛ اما حتی فکرکردن به تمیزکردن و نظافت خانه نیز برایتان دلهره‌آور است؟ چه می‌شود اگر بگوییم ما بهترین گزینه را برای شما در اختیار داریم؟

استخدام کردن سرویس‌های نظافت منزل قبل از هر مراسم به شما کمک می‌کند تا بدون درگیرشدن و زمان گذاشتن خانه‌ای تمیز داشته باشید و حتی میتوانید از این افراد در پذیرایی از مراسم جشن‌های شادی و مراسم‌های دیگر کمک بگیرید تا با خاطری آسوده بهترین مراسم را برگزار کنید و دیگر نگران هیچ چیز نباشید.

در ادامه به پنج دلیل برای استخدام کردن سرویس‌های نظافت منزل قبل از مراسم‌ها اشاره شده است.

مزایای به‌کارگیری سرویس‌های نظافت منزل حرفه‌ای قبل از مراسم‌ها

برخی از مزایای به‌کارگیری سرویس‌های نظافت منزل قبل از برگزاری مراسم‌ها به شرح زیر هستند.

صرفه‌جویی‌کردن در زمان

زمانی که می‌خواهید برای یک مراسم برنامه‌ریزی نمایید تمامی مسئولیت‌های روزمره خود را با برنامه‌ریزی مراسم ادغام می‌کنید و زندگی شما بین کار، مراقبت از خانواده و برنامه‌ریزی برای مراسم در گردش خواهد بود. حتی اگر کمی وقت خالی داشته باشید، آیا واقعاً می‌خواهید آن را صرف تمیزکردن کل خانه نمایید؟

به‌جای اضافه‌کردن نظافت کل خانه به لیست وظایف خود، به استخدام سرویس‌های نظافت منزل فکر کنید. این سرویس‌ها می‌توانند در زمان شما صرفه‌جویی کنند. به این طریق شما می‌توانید بر روی مسائل دیگر تمرکز نمایید و درعین‌حال مطمئن باشید که خانه به‌خوبی نظافت خواهد شد.

تمیزشدن خانه به‌صورت حرفه‌ای

 
خدمات نظافت حرفه‌ای قبل و بعد از مجالس جشن و ترحیم


شما اصول اولیه نظافت را بلد هستید؛ اما آیا واقعاً می‌دانید که چطور آشپزخانه را به طور عمیق پاک‌سازی کنید یا چگونه لکه‌های کف صابون را از سینک دستشویی پاک نمایید؟ سرویس‌های نظافت به‌خوبی می‌دانند که کدام قسمت خانه را چگونه تمیز نمایند و به شما این اطمینان را می‌دهند که خانه‌ای تمیز و ضدعفونی شده خواهید داشت.

تمیزکاری‌های حرفه‌ای در خصوص تمیزکردن هر نقطه از خانه به طور ایمن آموزش‌دیده و تجربه کسب نموده‌اند و می‌دانند چگونه از شوینده‌های شیمیایی استفاده کنند تا سلامت شما و مهمان‌هایتان به خطر نیفتد. همچنین این افراد می‌توانند وسایل مختلف خانه را بدون آسیب‌دیدگی به طور کامل تمیز نمایند.

یکی دیگر از مزایای استخدام تمیزکار حرفه‌ای این است که این افراد تمامی قسمت‌هایی را که ممکن است شما فراموش کرده باشید، تمیز می‌نمایند. شما هرچند وقت یکبار کلید برق دستشویی یا دسته در یخچال را ضدعفونی می‌کنید؟

احتمالاً با این که این نقاط از کثیف‌ترین قسمت‌های خانه محسوب می‌شوند این کار را زودبه‌زود انجام نمی‌دهید. تمیزکاران حرفه‌ای تمامی قسمت‌های خانه را برق می‌اندازند.

صرف نکردن پول برای وسایل تمیزکاری

هریک از اتاق‌های خانه به وسایل تمیزکاری مخصوص خود نیاز دارد. علاوه بر صرف هزینه، خرید و پیداکردن وسایل مناسب نیز می‌تواند مشکل‌آفرین باشد. با استخدام تمیزکاران حرفه‌ای دیگر لازم نیست دردسر خرید تمامی وسایل مناسب تمیزکاری را داشته باشید.

برای تمیزکردن هرکدام از وسایل خانه و پرهیز از آسیب‌دیدن آن‌ها به مواد شویندهٔ خاصی احتیاج می‌باشد. صددرصد شما نمی‌خواهید با استفاده از مواد اشتباه به وسایل خود آسیب برسانید.

افراد تمیزکار وسایل موردنیاز را همراه خود می‌آورند. این افراد وسایل موردنیاز برای تمیزکردن کف چوبی، فرش و یا هر سطح مخصوصی را دارا هستند به همین دلیل در طولانی‌مدت استخدام تمیزکار حرفه‌ای باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود.

تمیزکردن محل موردنظر


خدمات نظافت حرفه‌ای قبل و بعد از مجالس جشن و ترحیم



آیا مراسم شما در آشپزخانه برگزار می‌شود؟ آیا یک مهمانی شام دارید و تمامی میهمان‌ها در اتاق نهارخوری پذیرایی می‌شوند؟ با به‌کارگیری سرویس‌های نظافت حرفه‌ای می‌توانید با نظافت کار در خصوص نحوهٔ نظافت موردنظر خود برنامه‌ریزی نمایید. بیشتر شرکت‌های نظافت این خدمات را شامل می‌شوند و می‌توانند نیازهای شما را برآورده کنند.

چه بخواهید که کل خانه را به طور کامل تمیز نمایید و چه بخواهید که فقط بخشی از آن تمیز شود، شرکت‌های نظافت کاری این کار را انجام خواهند داد. علاوه بر این در خصوص تمیزکردن دیگر بخش‌های خانه که ممکن است به آن فکر نکرده باشید نیز با شما صحبت می‌نمایند.

این افراد به شما کمک می‌کنند تا از تمیز و ضدعفونی بودن تمامی بخش‌های خانه قبل از شروع مراسم مطمئن شوید.

استرس کمتر

برگزاری مهمانی و سرگرم‌کردن میهمانان در خانه کار جالبی است؛ اما استرس ناشی از تمیزکردن خانه قبل و بعد مهمانی اصلاً جالب نیست. با استخدام کردن یک تمیزکار حرفه‌ای قبل از مراسم دیگر لازم نیست در خصوص گردگیری سطح کانتر آشپزخانه یا تمیزکردن پرده‌ها نگران باشید.

علاوه بر اطمینان از تمیز بودن خانه، استخدام این افراد برای پذیرایی از مراسم ترحیم و جشن شما باعث میشود تا تمام وقت خود را با مهمانانتان بگذرانید و مشغول پذیرایی کردن نباشید یا حتی استرس آیا پذیرایی مناسبی از مهمانان خود کرده‌اید یا خیر.

تمیزکاری بعد از مراسم

یکی دیگر از مسائلی که باعث می‌شود احساس راحتی داشته باشید و زمان بیشتری را با میهمانان خود بگذرانید، استخدام یک تیم نظافت حرفه‌ای بعد از اتمام مراسم می‌باشد. فقط کافی است برای نظافت خانه یک روز بعد از مهمانی برنامه‌ریزی کنید و دیگر لازم نیست در طول میهمانی در خصوص نظافت نگران باشید.

میزبانی یک مراسم؛ چه مراسم بزرگی باشد و چه یک جمع کوچک دوستانه به ظرف‌های کثیف، جمع‌شدن زباله، ریختن غذا و نوشیدنی، دستشویی کثیف و ... ختم خواهد شد. به‌جای درگیری با تمیزکردن تمامی این موارد در روز بعد از مراسم می‌توانید یک تیم نظافت حرفه‌ای استخدام نمایید.

این افراد تمامی لکه و خراش‌ها را از وسایل و مبلمان خانه پاک‌کرده؛ تمامی ذرات و زباله‌های ریخته شده بر روی فرش و دیگر سطوح خانه را جارو می‌نمایند و قسمت ورودی، اتاق ناهارخوری و آشپزخانه را تمیز می‌کنند.

چه غذا را خودتان پخته باشید و چه از رستوران سفارش داده باشید، سرو چند غذا به معنی کثیف شدن تمامی ظروف، به‌هم‌ریختگی کانتر آشپزخانه و آشپزخانه‌ای می‌باشد که به یک نظافت کامل احتیاج دارد. نظافت کاران حرفه‌ای به طور کامل آشپزخانه و دیگر بخش‌های عمومی خانه را تمیز می‌کنند و به شما این اطمینان را می‌دهند که خانه دوباره برای زندگی روزمره آماده می‌باشد.

چه شما یک فرد شاغل باشید که قصد برگزاری مهمانی برای دوستان یا همکاران خود را دارید و چه فرد خانه‌داری باشید که می‌خواهد برای فرزندان و خانواده خود میهمانی برگزار نماید،

با واگذار کردن بخش نظافت به سیستم‌های نظافت حرفه‌ای که خانه را برای برگزاری مهمانی و ورود مهمان‌ها آماده می‌کنند و بعد از میهمانی مجدداً تمام خانه را نظافت خواهند کرد می‌توانید لذت بیشتری از مراسم‌های خود داشته باشید و دیگر خود را درگیر وظایف تمیزکاری ننمایید.

از کجا افراد مطمئنی را برای مجالس خود استخدام کنیم؟

شما میتوانید با پرس و جو از اطرافیان و جستجو در اینترنت افرادی را برای نظافت و پذیرایی از مجالس خود انتخاب نمایید. اما اگر میخواهید افرادی که استخدام میکنید قابل اطمینان باشند تا مراسم‌تان را به راحتی به آنها بسپارید به شما پینشهاد میکنیم از شرکت‌های خدماتی معتبر مانند شرکت خدماتی نگین سرویس، افرادی را انتخاب نمایید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.