معرفی برخی تورهای اقساطی آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز

اصلی ترین منبع درآمدی امارات نفت بود، اما امروزه گردشگری نیز درآمد کلانی را نصیب این کشور می کند.
سه‌شنبه، 8 فروردين 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
معرفی برخی تورهای اقساطی آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز
سفر کردن در گذشته دردسرهای زیادی داشت. کسی که می خواست به سفر دوری برود ممکن بود چند ماه و حتی چند سال از خانه و خانواده ی خود دور باشد. آن ها به اندازه ی مدت ها آذوقه بر میداشتند و حلالیت می گرفتند، چون ممکن بود زنده برنگردند! مرکب آن ها در سفر از بین می رفت و حتی مشکلات زیادی مثل بیماری و راهزن گریبانگیر مسافران می شد.

با وجود این خطرات، مردم از سفر کردن منصرف نمی شدند. بعد از بازگشت سفرنامه خود را می نوشتند که بقیه هم لذتی از آشنایی با دگر فرهنگ ها ببرند. امروزه تورهای اقساطی مثل تور اقساطی امارات سفر کردن را از هر جهت آسان تر کرده اند.

آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز این تورها را برای بهتر سفر کردن ارائه می کند. ما در این مقاله شما را با برخی از این تورهای اقساطی آشنا می کنیم.
 

تور اقساطی امارات، کشور کوچک و مدرن خاورمیانه

تور اقساطی امارات از جمله تورهای آسیایی آژانس پیله های عصر پرواز است. احتمالا شما هم می دانید که امارات متحده عربی مدت بسیار کمی است که تاسیس شده است. با این وجود این کشور در این مدت کم، پیشرفت زیادی کرده و به یکی از کشورهای مدرن آسیا تبدیل شده است.

اصلی ترین منبع درآمدی امارات نفت بود، اما امروزه گردشگری نیز درآمد کلانی را نصیب این کشور می کند. جالب است بدانید بیش از نصف جمعیت این کشور را مردان تشکیل می دهند زیرا کارگران زیادی از کشورهای شرق آسیا برای کار به آن مهاجرت کرده اند.

مهاجرت به امارات بسیار بالا است به طوری که کمتر از بیست درصد از ساکنین امارات، اصالت اماراتی دارند. امارات نیز روزگاری بخشی از خاک ایران بود که جدا شد و تحت اشغال پرتقالی ها قرار گرفت. بعد از خروج انگلیس از منطقه اعلام استقلال کرد.
 

زبان رسمی کشور امارات عربی است و اکثریت مردم آن دین اسلام را پذیرفته اند.

واحد پول امارات درهم است که در زمان نگارش این مقاله ( اسفند 1401) هر درهم تقریبا 13 هزارتومان است. بهترین زمان سفر با تور اقساطی امارات زمستان و پاییز است. در تابستان آفتاب شدید و دمای بالای این کشور به حدی است که هر کسی تاب تحمل آن را ندارد.

از شهرهای مهم امارات متحده عربی ابوظبی است. در تور اقساطی امارات از دو شهر دبی و ابوظبی باید حتما دیدن کنید. قصرالحصن، باغ وحش امارات و بیابان های بکر از جاذبه های ابوظبی هستند.

در تور اقساطی امارات حتما غذاهای این کشور مثل هریسه، شاورما، فلافل و حمص را امتحان کنید. شتر نیز از حیواناتی است که مردم امارات از گوشت آن در غذاهای خود زیاد استفاده می کنند.

تور اقساطی دبی، شهر برج های بلند

با شنیدن نام دبی پیش از هر چیزی به یاد برج ها و ساختمان های بلند این شهر می افتیم. شهر دبی در امارات متحده عربی قرار دارد و جزو شهر های لوکس و مدرن دنیا به شمار می رود. دبی پایتخت امارات متحده عربی نیست اما بزرگ ترین شهر آن است.

در سفر با تور اقساطی دبی می توانید به بازدید از برج خلیفه بروید که بلندترین ساختمان جهان است. آب و هوای دبی نیز مانند تمام امارات گرم است و بهترین زمان سفر به آن، اواسط پاییز تا اواخر زمستان است.

در تابستان دمای دبی به 50 درجه سانتی گراد می رسد که باعث می شود کمتر کسی به آن سفر کند. تور اقساطی دبی با هواپیما است که حدود 2 ساعت از تهران فاصله دارد. در سفر به دبی مراکز خرید لوکس و رستوران های لاکچری و هتل های هفت ستاره انتظار شما را می کشند.
 
 
معرفی برخی تورهای اقساطی آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز


 
آکواریوم دبی از جاذبه های دوست داشتنی این شهر است. این آکواریوم که به شکل تونل است، دارای انواع مختلف ماهی و حتی کوسه است. قدم زدن در آن به شما حس ورود به دنیای زیر آب را می دهد. از مراکز خرید معروف دبی، دبی مال است که در کنار برج خلیفه ساخته شده است.

در این مرکز خرید می توانید قدم بزنید و خرید کنید و در کنار آن از تفریحاتی مثل اتاق وحشت، اسکی روی یخ و واقعیت مجازی نیز استفاده کنید. تور اقساطی دبی برای کودکان نیز پیشنهاداتی مثل رفتن به لگولند و شهربازی آی ام جی دبی دارد. البته این مکان ها برای بزرگ تر ها هم بسیار هیجان انگیز و جذاب خواهد بود.

 
 
معرفی برخی تورهای اقساطی آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز
 

تور اقساطی مالدیو، مجمع الجزایر توریستی

تور اقساطی مالدیو سفر به جزیره ای نام آشنا است. کشور مالدیو یا به عبارتی جمهوری مالدیو، کشوری کوچک با جمعیتی کم اما توریستی و بسیار زیباست. واحد پول مالدیو روفیا است که برابر 3300 تومان در اسفند 1401 است.

مجمع الجزایر مالدیو در اقیانوس هند واقع شده و با کشورهایی مثل هند همسایه است. پایتخت این کشور نیز ماله نام دارد. جالب است بدانید مالدیو نزدیک 1200 جزیره دارد که تنها 200 جزیره ی آن مسکونی است.

برای سفر با تور اقساطی مالدیو نیازی به ویزا ندارید. بهترین زمان از لحاظ آب و هوایی برای سفر با تور اقساطی مالدیو فصل بهار است. برای مثال می توانید تعطیلات نوروزی خود را در این کشور زیبا سپری کنید و لحظاتی عاشقانه خلق کنید.

در کشور مالدیو مشاهده خواهید کرد که نارگیل ماده اولیه بسیاری از خوراکی هاست. از جمله نان نارگیلی که امتحان کردن آن را توصیه می کنیم.

صد در صد مردم مالدیو مسلمان سنی هستند بنابراین در ایام مهم اسلامی مثل عید فطر و ماه رمضان، این کشور رنگ و بوی اسلامی دارد. اگر به تفریحات آبی علاقه دارید، غواصی کردن در ساحل های مرجانی مالدیو را فراموش نکنید.

ساحل مصنوعی ماله، مکانی است که برای شناکردن ایمن شده و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. در تور اقساطی مالدیو می توانید سوار زیر دریایی وال شوید و به دنیای زیر آب سفر کنید. سفر کردن با این زیردریایی به شما امکان دیدن کوسه ها، لاک پشت ها و جانوران دریایی از پشت شیشه پنجره زیر دریایی را می دهد. موزه ملی ماله در پایتخت این کشور نیز برای بازدید و آگاهی از تاریخ مالدیو پیشنهاد مناسبی است.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.