هزینه یک هفته ماه عسل در مشهد

برای سفر به مشهد و داشتن خاطرات خوب و یک زیارت عالی و با کیفیت به چه امکاناتی احتیاج دارید
شنبه، 30 ارديبهشت 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
هزینه یک هفته ماه عسل در مشهد
سفر ماه عسل به مشهد می تواند به دلیل تعداد بالای تنوع مکان های گردشگری و تفریحات مختلف آن، بهترین گزینه برای انتخاب سفر ماه عسل باشد. اما برای سفر ماه عسل به مشهد، چقدر باید هزینه کنیم؟ آیا روشی وجود دارد که بتوان هزینه یک هفته ماه عسل در مشهد را کاهش داد؟

هزینه یک هفته ماه عسل در مشهد شامل هزینه های وسیله نقلیه (هواپیما، قطار، اتوبوس یا خودروی شخصی)، هزینه اقامت در مشهد، هزینه خورد و خوراک، خرید و تفریح می باشند. اینکه با کدام وسیله نقلیه به مشهد سفر می کنید و کدام هتل را رزرو می کنید و همچنین میزان خرید، بر هزینه نهایی موثر است.

البته با رعایت برخی نکات می توانید هزینه یک هفته ماه عسل در مشهد را حداقل برسانید.


 
هزینه یک هفته ماه عسل در مشهد

هزینه بلیط هواپیما برای ماه عسل در مشهد

همانطور که گفته شد، خرید بلیط هواپیما به مقصد مشهد، مهم ترین بخش سفر ماه عسل به این شهر است. هنگام رزرو آنلاین بلیط هواپیما قیمت های متفاوتی را مشاهده خواهید کرد که این قیمت ها با توجه به عوامل مختلفی، تغییر می کند.

قیمت بلیط هواپیما برای مشهد با توجه به عوامل مختلف، متفاوت بوده که در ادامه مهم ترین آن ها بررسی شده است. در جدول زیر حداقل هزینه بلیط هواپیما از چند شهر به مشهد ذکر شده است:

 
مسیر پروازی حداقل قیمت بلیط پرواز
پرواز تهران مشهد 1.019.000 تومان
پرواز شیراز مشهد 1.360.000 تومان
پرواز اهواز مشهد 1.323.000 تومان
پرواز بندرعباس مشهد 1.350.000 تومان
 

فاصله مبدا و مقصد

مهم ترین فاکتور تعیین کننده قیمت بلیط هواپیما مشهد، فاصله مبدا و مقصد است. هرچه فاصله مبدا از شهر مشهد بیشتر باشد، به دلیل افزایش هزینه های سوخت و هزینه های پرواز، قیمت آن نیز بیشتر می شود. به همین دلیل بلیط هواپیما اهواز مشهد به دلیل فاصله طولانی مبدا و مقصد نسبت به شهرهای نزدیک تر، قیمت بالاتری دارد.
 

رزرو بلیط رفت و برگشت مشهد

در صورتی که تاریخ رفت و برگشت شما به مشهد مشخص است، توصیه می کنیم که بلیط هواپیما مشهد را به صورت رفت و برگشت رزرو کنید. با خرید بلیط رفت و برگشت به مشهد، می توانید قبل از افزایش قیمت بلیط ها به دلیل تقاضای بیشتر، بلیط ارزان تر برای برگشت رزرو کنید.


 
هزینه یک هفته ماه عسل در مشهد

هزینه سفر زمینی به مشهد با قطار و اتوبوس

سفر زمینی با قطار و اتوبوس به مشهد نیز گزینه دیگری است علی رغم زمان طولانی تر برای سفر، هزینه کمتری نسبت به سفر هوایی دارد. در این میان سفر با قطار به دلیل تنوع در قطارهای کوپه ای با قیمت های متفاوت گزینه بهتری است. ارزانترین بلیط قطار به مشهد مربوط به قطارهای اتوبوسی بوده که قیمت آن از تهران برابر 155 هزار تومان است.

قیمت بلیط قطارهای کوپه ای 6 تخته و 4 تخته در اردیبهشت 1402 نیز تقریبا برابر 200 الی 400 هزار تومان است. در صورتی که از شهرهای دورتر به مشهد سفر می کنید باید هزینه بیشتری برای خرید بلیط قطار مشهد پرداخت کنید.

هزینه تفریحات و جاهای دیدنی مشهد چقدر است؟

هزینه تفریح در مشهد با توجه به نوع تفریح متفاوت است. جاهای دیدنی مشهد شامل انواع پارک های آبی، شهربازی ها و پارک های طبیعی دیگر مانند پارک وکیل آباد و پارک ملت است. طرقبه و شاندیز از معروف ترین جاهای دیدنی و ییلاقات اطراف مشهد بوده که دارای رستوران ها و مراکز خرید متنوعی هستند.

همچنین از مکان های دیدنی رایگان در مشهد نیز می توان به پارک های مشهد مانند پارک ملت، کوهسنگی و وکیل آباد و همچنین باغ ملی مشهد اشاره کرد.

هزینه هتل های مشهد برای ماه عسل در مشهد

یکی از بخش های مهم دیگر هزینه یک هفته ماه عسل در مشهد، مربوط به هتل و محل اقامت است. هتل های متنوعی در مشهد وجود دارد که از مسافرخانه و سوئیت های معمولی تا هتل های پنج ستاره را در بر می گیرند. توصیه ما به شما رزرو اینترنتی هتل از چندین روز قبل از حرکت و یا همزمان با رزرو بلیط هواپیما است تا در مشهد به دنبال هتل خالی نگردید.

 

هزینه هتل های 5 ستاره مشهد برای ماه عسل

هتل های 5 ستاره مشهد با داشتن امکانات ممتاز، در میان بهترین هتل های ایران قرار دارند. تعداد هتل های 5 ستاره مشهد زیاد بوده که برخی از آن ها دارای اتاق های ویژه ماه عسل هستند.

هتل 5 ستاره درویشی یکی از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل بوده که در بلوار امام رضا و در نزدیکی حرم قرار دارد. حداقل قیمت اتاق برای یک شب اقامت در این هتل، حدود 2 میلیون تومان است.

همچنین قیمت اتاق ماه عسل هتل درویشی به ازای هر شب در اردیبهشت 1402 برابر 5 میلیون تومان است که برای یک هفته مبلغی حدود 35 میلیون تومان است.

هتل قصر طلایی در مشهد نیز یکی از هتل های 5 ستاره بود که قیمت اتاق های آن از یک میلیون و 900 تومان شروع می شود.  اتاق ماه عسل هتل قصر طلایی مشهد یکی از اتاق های لاکچری این هتل برای زوج های جوان بوده که قیمت آن برای هر شب حدود 5 میلیون تومان است.


 
هزینه یک هفته ماه عسل در مشهد

هزینه هتل های 4 ستاره مشهد برای ماه عسل

با انتخاب هتل های 4 ستاره مشهد، می توانید هزینه یک هفته ماه عسل در مشهد را کاهش دهید. این هتل ها دارای امکانات کمتری نسبت به هتل 5 ستاره بوده و قیمت آن نیز پایین تر است. ارزان ترین هتل 4 ستاره مشهد، هتل تارا بوده که قیمت آن در اردیبهشت 1402 از حدود 750 هزار تومان برای هر شب شروع می شود.

هتل اترک مشهد از هتل های 4 ستاره مشهد بوده که قیمت اتاق های آن برای هر شب از 2 میلیون و 700 هزار تومان آغاز می شود.


هزینه هتل های 3 ستاره برای ماه عسل در مشهد

هتل های 3 ستاره دارای امکانات ضعیف تری نسبت به هتل های 4 ستاره بوده که با این وجود انتخاب مناسبی برای کاهش هزینه یک هفته ماه عسل در مشهد است. ارزان ترین هتل سه ستاره مشهد، مهمانپذیر اسپینو بوده که قیمت اتاق آن برای یک شب اقامت از 240 هزار تومان آغاز شده که برای یک هفته سفر ماه عسل به مشهد برابر یک میلیون و 680 هزار تومان خواهد بود.


 
هزینه یک هفته ماه عسل در مشهد

هزینه خورد و خوراک برای یک هفته ماه عسل در مشهد

خورد و خوراک بخش مهمی از هزینه یک هفته ماه عسل در مشهد را تشکیل می دهد. در صورتی که هتل رزرو کرده باشید می توانید وعده های غذایی ناهار و شام را از رستوران هتل تهیه کنید.

همچنین رستوران های متعددی در مشهد و به ویژه اطراف حرم، بلوار وکیل آباد و طرقبه و شاندیز وجود دارد که قیمت آن ها با یکدیگر متفاوت است.

رستوران های اطراف حرم معمولا قیمت مناسب تری دارند. هزینه مشخصی را نمی توان برای هزینه خورد و خوراک مشخص کرد اما صرف غذا در رستوران هتل گزینه مناسب تری برای صرفه جویی در هزینه ها است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.