بررسی سونی اريکسون Z530(3)

منوی تلفن در يک زمان تا 5 تماس را نشان می دهد . با فشار دادن جهت های راست يا چپ جويستيک می توان شماره تلفن های مختلف ، آدرس های Email و وب را انتخاب کرد . جستجوی دفترچه تلفن از طريق تايپ حروف اول اسم تماس...
پنجشنبه، 25 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بررسی سونی اريکسون Z530(3)

بررسی سونی اريکسون  Z530(3)
بررسی سونی اريکسون Z530(3)


 






 
منوی تلفن در يک زمان تا 5 تماس را نشان می دهد . با فشار دادن جهت های راست يا چپ جويستيک می توان شماره تلفن های مختلف ، آدرس های Email و وب را انتخاب کرد . جستجوی دفترچه تلفن از طريق تايپ حروف اول اسم تماس امکان پذير است . در زمان استفاده از PC Suite سونی اريکسون ، هماهنگی با کامپيوتر توسط بلوتوث انجام می شود . با فشار دادن سمت چپ می توان به منوی Calls دسترسی پيدا کرد اين منو شامل چهار نوار است . نخستين نوار تمامی تماس های اخير را نشان می دهد و حداکثر ظرفيت آن 30 ورودی می باشد . دومين نوار برای تماس های دريافتی است ، سومين نوار برای تماس های ارسالی و نوار آخر برای تماس های ناموفق است .

پيام :
 

سونی اريکسون Z530 از پيام های متنی ، صوتی و تصويری پشتيبانی می کند و از عهده Email نيز بر می آيد. ويرايشگر SMS ساده است و کار با آن راحت می باشد . اگر از حد 160 کاراکتر مشخص شده کمتر از 10 کاراکتر باقی مانده باشد ، شمارشگر کاراکتر نشان داده می شود . اگر از حد مذکور تجاوز کنيد ، علامت هشدار " SMS 2 " نشان داده می شود و به اين معناست که پيام به دو قسمت تقسيم می شود .

بررسی سونی اريکسون Z530(3)

بررسی سونی اريکسون Z530(3)

فرهنگ لغت T9 به فرآيند نوشتن کمک می کند . ويرايشگر امکان افزودن عکس ، صدا ، ملودی و انيميشن را فراهم می کند و بنابراين پيام های MMS ايجاد می شود . يک پيام هنگام خوانده شدن در صفحه نمايش در 5 خط نشان داده می شود . شماره فرستنده و زمان و تاريخ دريافت در بالای صفحه نمايش نشان داده می شود . تلفن دارای عملکرد My Friends است که چيزی مانند ويژگی Instant Messaging می باشد که به شبکه بستگی دارد . تمامی پيام های دريافتی در صندوق پستی ذخيره می شوند . فقط Email ها محل متفاوتی برای ذخيره کردن دارند . Email client پيوست ها را کنترل می کند و شما می توانيد از دوربين يک عکس را به عنوان پيوست ارسال کنيد . می توان Email client را تنظيم کرد تا فقط تيترهای پيام هارا دانلودکند و ميزان تغييرات داده در حد پايين بماند .

بررسی سونی اريکسون Z530(3)

بررسی سونی اريکسون Z530(3)

بررسی سونی اريکسون Z530(3)

موسيقی :
 

مدل Z530 ويژگی های موسيقی خوبی را ارائه می دهد . تلفن فايل های صوتی و تصويری را بطور عالی اجرا می کند . فايل ها طبق نام خواننده يا بر اساس تراک ها مرتب می شوند . از playlist نيز استفاده می شود . درطول پخش يک فايل موسيقی ، player نام تراک و پيشرفت زمان را نشان می دهد . امکان اجرای فايل های ويدئويی در حالت تمام صفحه وجود ندارد و در هنگام اجرای آنها فقط پيشرفت زمان نشان داده می شود . Media player هنگام اجرای يک آهنگ ، روی زمينه نيز عمل می کند و در حالت بسته بودن تلفن نيز اجرا می شود . بطور کلی ، نرم افزار Media player بسيار ساده است . متاسفانه در اين مدل راديو FM وجود ندارد .

بررسی سونی اريکسون Z530(3)

بررسی سونی اريکسون Z530(3)

بررسی سونی اريکسون Z530(3)

Media player پخش آهنگ

دوربين :
 

تلفن فقط دارای يک دوربين VGA است . در منوی دوربين گزينه ای به نام Extended Mode وجود دارد که وضوح را تا 1.3 مگا پيکسل افزايش می دهد و در اين وضوح نرم افزار برای رسيدن به ابعاد مورد نظر تصوير واقعی ٦٤٠x٤٨٠ را می کشد که در نتيجه از کيفيت پايينی برخوردار است . منوی دوربين بسيار ساده است و تعداد تصاويری راکه امکان گرفتن آنها تا زمان پر شدن حافظه وجود دارد نشان می دهد . منو به شما اين امکان را می دهد که اندازه تصوير و جلوه های ويژه بکار گرفته شده را انتخاب کنيد و در صورت تمايل می توانيد فعال کردن صدای ديا فراگم را نيز انتخاب کنيد . حالت شب و تايمر خود نگاره نيز وجود دارد . يک زير منوی Shoot Mode با چهار گزينه فراهم شده است : Normal ، Panorama ( دورنما ) ، Frames ( کادر دار ) و Burst ( پراکنده ) . منوی دوربين دارای دو نوار است که نوار اول برای گرفتن عکس و نوار دوم برای فيلمبرداری است .

بررسی سونی اريکسون Z530(3)

بررسی سونی اريکسون Z530(3)

وضوح VGA در مقايسه با 1.3 مگا پيکسل

ساير امکانات :
 

Z530 به منظور انتقال سريع داده دارای پشتيبانی GPRS کلاس 10 است و همچنين به بلوتوث ، مادون قرمز و USB نيز مجهز است . هماهنگی دفترچه تلفن ، انتقال داده و ... بسيار سريع و آسان است . علاوه بر بلوتوث، می توانيد با استفاده از کابل داده DCU – 60 USB ، دستگاه را به کامپيوتر وصل کنيد . تلفن دارای يک مرورگر وب است که بخوبی عمل می کند و از WAP و HTML پشتيبانی می نمايد . متاسفانه ، وضوح پايين صفحه نمايش اين امکان را فراهم نمی کند که مرورگر قابليت های خود را تمام و کمال ارائه دهد .

بررسی سونی اريکسون Z530(3)

بررسی سونی اريکسون Z530(3)

ادامه دارد...
منبع:www.irmob.com



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط